ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, מסיים ליסינג של יונדאי i20. כבר רכב שני מסוג זה. הייתי מרוצה באופן סביר. נגמרה תקופת הליסינג מחדש את הליסינג ומחליף רכב. האופציות שעלו לי: i20, I20 קרוס, אולי מזדה 2 או כל רעיון אחר. זה רכב שני במשפחה. כלל, מרוצה מיונדאי, נוסע כ-10,000 עד 12,000 ק"מ בשנה. שיקולים: הנאה סבירה מנהיגה, מרווח כולל ליושבים מאחור, גימור וצ'ופרים, עלויות טיפולים, דלק מה מומלץ? רעיונות? עוד נקודות למחשבה? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 538 צפיות
שלום, צריך עזרה וייעוץ ממי שיודע ויכול לעזור - אני מחפש רכב לאשתי, רכב מיני, מיועד לנסיעות בין מודיעין לירושלים הלוך חזור מדי יום. בעז"ה מתרחבים, אז אני מחפש רכב שייכנס בו גם עגלת תינוק סטנדרטית. מחפש רכב חסכוני, אמין, ועד כמה שניתן בתקציב הזה, משהו בטיחותי. התלבטתי על יונדאי I10 2014 שזה בערך המחיר שלה. יש הצעות? הארות על היונדאי? אשמח מאוד לעזרה, תודה רבה. נ.ב. לא ליסינג, סוכנויות וכו'.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
משפחתי עד 40k
מאת SergDru-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 820 צפיות
שלום מעוניין בייעוץ ברכישת רכב סביבות ה-40k. עדיפות לרכב מיני משפחתי - משפחתי 1600 - 2000. אפשרות גם לרכב עם נפח מנוע קטן יותר (גם אם לא משפחתי) אבל כזה שסוחב כשצריך - לרוב נוסע לבד, רוב הנסיעות בתוך העיר וסופ"ש מחוץ לעיר. היום נוסע על מאזדה 3 2005 1600 האצ'בק ואני די מרוצה ממנה למרות הגיר שמעט מסרסר אותה וכמובן גיל הרכב... בנוסף, אם יש אופציה אטרקטיבית אך מעט יקרה יותר מהתקציב אשמח לשקול את ההצעה. תודה=]
הודעה אחרונה מאת SergDru, -
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
אשמח לייעוץ מה עדיף לי לקנות כרכב משפחתי - אני מתלבט בין טיוטה קורולה אוטומט 2010 לפורד פוקוס סטיישן רובוטית 2013. על מה היית ממליצ/ה? תודה רבה וכל טוב.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי לכולם. אני מעוניין לקנות קיה ריו שנת 2014 דגם סדאן. איך היא ?
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום, אחרי התלבטויות רבות (כולל בפורום) החלטתי להתמקד בשני הרכבים האלה במטרה לרכוש אחד מהם כבר בימים הקרובים. מדובר ברכבים חדשים, גרסה אוטומטית ולא היברידית ובגרסאות המאובזרות (קומפורט בג׳אז וסטייל ביאריס). בנוסף, אני צפוי לנסועה לא קצרה (15-20 אלף קמ בשנה). בהשוואה ביניהם חשובות לי בעיקר הנקודות הבאות: • בטיחות • אמינות • צריכת דלק פחות חשובה לי הנראות. לגבי ביצועי הרכב, כמובן אעדיף שיהיו טובים ככל האפשר, אבל זה שיקול משני מבחינתי (אלא אם לאחת מהן יש יתרון מובהק על השניה. אציין שנהגתי בנסיעות מבחן על שתיהן, אך בשל הזמן הקצר והפקקים הלא מעטים לא הצלחתי לחוות לגמרי עד עצמתן). אשמח לשמוע מאנשים שמכירים את הדגמים הללו או כאלה שהתלבטו גם ב…
