ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב, אנחנו מחפשים עכשיו רכב לזוג + 1/2 (עדיין אין ילד אחד אפילו אבל מסתכלים 3-5 שנים קדימה). ראינו הונדה ג'אז הייבריד יד 1 (קנה אותה בשלמה סיקסט אבל הרכב רשום על שמו כיד ראשונה) שנת 2011 (עליה לכביש בדצמ') עם קילומטראז' של 85K. הרכב במצב טוב (לפחות לפי המראה החיצוני ונהיגה קצרה אבל אני לא מבין ככ בתחום) ומטופל במוסך הונדה בלבד במשך כל הזמן שהיה על הכביש (ראיתי קבלות של הטיפולים בשנתיים האחרונות ואפשר מהמוסך לקבל הכל כמובן). עכשיו - מי שהראה לי את הרכב היה הנציג/סוחר שעשה לו טרייד על הרכב החדש שהבעלים קנה. הוא אמר שהוא מטפל בהכל ואין מגע בכלל עם בעל הרכב. מה שכן - הביא לי את המספר שלו (בצמוד לתצלום רשיון כדי שאראה שהוא לא משקר שמדובר באדם מבוגר) ואמר שאפשר לת…
הודעה אחרונה מאת aviapir, -
רכב "VFM" עד 24K שקל 1 2
מאת bkp-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום חברים, אני רוצה לקנות רכב שיהיה קצת מעניין מבחינת ניהוג, בעל ביצועים סבירים, לא מצפה ל5 שניות מאפס למאה, אבל אני אסתפק במתחת ל11, מעדיף במיוחד שיהיה ידני, אך בהתחשב בהיצע ואם אין ברירה אסתפק במה שיש . צפויה נסועה של כ15K ק''מ לשנה משולב עירוני ובין עירוני, נוסע לרוב לבד, אבל אני צריך מדי פעם לנסוע עם רכב מלא (נהג+3). אני לא מחפש שיהיה חסכוני במיוחד, אלא צריכה דלק סבירה, אסתפק עם צריכה של 1/11, כמו כן שברמת האמינות לא יגרור אותי לעיתים תכופות למוסך, עם צפי לכמה שפחות הפתעות וזה מביא אותי לדבר העיקרי שזה עלות אחזקה שפויה לצעיר שאמור להתחיל לימודים. אני מודע לזה שהציפיות שלי מעט גדולות, אבל מהבדיקות שלי, עולה שפיאט בראבו ידנית עונה על רוב הקריטריונים שלי, רק שמאוד…
הודעה אחרונה מאת eli669, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 741 צפיות
לקראת רכישת רכב לזוג סטודנטים צעירים, נפלו בידי כמה מציאות שמורות עם ק"מ נמוך ויד נמוכה, רציתי לדעת איך הרכבים האלו בעיקר מבחינת אמינות, עלות אחזקה, צריכת דלק ובטיחות מדובר על מזדה 6 2003 עם מנוע 2000 (כרגע הפייבוריטית) מזדה 323 2004 מנוע 1600/1800/2000 (למשל מה ההפרש בצריכת הדלק ביניהם והאם קיימות מחלות מסוימות למנועים מסויימים?) תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת matanff, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הלכתי לראות הונדה סיוויק שנת 2002 ק"מ 190 אלף יד 03 מבחינת מצב, הרכב מבחוץ נראה מעולה, מכסה מנוע מסורטט בדיוק לפי הקווים, סלון שמור, ספר טיפולים רעש מהמנוע לא היה, נסיעה חלקה בעיות: 1. 