ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,535 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 544 צפיות
שלום חברים, אני נמצא בתהליך רכישת רכב מחברת ליסינג. אני סמוך ובטוח שהטופס שקיבלתי איננו משקף את המציאות . אני יודע שהרכב עבר פחחות קלה בפועל אין איזכור לתיקון אני לוקח את הרכב לבד לבדיקה .האם יש בעיה ללכת לקומפיוטסט במערב ראשון ( באזור המגרש) הבדיקה של חברת הליסינג גם בוצעה בקומםיוטסט בסניף אחר . אשמח לשמוע המלצתכם Sent from my MI 5s using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת corola98, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, יש לי 3 ילדים קטנים ואני מעוניין לקנות רכב משפחתי כך ששלושת המקומות מאחור יהיו מספיק מרווחים בכדי לשים סל-קל, כיסא תינוק ובוסטר. יש המלצות ? תודה, אבי
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איזה דגמי מכונית עונים להגדרות האלו ומומלצים: משפחתית או מיני-משפחתית. אוטומטית. שנתון 2014-2016 חסכונית יחסית בדלק ואמינה. תא נוסעים שקט במיוחד. בלוטות' ושאר איבזורים - רצוי. תקציב: 45-55 אלף ש"ח. תודה!
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, יש לי סוזוקי ליאנה GLS 2005 ויש לי אפשרות להחליפה בטויוטה קורולה 2009 גיר אוטומטי ע"י זה שאוסיף את ההפרש ביניהם במחירון (תוספת של 21,000 לפי המחירון). מה כדאי לעשות ? האם להשאר עם הסוזוקי (שמתיישנת כבר...) או לעבור לטויטה הקצת יותר חדשה? מה שחשוב לי זה כמה שפחות להתעסק עם בעיות באוטו מצד אחד ומצד שני לא להפסיד יותר מדי כסף.... ביצועי הרכב פחות חשובים לי אלא רק שיסע ולא יעשה בעיות. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת קרבורטור, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי זו בדיקה לפוקוס 2008 רציתי לדעת מה אפשר ללמוד מזה?
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
מאזדה 2 חדשה 1 2
מאת adidas03- 25 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
לאחר 3 שנים טובות עם היונדאי I20 שלי החלטתי להתחדש ולממש את החלום (כן) - מאזדה 2 חדשה. בחברה עצמה קיבלתי הצעה לדגם 2018 - 101,500 ש"ח. מצאתי אתר שכבר מוכר את דגמי 2018 במחיר של 91,900 אבל לאחר התוספות שאני רוצה הסכום הוא 93,240. כמובן שאני רשומה כיד 2, התשלום הוא פחות 8% - 8260 ש"ח. אני מתכננת להחזיק את הרכב בין חמש לשש שנים. לאחר מכירת הקטנה שלי יהיו לרשותי כ 52,000 ש"ח זמינים, השאר אקח בהלוואה מהבנק שלי. אני מאוד מבולבלת ולא יודעת באיזו אופציה לבחור. מצד אחד מהחברה זה ממש יקר אבל מפריע לי להיות רשומה יד 2 כשהבעלים הראשונים הם ליסינג ואני לא יודעת אם זה יהווה בעיה במכירה. בבקשה בלי הצעות לרכבים אחרים, אני סגורה על הבחירה שלי. תודה!
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
רכב עד 30K
מאת oshri_t1- 2 תגובות
- 708 צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב סופר מיני או משפחתי. הנסיעות שלי בעיקר מהבית לעבודה (פ"ת-קרית אונו) וכ3 פעמים בשבוע לחולון. חשוב לי שיהיה אוטומט, אמין, נורמלי בדלק ובעל מראה חדשני ולא מיושן. תודה מעונים
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 1 תגובות
- 686 צפיות
שלום לכולם. לאחר התלבטויות הגעתי למסקנה שכדאי להיסגר על סופר מיני. התקציב הוא עד 20k הרכב צריך להיות נוח ומיועד לנסיעות קצרות. עדיפות לאוטומטי אבל לא חובה. המעומדות הן: 1.פיאט פונטו כנראה גרנדה, איבו כמעט אין בתקציב. 2.פיג'ו 207, נושא האמינות במנוע קצת מטריד 3.רנו קליאו 3, 4.סקודה פאביה, קצת יותר יקר,שווה להתאמץ? כל הערה והארה תתקבל בשמחה. תודה Sent from my Le X829 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת ilia1, -
במבחנים שביצעו ליונדאי טוסון הזכירו כי צפויה להגיע גרסת הטורבו. ככל שידוע לי ספק אם תגיע גרסה כזו ארצה. האם יש למשהו אינפורמציה יותר מבוססת לגבי דגם הטורבו?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מוכר הרכב מוכר טויוטה יאריס בת כשנה, הוא טוען שהיא נרכשה באלבר והוא הבעלים הראשון. האם אלבר מוכרים רכבי ליסינג 0 ק"מ או שהם הפכו ליבואן לכל דבר וזו למעשה קנייה "מהחברה"?