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הי חברים. הרכב המיועד הוא אימפרזה 2014 Style אוט' 1.6 (114 כ"ס) עם 83 אלף ק"מ יד 1 מחברת השכרה. אני אהיה היד ה-2. לפני כמה ימים התחיל משא ומתן על הרכב מצידי כמובן , עם מחיר של 54 אלף. אחרי יום יומיים הוא הוריד לי ל-52 או 50 (כמובן לאחר שנשאתי ונתתי איתו) , והיום הוריד לי ל-46 כמעט. אז אני לא יודע בדיוק, אולי כי זה רכב של חברה שכנראה מחזיקה מאות רכבים כאלו ומתים להיפטר ממנו או שבגלל שיש משהו ברכב? בנאדם פרטי יוציא לי את המיץ אם יוריד לי בכלל אלף ש"ח... אז אולי כי זה המקצוע של הסוכן למכור-ולא אכפת לו כל כך בכמה העיקר להעיף את הרכב כי זה מה שהוא עושה כמעט כל חצי שעה (כל פגישה עם לקוח) ? אשמח להבהרות בנושא מהמבינים פה... תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Murzilka, -
-
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום & מליבו מוצעת בהנחה 21000₪ & במסגרת העיסקה מציעים לי על הרכב שלי 100,000₪. כאשר במחירון שווה 112000₪ ומחיר משוקלל שווה 115000₪ ( קשקאי בן שנה וחצי). & האם עיסקה סבירה ? בהתחשב ששנת 2018 בפתח. אודה להתייחסויות תודה
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
סופר מיני עד 100K 1 2
מאת dani7391-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב חדש לאמא שלי (בעיקר בשבילה רוב הזמן) עד 100 אלף שקלים ואשמח אם תעזרו לי. אני מתלבט לגבי הסופר המיני הבאות: 1. טויוטה יאריס 2. סיאט איביזה 3. מאזדה 2 הדגשים החשובים הם: בטיחות הנסיעה מבחינת האבזור, נוחות נסיעה, אמינות וחיסכון בדלק. המלצות לרכבים אחרים שלא נמצאים ברשימה יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת wa11a, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
שלום רב לחברי הפורום אני שוקל לקנות פג'ו 3008 פרימיום בסוכנולת המוכר אמר לי שבגלל שאין מפתח לדגם הנ"ל, אלא כפתור הנעה, אין אפשרות להתקין עלוקה וקודן (מה שהביטוח שלי דורש לדגם הנ"ל) אלא רק איתוראן (save או רגיל) האם המוכר דובר אמת או מנסה להכריח אותי לקנות איתוראן בברכה ותודה מראש
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
האם אפשר להעביר בעלות עם דרכון או חוגר?
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, יש לי בערך 35 אלף ק״מ בשנה נסיעות. אני צריך רכב חסכוני וראיתי את הרכב הזה. יש לו מחלות מסוימות? רכב כדאי? אלטרנטיבה אחרת? תודה.
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 10.8 אלף צפיות
האם קמ נמוך מעלה ערך מחיר לרכב ובמה זה תלוי? איך מחשבים את האחוזים והאם יש הבדל בסוג הרכב / שנתון
הודעה אחרונה מאת Murzilka, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוש טויוה ורסו 2014 מליסינג, מעט מעל 90 אלף ק"מ. מצורפת הסטוריית הטיפולים כפי שניתנה לי. בבדיקה מטעמם הרכב יוצא נקי לחלוטין למעט צמיגים אחוריים שחוקים שהוחלפו, ותקוני מרכב וצבע במשמעות נמוכה, מעיכות שריטות בצבע + פגמים ונזק לפגושים. בכל הפרמטרים קיבל ציון 100 למעט 92 ב'שלדת מרכב', ציון כולל 99. האם אתם רואים בהיסטוריה משהו חשוד? משהו שדורש תשומת לב מיוחדת בבדיקה? תודה!