2 נזילות לא ברורות ( שזה מה שהכי מרתיע אותי ) 2. חלון אחורי שמאלי לא נפתח חוץ מזה הרכב נראה טוב , העניין הוא ששתי הנזילות האלו מרתיעות אותי, במיוחד כשאני לא מבין גדול ברכבים. מצרף תמונה מגוגל של האזורים בהם היו נזילות ואשמח לשמוע את דעתכם מה זה יכול להיות והאם כדאי להכנס לזה וזה משהו קטן או שלא כדאי. לטענת הבחור הייתה לו נזילה יחידה באטם מנוע והוא תיקן אותה ופשוט לא ניקו לו את השמן שנזל וזה נשאר ככה (מה שנראה לי קצת מוזר שלא ניקו לו את זה)
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, חבר טוב צריך לבחור רכב חברה חדש - רכב מהקטגוריה של המשפחתיות(אלנטרה,קורולה וכו') וכו' ללא חריגה מעבר במחיר,גיר אוטומטי בלבד ואין חריגה ממשית שידוע עלי עליה חוץ מזה. עכשיו הבחור נוהג לבד - מרווח מאחורה או בתא מטען לא רלוונטי לו, צריך שהרכב יהיה בנוחות סבירה מיועד לנסיעה של שעתיים ביום לכל כיוון(140 קילומטר ביום). הבחור נהג כרכב זמני בI35 בת שנתיים - סך הכל היה מרוצה מהרכב. ברוב הרכבים נתקלנו באותה בעיה, הרגל הימנית שלו נכנסת בקונסולה\ידית הילוכים\האנדבקס מה שיוצר תנוחת נהיגה מאוד לא נוחה לו - הוא הרגיש שבאלנטרה החדשה לדוגמא פחות מרווח לו בתחום הזה מאשר הI35 הקודמת שהייתה לו. באיזשהוא שלב הלכנו לראות את הC4 פיקאסו 5 מקומות - בה כל הקונסולה המרכזית ממ…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרכב מיועד להיות כרכב שלישי במשפחה בשימוש מועט הרכב הניבדק עם 180000 ק"מ מנוע 2000, יעבור טסט לשנה על ידי המוכר הכל עובד באוטו כולל מערכת ההרמה . נסיעה חלקה . כל זה ומחיר מפתה גרמו לי לחשוב שזה קניה טובה מה דעתכם? אני מודע לשוק הרכב ומוכן לקחת סיכון ,מקסימום אעשה וי על רכב שמאוד רציתי ואמכור אותו
הודעה אחרונה מאת michaelcarmi, -
רכב ב-15K ש"ח
מאת chuk3- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב בתקציב של 15-17 א'. לפי מה שבדקתי עד עכשיו זה שנתונים 2005-2008. אני מחפש רכב אוטומט, אמין ,צריכת דלק טובה וחלקי חילוף זמינים ולא יקרים. מטרת הרכב היא לנסיעות לא ארוכות ולא רבות. כיום אני עושה כ7 א' ק"מ בשנה ויש לי סקודה פליסיה שנת 98. אני מחפש רכב שלא אצטרך להתעסק איתו ולכן גם לא מחפש מנועים גדולים,העצות מהירות וכו'. מטרת הרכב היא להגיע מנקודה A לB . יש לכם המלצות לרכב כזה?