הודעה אחרונה מאת avi 1234, -
"ספורטבק" זה השם של ה5 דלתות נכון? מה זה "Motion"? אני פשוט לא מוצא אזכור של המילה Motion ביצחק לוי..
הודעה אחרונה מאת shlomi_e11, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש מאדם פרטי יד 1 פיג'ו 208 אקטיב 1600 סמ"ק (30 אלף ק"מ) או מזדה 2 (50 אלף ק"מ) חיפשתי בפורום התייחסות למספר דברים שמעניינים אותי ולא מצאתי. אשמח לקבל חוות דעת על השאלות הבאות: 1. האם ל208 ידועות בעיות (מחלות/רגישויות) כלשהם משנתון 2013 ? 2. מה סוג הגיר ברכב הזה וכמה הילוכים ? האם 4 או 6 ? האם יפני או AL4? 3. האם לדעתכם הגיר מסרס את פעולת המנוע (החזק), אני רוצה לדעת אם הוא מורגש? 4. האם יש לרכב הזה שוק לדעתכם ( האם בעוד X זמן יהיה לי קל/קשה למכור אותו) ? 5. האם המאזדה 2 עדיפה, אם כן במה היא עדיפה על הפיג'ו? שוק/מנוע/גיר/תצרוכת דלק? הייתי שמח גם לחוות דעת של אנשים שנסעו על הפיג'ו. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 835 צפיות
רכב זה מופיע רק כחדש ואין שורה המציינת את עלותו כמשומש. איך אדע את מחיר הרכב הזה ממעוד עליה לכביש 2017-03? רעיונות?
-
- 3 תגובות
- 699 צפיות
שלום, להלן ההודעה שקיבלתי שרציתי לבדוק שעבוד של רכב היום בבוקר (אין גישה אונליין וגם אין קבלת קהל) בדיקה במשרד הרישוי מספיקה? האם זה אותו מאגר? הודעה על שדרוג מערכת המחשוב של רשות התאגידים הודעה על השבתת שירותים ברשות התאגידים (חברות ומשכונות) במסגרת שיפור השירות לציבור, תשודרג מערכת המחשוב של רשות התאגידים – רשם החברות. לצורך העלאת המערכת החדשה, החל מיום חמישי ה- 09/11/2017 ועד ליום ראשון ה- 19/11/2017 - תושבת מערכת המחשוב של רשות התאגידים (חברות ומשכונות); לא יינתנו שירותי קבלת קהל של רשם החברות והמשכונות בכל הסניפים (ירושלים, תל אביב, חיפה, נצרת עילית, ובאר שבע); לא יינתן מענה טלפוני בנושא חברות ומשכונות; לא ניתן יהיה לבצע…
הודעה אחרונה מאת cyaron, -
אני מחפש רחב ספורטיבי מרווח יחסית , עדיפות לחדש מהחברה, אמין ומהנה לנסיעה . תודה לעוזרים מה האפשרויות
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 927 צפיות
מה הקאצ' ברכבים 0ק"מ? הם זולים מהיבואן... אני יודע שמחירון לוי יצחק מוריד 14% במחיר...
הודעה אחרונה מאת corola98, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני כרגע נוהג על טיוטה קורולה 2014 וממש מרוצה עכשיו נגמרו להם ה -3 שנים ואני צריך להחליף את הרכב על הפרק: טיוטה קורולה ויונדאי איוניק מה אתם ההייתם בוחרים? תודה
הודעה אחרונה מאת Sergey83, -
-
מיני ב- 20K.