הודעה אחרונה מאת שמוליקר, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי כבר כמה חודשיים שאני מחפשת רכב אבל לא מוצאת משהו שיתאים לי. הנסיעות שלי הם בעיקר בעיר אז אני מחפשת אוטו בנוני יחסית (לא קטן מדי כמו i 10 וכו) לחניות, מצד שני יהיו גם נסיעות ארוכות מדי פעם אז שהרכב כן יהיה עם מנוע נורמאלי (לא 1400) ושאני יהנה מהנסיעה שלו. לגבי יופי הרכב ואבזור - לא כ"כ חשוב לי. שהרכב לא ישתה לי מלא דלק וכמובן שלא יראה מוסך מחפשת רכב משומש והתקציב עומד על 40 אלף יש לכם המלצות לרכבים בשבילי?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
שברולט אפיקה
מאת sagih5-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 978 צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות שברולט אפיקה שנתונים 2007 - 2009. ראיתי שהמחיר שלה ממש בריצפה ביחס למנוע הגדול ולזה שזה רכב מנהלים רחב וגדול. המטרה שלי זה רכב גדול, נוח, מפנק עם חווית נהיגה. רציתי לשמוע ממי שמבין איך הרכב והאם כדאי לקנות אותו, מבחינת חיסכון בדלק, נוחות, אמינות, חווית נהיגה וכו'... תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
-
רכב 7 מקומות 1 2 3
מאת iyolsh05-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
התחלתי את חיפושי ברכב 7 מקומות בתקציב 30K אבל הבנתי שקצת בעייתי למצוא משהו סביר. החלטתי לעשות שינוי מהותי בתקציב והגדלתי אותו ל 90K חשוב לי שהרכב יהיה אמין וחסכוני בדלק. יצא לי לראות סיטרואן פיקאסו 2014 מנוע דיזל 2000 היתרונות: על הנייר היא צורכת בערך ליטר לכל 22 ק"מ, אבל הבנתי שבפועל זה 1 ל 18 שזה מעולה מבחינתי . מרחב ישיבה לנוסעים חסרונות: תא מטען כמעט ולא קיים אלא אם מוותרים על הכיסא השביעי הנסיעה ברכב לא הכי נעימה, הרגשה של רכב הסעות עדיין לא פסלתי את הרכב, אבל אשמח לקבל חוות דעת על הרכב (אמינות, תחזוקה וכו'), וכן המלצות על רכבים אחרים (רכב 6 מקומות עם תא מטען סביר+ גם בא בחשבון). תודה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 915 צפיות
שלום לכולם, אם קיימים כאן מורי נהיגה אשמח לקבל את תשובתכם בלבד אשמח לקבל מכם המלצות על רכב להוראת נהיגה למורה מתחיל חשוב מאוד: אני מחפש חוות דעת אך ורק ממורי נהיגה תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, קיבלתי הצעה ל i30cw שעשה 210k שנת 2013 אוטומט ב33k ש"ח יד ראשונה פרטי נמכר בסוכנות פרטית בצפון ברור שהמחיר מאוד מפתה. רציתי לדעת מה יכול להיות הסיכון של הסוכנות? בכ"מ אני עושה את כל הבדיקות שצריך כולל מכון בדיקה. איפה יכולה להיות הבעיה? (גם אדם פרטי יכול לשקר בסופו של דבר...) תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 580 צפיות
שלום לכולם. מכרתי את הניסן אלמרה 2002 שלי, לאחר ששירתה אותי בנאמנות גמורה שנה וחצי, ללא תקלות בכלל - נסעתי כ 30,000 ק"מ! וסה"כ 210000 ק"מ. נהנתי מאוד מאוד מהרכב, וכעת אני צריך המלצה לרכב ברמה הזאת של אמינות ועוצמה, עד 2007/8. תקציב עד 15000 ש"ח. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן אנשים! אני נמצא בדילמה לא קטנה. אני מעוניין ״להשקיע״ עד 350k ברכב הבא שלי שישרת אותי כ3-4 שנים. האלפא רומיאו ג’וליה הפכה לחלום שלי לאחר שהציגו אותה, ובסכום הזה אני אקבל אותה עם כל שיפור ואופציה אפשרית בערך ומנוע 280 כ״ס הדרישות שלי הן כאלה, לפי הסדר: כוח והתנהגות, נוחות, פרקטיות, נראות (רכב צעיר/ספורטיבי) האלפא עונה על לא מעט מהדרישות האלה, אך אולי המחיר שלה בארץ קצת מופרז. 3 שאלות: 1. רכב אחר מומלץ לפי הדרישות בטוןח מחירים האלה? 2. האם לאלפא מתוכננת מתיחת פנים בקרוב? 3. אם אני ארכוש את האלפא - עדיף לבקש לקבל אותה אחרי ינואר? (שתרשם כ2018? או שזה לא משנה?)