הודעה אחרונה מאת lolmit, -
- 29 תגובות
- 8 אלף צפיות
חושב ברצינות על הקשקאי ברמת הבסיס מנוע בנזין 1200 טורבו לעומת גרסאות הבסיס של שאר הדגמים שציינתי ביצעתי נסיעת מבחן קצרה עליו והתרשמתי מאוד מהאיכות הכללית וממערכות הבטיחות החשובות. והביצועים הרגישו לי בסדר גמור. קראתי ביקורות באנטרנט ואני קצת חושש לעניין הביצועים. האם הוא עד כדי כך חלש? כמו כן כיצד מערכת המולטימדיה בהתקנה מקומית ? האם היא איכותית ? למעט עניין המנוע , אני די סגור על הרכב. אשמח לתגובות
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אנחנו זוג עם ילדון (ללא עגלה) רב הנסיעות בין עירוניות וגם לעיתים הרריות, רוצים גם לטייל אז צריכים תא מטען מכבד ושיהיה כמה שיותר גבוהה שנוכל לנסוע בכבישי עפר אם צריך. עד עכשיו מיקדנו את החיפושים בפאביה /ספייס 1400 ידנית, אחרי שבדקנו פאביה 2012 ונסענו נסיעת מבחן על הרכב שהרגיש לא ממש סוחב בעליונת, גם בלי מזגן ההרגשה הכללית היתה דיי צפופה, ופלסטיות זולה מבחינת המבנה הפנימי וגם המושבים לא היו הכי נוחים. (ולא ניכנס בכלל לסיפור על איש שברח בצעקות מהמכון בדיקה כשביקשנו ממנו לחתום על מסמך שמתחייב על שילדה מנוע וגיר..) פה ראוי לציין שהרכב הנוכחי שלנו מגאן אוטומאטי 2004 (שכבר הרבה זמן אנחנו מתכננים להחליף, ממש לא סובלים אוטומאטי) הוא לא ואן אבל מרגיש יותר רחב, נח ומושקע מבחינת …
הודעה אחרונה מאת Roy Ofra, -
-
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
היי, אחרי 10 שנים עם רכבי יד שנייה של דייהטסו (שרייד וסיריון) האמינים אך עייפים. החלטתי לקנות רכב חדש. ההתלבטות היא בין הדגם הידני הבסיסי של סיאט איביזה החדשה לבין האיגניס - הג'יפון החדש של סוזוקי (גם ידני). מבחינת מחיר, דיי זהה (הבדל של 2000 ש"ח לטובת האיביזה). לפי הנתונים האיביזה חזקה וזריזה יותר, וחשוב מכך - בטוחה יותר (5 כוכבים במבחן ריסוק לעומת 3 של האיגניס), מצד שני - הסוזוקי אמינה יותר ואולי זולה יותר לתחזוקה שוטפת. אני נוסעת גם בכבישים עירוניים וגם בבינעירוניים, כך במבחינת צרכים האיזיבה תשרת אותי טוב יותר, בעיקר בבינעירוני, אבל אני חוששת מעניין האמינות. אשמח לחוות דעתכם...:shock:
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי מצ"ב טופס בדיקה שנעשתה לפורד אדג' שנת 2011 עם כ120K ק"מ האם התוצאות בסעיף מנוע ומערכת היגוי משקפות בלאי סביר לרכב במצב הנ"ל? או שזה רכב מוזנח ולא כדאי להתקדם לרכישה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מתכנן לקנות רכב ראשון (ראשון EVER במשפחה), ואין לי מושג בזה בכלל. אני מעוניין לקנות מיני/מיני משפחתי, שיהיה חסכוני, בטיחותי, ואם אפשר זריז. התקציב הוא עד 25K. אני חשבתי על פורד מונדיאו/דיהטסו סיריון/פיאט פונטו גרנדה/רנו קליו 3. קראתי פה בפורום ונראה שהרכבים האלה מאוד מומלצים. אשמח לעוד המלצות והצעות. בנוסף לשאלה בנוגע לסוג הרכב, אני מתלבט אם לקנות רכב מיד פרטית או מליסינג פרטי/סוחר (לא רכב חדש) כדי שאוכל לשלם בתשלומים, והרכב יגיע עם כל המסמכים וההיסטוריה. השאלה שלי היא אם בכלל יש כזה דבר, רכב יד שניה בליסינג פרטי, והאם זה כדאי על רכב יד שניה מפרטי? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הסתבכתי עם הנושא. אני נוסע בסביבות 35 אלף ק״מ בשנה. עד עכשיו היה לי רכב ליסינג בעבודה ועקב מספר שינויים בעבודה אני רוצה לרכוש רכב עד 60,000 ש״ח בערך. מבחינת הגודל, לא מפריע לי שהרכב יהיה קטן וזריז מכיוון שאני נוסע כל יום בכביש 6 וחשוב לי שיהיה יציב ונוח. מה ההמלצות? * חייב אוטומט.