מאת Taipan-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 982 צפיות
לרגל הלימודים, קיבלתי החלטה להתחדש ברכב זול וזול לאחזקה. הסיוויק 2004, ששירתה אותי בכבוד יחסי לא תענה על הדרישות החדשות שלי, צריכת הדלק שלה טובה ביחס לקטגוריה, אך לא באמת יש לי צורך במרווח הרחב שלה, לא בבגז הגדול ובטח שלא בגודל שלה, שמצוקת החנייה אט אט מגיעה לכל פינה בארץ. לכם הלבטים הם בין: c1/107 - (לא שוקל אייגו, כי אין טעם לשלם על אותו רכב מחיר גבוה, במיוחד שמחיר לסחירות עתידית לא בא בחשבון כי הרכב יהיה אצלי מעל 3 שנים) נהגתי בהן כמה פעמים, והן היו די מהנות לנהיגה, זריזות בעיר וסופר חסכוניות. אלטו - לא נהגתי, לא נסעתי. שמעתי שממש גרועה לנהיגה אך גם מאוד חסכוניות וזולה לאחזקה. ספרק - נסעתי על ה- 1000 סמ''ק והייתה מאד חלשה אבל מאוד חסכונית. החשש…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חברים, בשישי האחרון הזמנתי את האיביזה החדשה, כרגע הזמנתי מודל 2018 וקיבלתי עליה 3000 ש"ח הנחה למחירון. שאלו אותי אם ארצה לקחת מועד עליה לכביש של 2017 ב 7000 ש"ח הנחה. אמרתי שאני מעדיף 2018, אבל לא יודע למה. יש לזה משמעות? במה זה מתבטא? יש לציין שאני כרגע ללא רכב, עברתי תאונה בשבוע שעבר והרכב הושבת, השמאי קבע טוטאלוס. האפשרות שעומדת בפני היא להשכיר רכב ב 69 ש"ח ליום למשך חודשיים עד שיגיע הרכב החדש. תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 653 צפיות
ראיתי רכב ביד2 עם נתונים טובים מלבד כמות הק"מ. לוקח בחשבון 20-25K ממוצע לשנה. במידה וזה חורג , כיצד עושים שקלול במחיר הסופי? האם יש נוסחה?
הודעה אחרונה מאת save, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי לכולם, אשמח לביקורת על הבעיות אחרי הבדיקה. יונדאי i25 2011 מנוע 1400
הודעה אחרונה מאת borisYalzin, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 787 צפיות
שלום לכולם. בימים אלו אני מחפש רכב עד 30K. אני אישית אהבתי את הפיאסטה בשנים 09-12 שהם בעלי מנוע 1400. אבל עלתה שאלה האם עדיף לי לקנות רכב בעל מנוע גדול יותר. הנסיעות שלי הן בעיקר מהבית (פ"ת) לעבודה (קרית אונו) וכ-3 פעמים בשבוע לחולון כ18 ק"מ בכביש מהיר. אשמח לקבל המלצתכם לגבי נפח מנוע ואיזה רכב מומלץ. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת red1, -
-
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
קיה פורטה 2013 מהדגם החדש עם 90 אלף ק''מ נמכרות סביב ה45 אלף ש''ח מנגד יונדאי I35 2013 עם אותו הנתונים ב60 אלף ש''ח. מדובר באותו הרכב - מנוע גיר שלדה, אותה אמינות, שניהם בליסינג, שני מותגים עם דגמים מוצלחים כגוון הספורטאז' והפיקנטו של קיה ושל יונדאי טוסון איוניק I25 וכו'. יש סיבה לכך?
