Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אחרי 10 שנים עם רכבי יד שנייה של דייהטסו (שרייד וסיריון) האמינים אך עייפים. החלטתי לקנות רכב חדש.

ההתלבטות היא בין הדגם הידני הבסיסי של סיאט איביזה החדשה לבין האיגניס - הג'יפון החדש של סוזוקי (גם ידני). מבחינת מחיר, דיי זהה (הבדל של 2000 ש"ח לטובת האיביזה). לפי הנתונים האיביזה חזקה וזריזה יותר, וחשוב מכך - בטוחה יותר (5 כוכבים במבחן ריסוק לעומת 3 של האיגניס), מצד שני - הסוזוקי אמינה יותר ואולי זולה יותר לתחזוקה שוטפת.

אני נוסעת גם בכבישים עירוניים וגם בבינעירוניים, כך במבחינת צרכים האיזיבה תשרת אותי טוב יותר, בעיקר בבינעירוני, אבל אני חוששת מעניין האמינות.

אשמח לחוות דעתכם...:shock:8)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מאחר ומדובר בגיר ידני, לא הייתי חושש מאמינות האיביזה.

 

אולי האיגניס תהיה אמינה יותר (ואולי לא) אבל זה לא אומר שהאיביזה לא רכב טוב או אמין.

 

אם הלב מושך לכיוון האיביזה, לא רואה שום סיבה לא לקנות אותה.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

לאיגניס יתרון באיבזור אבל האיביזה בטיחותית יותר ובעלת בלימה אוטנומית, כמו שנאמר אין סיבה שלא תהיה אמינה עם גיר ידני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האיביזה עדיפה מבחינת בטיחות ומנוע ואינני חושב שיש סיבה לחשוש בגלל האמינות, מכיוון שמדובר בתיבה ידנית ולא DSG.

ממליץ לעשות נסיעת מבחן בשתיהן כדי לקבל החלטה סופית. קרוב לוודאי שתבחרי באיביזה לאחר נסיעת המבחן :)

פורסם

ממש לא כוחות לטובת האיביזה למעט ענין האמינות,

אני מניח שלאורך זמן האחזקה בסוזוקי תהיה זולה יותר אבל אם את נוסעת מתכוונת להחזיק ברכב לאורך זמן זה יהיה זניח לעומת ההבדל בבטיחות ובאיכות.

עניין הבטיחות לדעתי חייב לקבל תשומת לב, לא לזלזל ב2 כוכבים נוספים שקיבלה האיביזה ובמערכות בטיחות המובנות ברכב.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האיביזה בטוחה יותר, היא יותר "מכונית" וזה גם נכון שהצרה הגדולה ביותר שיש לרכב הזה (גיר הDSG) לא קיימת עם גיר ידני.

עדיין, זה לא הופך את הרכב לאמין, בודאי כשמדובר ברכב חדש לחלוטין וכשהיצרן ידוע ככזה שלא מתעדף אמינות או חיי חלפים ארוכים. זה גם לא משנה את האחריות המצחיקה שניתנת לו וזה גם לא מחליף את היבואן הנוראי.

יש עוד אלטרנטיבות כמו ה206 והC3 (שאפשר למצוא במחירים דומים באפס קילומטר) ואם את לא בלחץ זמן אז הייתי מחכה כמה חודשים כי יש בקנה כמה אלטרנטיבות שצריכות להגיע לארץ, כמו הפורד פיאסטה והניסן מיקרה החדשות.

פורסם

האיביזה האוטומטית משמעותית חזקה יותר ובטיחותית יותר.

מצד שני האיגניס ככול הניראה תפגין אמינות טובה יותר עקב מכלולים פשוטים יותר.

לאיגניס יתרון נוחות בעיר אבל זווית הגילגול פחותה באיביזה.

מאחור שניהם מרווחת ובעלות מושבים נוחים אם כי לאיביזה מושב עדיף.

הייתי בהחלט בודק גם את c3.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
האיביזה בטוחה יותר, היא יותר "מכונית" וזה גם נכון שהצרה הגדולה ביותר שיש לרכב הזה (גיר הDSG) לא קיימת עם גיר ידני.

עדיין, זה לא הופך את הרכב לאמין, בודאי כשמדובר ברכב חדש לחלוטין

.

המנוע ממשיך מהאיביזה הקודמת, הוא פה כבר שנתיים.

פורסם

האיגניס הוא רכב מאד פשוט לטוב ולרע.

 

האיביזה הרבה יותר מתקדמת טכונולוגית לטוב ולרע.

 

לגבי הגיר באיביזה קשה לדעת - אבל ממה שנראה בשטח יש שיפור מתמיד באמינותו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
המנוע ממשיך מהאיביזה הקודמת, הוא פה כבר שנתיים.

גם שנתיים זה לא בדיוק מנוע ותיק אבל ברכב יש הרבה יותר ממנוע וגיר ופה יש רכב עם המון מכלולים חדשים; זו לא איזו "דאצ'יה" שהורכבה ממכלולים ותיקים של היצרן.

פורסם
האיביזה האוטומטית משמעותית חזקה יותר ובטיחותית יותר.

מצד שני האיגניס ככול הניראה תפגין אמינות טובה יותר עקב מכלולים פשוטים יותר.

לאיגניס יתרון נוחות בעיר אבל זווית הגילגול פחותה באיביזה.

מאחור שניהם מרווחת ובעלות מושבים נוחים אם כי לאיביזה מושב עדיף.

הייתי בהחלט בודק גם את c3.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

האיגניס הוא רכב מאד פשוט לטוב ולרע.

 

האיביזה הרבה יותר מתקדמת טכונולוגית לטוב ולרע.

 

לגבי הגיר באיביזה קשה לדעת - אבל ממה שנראה בשטח יש שיפור מתמיד באמינותו.

 

הדיון הוא רק לגבי ידניות

פורסם

גם הידנית זריזה יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...