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 35 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
שלום היה הרבה מחשבה בין סקודה פאביה לקיה פיקנטו ול c3 אני גר במקום עם עליות רבות אז הקיה יצאה מפה בגלל המנוע החלש הפאביה רק שנתים אחריות וביטוח מאוד יקר וחלפים יקרים ואגרה יקרה נשארתי עם ה c3 בחירה טובה עם האחריות 5 שנים או שטעות גדולה? ובאמת אחריות מלאה ל 5 שנים? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Dani Laichtman, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות עגלה נגררת , מה אני צריך לבדוק ובמה אני צריך להתמקד אם אני מעוניין לגרור אותה עם פרייבט ? כמה משקל אני יכול לגרור ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
הלכתי היום לקבל הצעות מחיר לקנייה של סיאט איביזה דגם רפרנס 1L ידני וסוזוקי סוויפט1.25 ידני המחיר שלהן זהה ההתלבטות שלי היא מה יותר בטיחותי מאובזר יותר חזק וחסכוני לפי מה שבדקתי האיביזה בטיחותית יותר ויש לה מערכת בלימה אוטונומית, שמירת מחרק,התראת עייפות לנהג בדגם רפרנס אבל בחנות שאלתי ואמרו לי שזה לא מגיע עם המערכת הזו בגלל זה אני מבולבל והסוזוקי מגיע עם מובילאיי
הודעה אחרונה מאת Ilya Ilatov, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אשמח להמלצתכם, אני מחפש רכב משפחתי 2 מבוגרים 2 ילדים *תקציב של 50K *שנתון 2013 ואילך *תא מטען מרווח *יפני/קוריאני *יתרון לרכב גבוה (סוג של קרוסאובר) *חסכוני בדלק הרכב אמור לנסוע כ15000 ק"מ בשנה הרכב הקודם שלי היה קיה ריו 2011 והייתי ממש מרוצה ממנו (מנוע של 1400 -סחב מבחנתי בסדר גמור) - אבל לצערי הוא היה מעורב בתאונה כך שלא היה טעם לתקן אותו... המצלה/אי המלצה על קיה קיו בגירסה החדשה 2012 ואילך ,בכל מקרה אשמח לשמוע על רכבים מומלצים תודה רבה
הודעה אחרונה מאת eyali23, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אני כרגע לפני רכישת רכב אני מתלבט בין כמה סוגי רכבים : 1.קיה פיקנטו 1.2 - שנים 2012-2014 2 סוזוקי סוויפט 1.2 - שנים 2011-2013 3.איביזה 5 דלתות 1.4 - שנים 2012-2014 4.פולו 1.4 - שנים 2011-2013 איזה רכב כדאי להתמקד בחיפושים מבחינת תמורה לכסף, שמירה על ערך , צריכת דלק , עלות אחזקה כוללת . הרכב הולך לשמש כרכב שני שהמטרה העיקרית נסיעה עירונית ומידי פעם בין עירוני לא למרחקים גבוהים . עדיפות לרכב שיהיה אוטומט אבל אין בעיה גם לידני . אשמח לשמוע עוד המלצות תודה
הודעה אחרונה מאת Yaki Cohen, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, כיום ברשותי הונדה סיוויק 2005. (299K) אני מעוניין להשתדרג לרכב יותר חדש, התקציב הוא בין 25K-40K. (אני יודע שזה טווח דיי רחב) אני מתלבט בין 2 רכבים, סיוויק 2008/09 או אוונסיס 2009 (שכמובן היא ברף העליון של התקציב) - שבה התחילה הצורה החדשה. מה שחשוב לי ברכב לפי סדר חשיבות. 1. אמינות - זה הכי חשוב - כמה שפחות הפתעות. 2. צריכת דלק - שלא יהיה רכב זללן, רכב מנהלים שיקח 1/11 זה בסדר, רכב משפחתי 1/12-13. (הנסיעות שלי רובן בין עירוניות) 3. נוחות - שישמעו כמה שפחות את רעשי רוח\כביש\מנוע, שיכוח מהמורות. מי מבין הרכבים עונה יותר על הדרישות? אילו מחלות ידועות יש להם? (להונדה שמעתי שיש מחלת תושבות מנוע) באיזה ק"מ הרכבים הללו עוברים טיפול גדול? …