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 708 צפיות
שלום לחברי הפורום אשמח להמלצתכם. פורסטר 2016 דגם Z עם קילומטרז' נמוך מאוד (פחות מ15) . עברה תאונה שתוקנה והשמאי העריך אותה כ7% המחירון של יד2 לאחר שכלול התאונה הוא 130 . אפשר לרכוש אותה ב115 לאחר דיבור עם בעל הרכב. האם זה להכניס ראש בריא למיטה חולה ? או ששווה לרכוש במחיר הזה כי הקילומטרז נמוך והמחיר שווה ?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב למשפחה, לא בטוח שאני יודע מה אני צריך. יש לנו 6 ילדים אבל אנחנו נוסעים כולם יחד לעתים רחוקות והרכב נצרך בעיקר לאשתי. אנחנו גרים כ20 קילומטר מירושלים ונסע לשם ברכב בערך פעמיים שלש בשבוע כך שנראה לי שנסע בערך 6000 קילומטר בשנה. הנסיעה ברובה בין עירונית אבל גם קצת סיבובים בעיר. חשבתי לא לקנות רכב גדול ולהסתפק ברכב משפחתי; לשכור רכב כשנצטרך לנסוע ביחד. חשבתי גם לקנות את הרכב מאיזו סוכנות ליסינג או ממישהו שעושה טרייד אין מיובאנים וכדומה כי אני אצטרך מימון. תכננתי להשקיע כחמישים אלף. תוכלו בבקשה להגיד מה דעתכם על ההחלטה לקנות רכב משפחתי במקום גדול? עד כמה זה חוסך? האם באמת כדאי לקנות בחברה כמו שתיארתי? על איזה רכב הייתם ממליצים בתקציב ה…
הודעה אחרונה מאת Davidsp, -
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
שלום חברה לא מחפש השוואה מחפש חוות דעת על כל אחד בנפרד בבקשה....
הודעה אחרונה מאת dudu223, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אנחנו מחפשים רכב שיהיה מספיק רחב לדרישה שבכותרת. בנוסף -שיהיה בטיחותי, לא יקר מיד (בגלל זה ירדנו מקורולה ואוקטביה) ואמין. חסכוני בדלק יהיה נחמד אבל בעדיפות פחותה (לא אמורים ליסוע יותר מ-18,000 לשנה). אחרי מחקר קטן גיבשנו את רשימת הרכבים הבאה: לנסר, מזדה 3, i30 cw, פורטה, סיד. 1. יש רכב נוסף שיוכל להיכנס כאן? (פלואנס הורדנו בגלל הרבה חברים שסובלים עם הקליאו שלהם. i-35 הורדנו כיוון שאין אפשרות לביטול כרית אוויר מקדימה. אולי רפיד יתאים גם? ג'טה? SX4?) 2. יש רכב שציינו אבל לא יתאים לדעתכם לעדיפויות שלנו? 3. יש תת דגם ושנתונים מסוימים שמומלצים או לא מומלצים? תודה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
מתעניין ברכישת Audi A4 משנתונים 2013-2015. הדגם עם המנוע 1.8 טורבו, 120 כוח סוס. מעוניין לשמוע אם כדאי לגעת, ואם לא אז למה לא. יתרונות? חסרונות? סך הכל הרכב נמכר במחירים סבירים ואפשר לקנות רכב שמור במחיר שמתאים לכיס שלי. בבקשה לא להציע לי כרגע אלטרנטיבות, מתעניין כרגע ברכב הזה ומעוניין לשמוע עליו מידע שאולי אני לא מודע אליו.
הודעה אחרונה מאת matanya cahana, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שוב שלום לכולם צריך את עצתכם חבר מחפש רכב עד 160K ש"ח, מה שחשוב לו בעיקרון זה: מינימום שנת 2011 - כמובן עדיפות ליותר. מהיר, חזק - כרגע נוהג על פאסאסט 12' עם 160 כ"ס, רוצה יותר מזה. שילוב של נוחות וספורטיביות - נכון שלרוב מדובר בשני ניגודים, אבל משהו באמצע, לא הרכב הכי חד וממוקד מטרה ולא השיא של הנוחות והשעמום. עיצוב חיצוני ספורטיבי/צעיר. תא נוסעים איכותי - שוב, לא שיא הפאר והטכנולוגיה או המילה האחרונה בעיצוב, אבל שיהיה איכותי ונעים לשהות בו. עדיפות לסמל כמה שפחות עממי. ההצעה שלי הייתה גולף GTI שנת 2013 ומעלה לדעתי היא עונה על הדרישות, במיוחד כשהרכב הנוכחי הוא פולקסווגן. מה אתם מציעים?