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי, אני מתלבט לגבי רכב שני שצריך להיות קטן וחסכוני. הסתכלתי על סוזוקי ספלאש/סוויפט שנתונים 2012-2013 (זה טווח החיפוש שלי ברכב) וטרם מצאתי את האחת. יש לכם רעיונות לעוד רכבים? איך הפורד פיאסטה/אופל קורסה בידני בשנים הנ"ל? ועד כמה גרועות המיני קטנות מנוע 3 פעימות למיניהם? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן מחפש לרכוש רכב דיזל. חשוב: 1. שלא יהיה נמוך, אשתי מגלחת מדרכות מדופלמת. 2. לא חדש. כואב לזרוק סתם כסף. 3. דיזל, מרווח לשלושה ילדים קטנים עם כסאות. תקציב- מעדיף עד 150k אבל יש בעניין גמישות בעבור מציאה. שנת 2014 ומעלה. חשבתי על וולוו xc60 כדוגמא. אני ממש לא צריך 4x4, וגם לא ג'יפון, אני פשוט לא כל כך מכיר קרוסאוברים שעומדים בדרישות הללו. קיצר , אשמח להכוונה/המלצות. תודה Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת YNV, -
אופל מריבה 1 2
מאת refael.m-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש אופל מריבה 1400 סמ"ק משנת 2014, אשמח לדעת מה אתם חושבים, האם ידועות בעיות מסוימות בגיר/מנוע/מכלולים וגם אם ידוע לכם על שוק הרכב בישראל לרכב הזה, אשמח גם לשמוע וגם אם מישהו יודע כמה אחוזים נהוג להוריד על רכב זה ממחירון לוי יצחק אם בכלל נהוג להוריד. ביצעתי חיפוש בפורום והמידע שמצאתי לא מלא ודליל. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לקנות סופר מיני בתחום המחירים באיזור 40-50 אש"ח משנת 2015 איזה דגם הייתם ממליצים? בבקשה התייחסו לבעיות המוכרות בדגמים שאתם ממליצים - למשל צריכת שמן מוגזמת, בעיות בתיבת הילוכים, נטייה לתקלות וכו' תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מדובר על שנתון 2007 - 2008 רכב אוטומט מה עדיף? מבחינת תחזוקה זולה וצריכת דלק הבנתי שצריכת הדלק בגטס היא לא קטנה, אך האם ההבדל משמעותי בינה לבין הסיריון? מדובר לרוב על נסיעה בשטח מישורי (אני גר באיזור חדרה), נסיעות בין עירוני ועירוני לסירוגין, נוסע יותר בשטח עירוני. תקציב - איזור 16 - 17 אלף על מה להסתכל כשאני קונה את הרכב ומה עדיף? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 24.7 אלף צפיות
שלום לכולם. אני יודע שזהו פורום יעוץ ברכישת רכב אך לא מצאתי שום פורום למכירת רכב.. בכל מקרה, אני כרגע סיימתי לימודי תואר ומצאתי עבודה שאני לא צריך בה את האוטו הפרטי שלי. את הרכבת קניתי בזמנו בתור סטודנט בתשלום שהיה לי נח לחברת מימון רכב. ועכשיו אני לא צריך את הרכב ואני סתם ממשיך לשלם עליו תשלום חודשי וביטוח. מכאן השאלה שלי היא כזאת: האם אני יכול למכור את הרכב לבן אדם פרטי אם עדיין לא החזרתי את כל ההלוואה המלאה לחברת המימון? ואם אין לי את האופציה כרגע להחזיר את כל ההלוואה האם אני יכול להחזיר להם את הרכב עצמו? או שזה יהיה סתם ביזבוז של כסף? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
רכב נכה מתאים
מאת bar97- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, מי יכול להמליץ בבקשה על דגם חדש של רכב ואן לנכה? צריך שיהיה: רכב טוב, אמין ידני 7-9 מקומות מחיר עד 200 אלף [לפני ההנחה של הביטוח הלאומי לנכה]. הג'מפי החדש לא מתאים לי כי הוא נמוך מהקודם+סביבת נהג מוגבלת. התאכזבתי ממנו. מי יודע אם יש דגמים טובים של חברות אחרות, חוץ מהטרנספורטר, ומרצדס - בקיצור חוץ מהיקרים ? תודה.
הודעה אחרונה מאת yash,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 228 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Golf_91
- om2
- ברווז
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- Camaro 92
- nechmya
- David32
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- ELI001
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- NAPOLEON
- מלטבשי
- Tom78
- avizaz
- דאבל קלאצ
- sperial
- mottis
- סולל הדרך
- D4K
- Fraysa
- mcshmupi
- Itzik-b
- אורי מ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- Ron Poh
- ntd
- tan tan
- yuvk
- פריג'י
- ArikB
- Nemesis
- Moshe c
- Rongaflugen