הודעה אחרונה מאת dangolde, -
רכב מסוזוקי טרייד
מאת gd1- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי כמה שאלות, 1. היום ראיתי רכב בסוזוקי טרייד ברשל"צ ועניין אותי אם יש פה מישהו שיכול להעיד על האמינות של המקום או של יבואן סוזוקי בכלליות בהקשר של רכבי יד שנייה. 2. הרכב הוא מפרטי ולכן ישנה בדיקת מכון מלפני כשבועיים שנעשתה לקראת המכירה לטרייד אין. למרות זאת אני חושב לא לוותר על בדיקת הרכב מטעמי, מתלבט אולי ללכת למוסך במקום למכון מתוך מחשבה שגם אם המכון שעשה את הבדיקה הקודמת עושה קומבינה, הוא כנראה לא שיחק אם ענייני שילדה שזו אם אני מבין הסיבה העיקרית ללכת דווקא למכון. א. הייתי שמח לשמוע אם יש פה דעות לגבי ההתנהלות הכי נכונה מול מקום כזה שהוא כביכול אמור להיות אמין וב. אם למישהו יש המלצה על מוסך שאפשר לעשות אצלו בדיקה באיזור רשל"צ (לא בטוח בכלל שיש טעם לקחת למוסך מו…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 665 צפיות
שלום, בעקבות כך שאבי כבר נוהג לבד, +1 לפעמים ובמצבים נדירים 4 אנשים באוטו הסכמנו שאפשר לקחת אוטו יותר קטן אך יותר אטרקטיבי ואלגנטי (כרגע עם I35 וממש לא מרוצה...) התחלתי להסתכל על אזור של גולייטה, A3, במו סדרה 1 והמחירים של הגולייטה לא רעים בכלל ליד 2 ויותר זולים מהאודי/במו אך כמה שאלות : 1. טיפולים ותחזוקה יקרים ? (קראתי פה מה שיכולתי על האוטו וראיתי שהרבה טוענים שהוא אמין למרות דעה הקהל הרחב) 2. כמובן שעוד יבוצע נסיעה על האוטו אבל אני מאמין שזה שדרוג משמעותי מ I35 בחווית הנהיגה ? 3. ראיתי שיש הבדל בין הדגמים בין 2014+ ולבין 2013 ומטה, חוץ מחיצוניות האם יש עוד סיבה לא לקנות 2013 ? אשמח לכול דעה של מי שנהג על האוטו או יצא לו לנהוג על הרבה רכבים…
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 12.9 אלף צפיות
שלום לכולם, מה ההבדלים בין בדיקת רכב לפניה קנייה במכון בדיקה לעומת מוסך מורשה שמתמחה ברכב ספציפית? יש הבדל במחיר? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת odhh, -
-
- 3 תגובות
- 857 צפיות
שלום, מתלבט לגבי רכישת רכב שישמש כרכב שני, לנסיעות קצרות בתוך העיר. דרישות: גיר אוטומטי, רכב אמין ובטיחותי (ואם אפשר גם חסכוני). תקציב עד 35,000. מה דעתכם? (קיבלתי המלצות על לנסר 2011-2012)
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 5 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם, יש רכב מסוג מיצובישי לנסר החדשה שמצאתי שהנתונים שלו נראים טובים. זה דגם הספורט עם מנוע 1.8 וכל האבזורים , המחיר שלו גם לא יקר. אני רוצה לקנות רכב מהדגם הזה , גיר רציף הוא אמין? בגלל שאני קונה רכב יד 2 שהגיר כבר עבר יותר מ100 אלף קמ לפחות זה משהו שמדאיג אותי , הבנתי שאם ישנה תקלה אז צריך להחליף גיר וזה מאוד יקר. יצר לי לסוע על סוזוקי קרוסאובר עם גיר רציף והנסיעה דווקא מאוד טובה.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
אהלן, מתייעץ בנוגע לרכישת רכב סקודה סופרב צורה ישנה 2012 - 2013 איך המנוע ? אמין או שיש צריכת שמן ? לגבי הגיר ? שאר תקלות ? ומה לשים דגש מיוחד בבדיקה של הרכב? הרכב יהיה מנוע 1.8 הדגם המפואר. תודה!