הודעה אחרונה מאת Menro, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי. מחפש רכב מיני/סופרמיני ידני (בלבד, רובוטי ואוטומט לא בא בחשבון) לנסיעה עירוניות ובינעירוניות במישור במרכז, כ40 ק"מ ביום. אחת לשבועיים עליה לירושליים עם 2 אנשים, לא יותר. מחפש רכב שנת 2013-2015. רוצה רכב אמין, שיהיה קטן במימדים (גר בתל אביב וצריך לחנות בחורים), ויהיה חסכוני בדלק. עד עכשיו נהגתי על אלטו ידנית שנת 2011 והיתה לגמרי אחלה. הרף שלי די נמוך, אז אל תפחדו לתת לי רכב "חלש" (כל עוד הוא לא יותר חלש מהאלטו כמובן). הדבר היחיד שהפריע לי בו היה שלא היה חיבור AUX אז אני מעדיף שיהיה. לא מעניין אותי שליטה מההגה או שטויות כאלה. תקציב עד 35K, גמיש קצת אם יש סיבה טובה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
Infiniti G37
מאת AK21- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
המשפחה התרחבה ובזמן האחרון אני חושב יותר ויותר על שידרוג האיביזה שלי לרכב גדול יותר, חזק יותר וקצת מפנק יותר. הG37 תמיד נראתה לי "אפורה" ולא מושכת יותר מידי.האמת, בכלל לא חשבתי לכיוון הזה אבל כשאני מסתכל על הדרישה לרכב משפחתי וחזק בתקציב של עד 100K האינפיניטי פחות או יותר האופציה היחידה ולאחר שקראתי לא מעט כאן ובפורומים נוספים אני משתכנע יותר ויותר שזאת אופציה מעולה לרכב הבא. השידרוג לא מיידי (יקח עוד כמה חודשים-חצי שנה) אבל עם זאת אם תיפול מציאה זה יכול לקרות גם מוקדם יותר. כמו שכבר כתבתי, קראתי ביקורות ובפורום יש קונצנזוס של best bang for the buck עם מנוע ברוטאלי והנעה אחורית-מה צריך יותר מזה? מה שאני צריך ממכם: אשמח לקבל מושג על עלויות האחזקה של הבהמה. …
הודעה אחרונה מאת king1996, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אז ככה עמית מהעבודה החליט שהוא מעוניין בדגם הנ"ל. ממה שזכור לי הייתה בעיית בוצה במנועים שבזמנו היבואן לקח אחריות. כמה שאלות שאוכל לעזור לו טוב יותר: א.מאיזה שנה מדובר במנוע המשופר בלי בעיות הבוצה? ב. יש מחלות כרוניות למינהם שיש בדגם הנ"ל מבחינת כל דבר כגון: פלסטיקה, רעש מוזר שהרכב מוציא? בקיצור כל דבר שיאפשר לו לעשות בחירה חכמה. אין צורך לשאול מה התקציב של הבן אדם רק לענות על השאלות האלו.
הודעה אחרונה מאת orsh99,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 582 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- רועי5
- falou
- itzik123
- `Infinity
- Maviv
- פינדר
- ברווז
- arice
- Lexicon
- אהרן ג
- DanielGangsta
- chezik
- david3692
- דוב המערות
- ישה
- Una Macchina
- shakedi
- rev-Match
- baer
- om2
- David32
- פולו,גולף
- matan_mil
- BRAVO_SX
- Pavlik
- shaymolcho
- גולדן191
- Igalz
- SlowRide
- וולברין
- נעם101
- santiago
- stx
- BoazB11
- יבגניפ
- eladns
- ntd
- mikk
- גור אדם
- 3n
- Night Driver
- natco
- נהג חדש תקציב קטן
- yoni2sh
- gpm11
- blackpolo
- Itzik-b
- yahaga
- לירון .ה.
- Avia
- TvrSpee12
- eladts
- garicho
- Arik.G
- Camaro 92
- yohai71
