Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רדיו דיסק CADENCE CR750I


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתונים מנופחים לדעתי לא כדאי עדיף לך ללכת על משו כמו פיוניר

HU-ALPINE 9830

COMPONET- JL AUDIO XR 650

REAR- JL AUDIO TR690 TX

AMP- JL-AUDIO 300\4

SUBWOOFER- SPL 400 RMS

AMP- ROCKFORD 250.2

:twisted:

פורסם

האמת שהיתרשמתי המחברה

 

לחבר שלי יש מערכת מלאה של CADENCE רק בלי הפאנל יש לו מגבר סאב ורמקולים שלהם ושומעים הכי איכותי שיש אך לא הכי חזק אבל די סבבה

הינו במיפגש מכוניות וכל אחד פתח את הפאגז שלו ובהחלט היתרשמתי מהחברה

לאומת חבר שלי שיש לו דרגסטאר 6X9 180W ומגבר BOSS עם הרבה עוצמה אבל ממש לא קרוב לאיכות של CADENCE

פורסם

לא לגעת!!!

זיוף!!!! לצערנו בארץ אין הרבה דברים אמתיים של קאדנס. והמוצר הנ"ל זיוף...

תסתכל ב http://zap.co.il/ לדוגמא על המוצר הנ"ל ותסתכל על המכשיר של AUDIOWAV. אחד לאחד חוץ מפיצול הRCA.

לקאדנב יש רדיו דיסק אחד בלבד http://www.cadencestore.com/ProductCart/pc/caraudio_subcategory.asp?idCategory=9&prodsort=&page=&ipagesize=

וHU ישנים יותר שאין להשיג וגם לא שווה חיפוש. סך הכל חברה סבירה אבל לא ממולצת(לדברים האמתיים שלה בארץ).

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

ניתן לראות בודאות שמדובר בזיוף טהור...

פורסם

האמת שראיתי מכשיר שמזיף את הדגם הזה

 

אני מחפש רדיו דיסק MP3 עם שלט ואיכות טובה עד 700 גג 750 שקל

מה תוכלו להמליץ לי

פורסם

יש מספר מכשירים של JVC בסדר גודל המחירים הזה, מכשירים אמינים, ונותנים תמורה מלא למחיר - מניסיון אישי ..

אני אישית ממליץ !

 

http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=T-MP3&DB112377=112378&DB138513=138533

פורסם

דוגרי היה הבדל ביכלל בשמיעה בין פיונר ל גיויסי?

יש לחבר שלי רדיו דיסק מעפן אומנם שומעים זבל אבל רגיל ולעוד חבר שלי יש פיונק (צינגר) ואת האמת שומעים אותו דבר לשניהם אין איכות כניראה ביגלל הרמקולים

אם אני יקנה אני יעדיף פיונר

ועוד שאלה עם יש לי יציאה אחת למגבר אז זה אומר שאני יכול להגביר רק רמקולים אחוראים למשל?

ועם אני ירצה סאב אני יצתרך מפצל?

×
×
  • תוכן חדש...