הודעה אחרונה מאת save, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מעוניין להתקדם ולבצע הזמנת רכישה של רכב חדש קיה קרניבל בסוכנות הייבואן. אלו טיפים תוכלו לתת לי? - הורדת מחיר (עד כמה הם גמישים?) - קבלת הטבות (אילו הטבות אוכל לבקש?) - קבלת תוספות ללא עלות (האם זה אפשרי?) הייתי כבר בסוכנות והבחור הציע לי 50% הנחה בטיפול הרכב ה-1. בנוסף לכך , בגלל שאני לא לחוץ על הרכב בזמן הקרוב , לבקשתי הוא הסכים להביא אותו בינואר 18 . אני מעוניין לסגור בגלל שמסתיים המבצע של HOT , מבצע שווה ביותר שנותן הנחה משמעותי ותוספות לרכב. אודה קבלת טיפים מכם.
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הי חברים, אני מתלבט בין שני רכבים: אאודי A3 אוטומט, ככל הנראה 1.6 או 1.8, אוטומט ב.מ.וו סדרה 1, 2.0, טיפטרוניק שניהם אותו שנתון (2009-2010). מה עדיף לדעתכם? הפרמטרים העיקריים: צריכת דלק, אמינות, נוחות הנסיעה. אני עושה לרב נסיעות בינעירוניות, 300-400 ק''מ בשבוע. תודה
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום כולם. אני רוצה לקנות מאזדה 3 שנת 2014. זה נורמלי שאני מגיע למגרש רכב (אחד מהגדולים.. לא מגרש קטן לא מוכר), ואומרים לי שמרגע שאני משלם מקדמה אני צריך להמתין 10-14 ימים שהרכב יצא מהשבחה ואני אוכל לראות את הרכב? שאלה נוספת, זה נורמלי שאחרי שראיתי את הרכב, במידה והחלטתי שאני לא מעוניין מסיבה כל שהיא, המקדמה (500 שקלים) לא תוחזר אלי? * פעם שעברה שקניתי רכב (מאזדה 3 שנת 2007) ראיתי אותו - אהבתי - יום למחר שילמתי והיה אצלי. * אבא שלי גם אמר לי שלא זכור לו מצב שהוא אי פעם חיכה יותר מ3-4 ימים לרכב, והוא קנה *הרבה* רכבים בחייו. * אני מחפש הרבה זמן את הרכב הזה, ואני באמת שם לב שזה רכב שלא מחכה הרבה זמן במגרש. אולי זו הסיבה? תודה לעונים (:
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
במאזדה 2, דגם הספורט הוא היקר ביותר מבין הדגמים המוצעים. במאזדה 3 דגם הספורט הוא הזול ביותר? יש לזה סיבה? תודה!
הודעה אחרונה מאת motorishta, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
התחלתי להתעניין בליסינג פרטי, וגיליתי שלמעשה לא מדובר בתשלום חודשי כמו בליסינג תפעולי, אלא בלקיחת הלוואה לכל דבר ועניין ע"י גורם מממן חוץ בנקאי. האם מישהו מכיר ליסינג פרטי ללא לקיחת הלוואה, שהתשלום מתבצע ע"י הוראת קבע בכרטיס אשראי, כפי שמשלמים לכל גורם אחר שנותן שירות?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Camaro 92
- מ.צ
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Zorly
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Shay Shd Dave
- Ronenbb
- ברווז
- om2
- לירון .ה.
- itaysamurai
- shlomiko
- גור אדם
- fatboy1340
- Tal7
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- `Infinity
- Igalz
- RedLabel
- שמוליק 88
- Pavlik
- Avia
- פריג'י
- BRAVO_SX
- עודדון
- SlowRide
- Assafo2
- natco
- פונציק
- guy.a
- אליה
- SurfHigh
- meir_gi
- Coresh
