Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש פה.

 

הרגע חזרתי מהכביש,

 

בהיותי מנסה להיכנס לנתיב כאשר אני מחכה שהדרך תתפנה נכנס בי קלות רכב בפגוש האחורי מצד ימין.

מן הסתם זאת אשמתו והוא הודה.

 

הסריטות שנהיו על הפגוש הם די רציניות וצריך לצבוע את כל הפינה. ומבחינת הפוגע הוא ישלם עכשיו מבחינתו ובחינת המוסך זאת אותה עבודה לצבוע את כל הפגוש או שלא?????

 

מה עושים במקרה כזה כאשר שאר הפגוש לא במצב טוב... יש אפשרות שיצבעו את כולו?

 

 

מבקש ייעוץ מכל יודעי דבר במקרה כזה.

תודה!

 

 

נ.ב.

אני צריך עזרה דחוף כי הוא רוצה לסדר לי את זה מחר.

 

שוב תודה

פורסם

תמיד צובעים את כל החלק - במקרה שזה הפגוש, אז את כל הפגוש..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

איזה רכב זה?(תמיד טוב לפרט לפני בקשת עזרה)מבחינת המוסך- רוב הזמן צובעים את כל הטמבון עצמו (במידה ומתבצעת עבודת פחחות אז בוודאי שצובעים הכל)

במידה והפעלת ביטוח- אז הכל על מי מנוחות

יום טוב.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

האוטו סיוויק 2002, וכדאי לציין שהביטוח לא מעורב פה,

 

בעל הרכב הפוגע משלם את כל הנזק.

השאלה אם במוסך יתקנו לי את שאר הפגמים שעל הפגוש.

 

תודה

פורסם

תראה!

 

לתקן פינה בלי פחחות זה 150 + מע"מ

פגוש שלם 400-500

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה שהוא פגע בי זאת לא אשמתי!

אני לא רוצה שיהיו הבדלי צבע בפגוש, למה מה קרה!??!?

 

וחוצמזה, מחיר לצביעת כל הפגוש זה 300 שקל,

בפגוש יש רק סימני שיפשופים שתוקנו אתה חושב שיסדרו גם את זה בדרך?

פורסם

אם צובעים, אז את כל החלק. במקרה הזה את כל הפגוש. אם אתה רוצה לתקן עוד כמה דברים בפגוש "על הדרך" והם דורשים קצת חומר פחחים וקוסמטיקה ולא רק צביעה אז זה כבר מהכיס שלך.

בכל אופן אם לא עירבתם ביטוח אז תגיעו להסדר שמתאים לשניכם.

פורסם

יש עוד מישהו שיכול לעזור כי הוא רוצה לסדר את זה מחר.

 

 

???והאם הצבע יהיה טוב בכל מוסך שהוא לא מוסך מרכזי

 

תודה!

פורסם

לא חובה לצבוע את כל הפגוש.

 

אצלי ברכב היה אותו סיפור, העדפתי לצבוע רק את הפינה (כשליש פגוש) השרוטה, כדי לצמצם סיכוי לקילופי צבע, והשפעה יותר רצינית של פגיעות עתידיות ,כי אין מה לעשות : פגוש שעבר צבע וקצת חומר פחחים (למרות שיש חומר מיוחד , עדין וייעודי לפגושים) , לא יהיה באותה רמה של פגוש מהמפעל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא חובה לצבוע את כל הפגוש.

 

אצלי ברכב היה אותו סיפור, העדפתי לצבוע רק את הפינה (כשליש פגוש) השרוטה, כדי לצמצם סיכוי לקילופי צבע, והשפעה יותר רצינית של פגיעות עתידיות ,כי אין מה לעשות : פגוש שעבר צבע וקצת חומר פחחים (למרות שיש חומר מיוחד , עדין וייעודי לפגושים) , לא יהיה באותה רמה של פגוש מהמפעל.

אם הוא יצבע רק את הפינה זה יהיה מכוער לא??

 

עדיף לצבוע את הכל גם אם זה בתוספת מצידו

אם לסבתא שלי היו גלגלים, הייתי משפר אותה

:roflmao:

פורסם

רגע, ברור שכל דבר מהמפעל הוא הכי טוב והכי איכותי.

 

אבל, צבע מחודש אצל פחח רכב יורד ומתקלף ממתי???

אם זה קורה האם יש אחריות לכאלה דברים מצד הפחח?

Polo 2012

פורסם
תמיד צובעים את כל החלק - במקרה שזה הפגוש, אז את כל הפגוש..

 

האם יצבעו לו את כל הפגוש למרות שחלק ממנו (בצידו השני נגיד) גם זקוק לפחחות או שלא יטרחו להגיע לשם?

 

קיצור האם במקרה כזה עושים פחחות לכל הפגוש והרכב הנפגע מקבל פגוש כמו חדש??

 

הסתבכתי קצת, אבל מובנת הכוונה

Polo 2012

פורסם
אם הוא יצבע רק את הפינה זה יהיה מכוער לא??

 

עדיף לצבוע את הכל גם אם זה בתוספת מצידו

צבעי מעולה ידע להכין לך צבע בדיוק כמו הנוכחי.

אתה מוזמן להסתכל על האוטו שלי ולומר לי איזה צד של הפגוש צבוע :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תראה!

 

לתקן פינה בלי פחחות זה 150 + מע"מ

פגוש שלם 400-500

אני אתחיל ממחילה ענקית לבחור למעלה, אכן אלו המחירים לצביעת פגוש שלם, הייתי המום!!!!! :shock:

 

והסיפור נגמר ככה: רק בגלל שהאדם שפגע לא חסר כסף, ושיהיה לו אלף פעם לבריאות!!! הוא שלח אותי לאן שאני רציתי ופשוט שילם כמה שצריך (500 שקל למתעניינים)

 

זהו.... תם ונשלם, תודה לכל העוזרים

×
×
  • תוכן חדש...