Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי 1800 A3 טורבו אוטומט 2002.

 

ורציתי לדעת איזה דלק הכי כדאי למלא לרכב זה איזה דלק הכי מתאים למנוע הטורבו? 95, 98, 99.

 

 

תודה מראש.

פורסם

כל רכבי האאודי A3 לפחות שאני מכיר שמים 95, ולא 98/99, סתם מיותר ויותר כסף.

אבל כמו שאמרו לפני תבדוק בספר רכב את המלצות הייצרן.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

חד משמעית 98. כבר שאלתי את השאלה הזו בפורום והתשובות (מאלה שבאמת יודעים על מה הם מדברים) היו ברורות מאד. מעבר לזה ש98 מומלץ ע"י היצרן, והוא אף מוסיף שניתן למלא אוקטן נמוך יותר באופן זמני אם אתה נמצא במקום שאין 98(ואין כאלה מקומות בארץ). בצע חיפוש ותראה גם מעט הסברים.

 

עריכה:

קח בחשבון שאם קנית אוטו כזה, כנראה שלא תפשוט רגל מתוספת של עשרה שקלים למיכל. לא שווה את הנזק הפוטנציאלי שעלול להיגרם עקב שימוש באוקטן נמוך.

פורסם

אפרופו .....סיטרואן ZX 1.4 reflex93.קרבורטור...(של אישתי) לאף אחד אין מושג ....(נטול אופרת או רגיל)...בספר רכב מקורי ממליצים "סוג דלק לפי מדבקה על מכסה טנק דלק".... כמובן אין שום מדבקה... (אותו מנוע מותקן ב: AX,205,C15 .....)

!!! FUCK THE FUEL CRISIS

פורסם
חד משמעית 98. כבר שאלתי את השאלה הזו בפורום והתשובות (מאלה שבאמת יודעים על מה הם מדברים) היו ברורות מאד. מעבר לזה ש98 מומלץ ע"י היצרן, והוא אף מוסיף שניתן למלא אוקטן נמוך יותר באופן זמני אם אתה נמצא במקום שאין 98(ואין כאלה מקומות בארץ). בצע חיפוש ותראה גם מעט הסברים.

 

עריכה:

קח בחשבון שאם קנית אוטו כזה, כנראה שלא תפשוט רגל מתוספת של עשרה שקלים למיכל. לא שווה את הנזק הפוטנציאלי שעלול להיגרם עקב שימוש באוקטן נמוך.

התגובה המצוטטת למעלה( של יניב ה.) היא התגובה הכי נכונה, וכל מי שכתב שאוקטן 98 הוא חרטא ויש להשתמש בתוסף דלק 44 K, אינו יודע מה שהוא מדבר, ובוודאי לא מוסמך לדבר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום.

יש לי 1800 A3 טורבו אוטומט 2002.

 

ורציתי לדעת איזה דלק הכי כדאי למלא לרכב זה איזה דלק הכי מתאים למנוע הטורבו? 95, 98, 99.

 

 

תודה מראש.

במנועים מוגדשים עדיף את האוקטן הכי גבוה :98.

 

יוגב

פורסם
היי,

 

בדוק ברשיון הרכב את דגם המנוע וכך אוכל להגיד לך במדוייק.

האם יש ממיר קטליטי לרכב ?

אין ממיר קטאליטי...

!!! FUCK THE FUEL CRISIS

פורסם
אין ממיר קטאליטי...
אם מכך מלא 96, ומידי פעם אתה יכול לגוון עם אןקטן 95!

בשני האוקטנים לא יגרם שום נזק למכוניתך, ושניהם מתאימים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אז מה שהבנתי זה הכי טוב לרכב למלא 98.

 

השאלה שלי היא האם זה משנה אם אני ימלא 99?מה האבדל בין ה99 ל98...

 

אם אני ימלא 99 זה יהיה טוב יותר לרכב מאשר 98..?

 

 

 

תודה על התשבות, עזרתם לי מאוד.

פורסם

98 של פז=99 של סונול (או הפוך :roll: )

ובקיצור, אין הבדל.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
אם מכך מלא 96, ומידי פעם אתה יכול לגוון עם אןקטן 95!

בשני האוקטנים לא יגרם שום נזק למכוניתך, ושניהם מתאימים!

בברכה

צביקה

צביקה אני בטוח שהוא מתבלבל..

האודי A3 טורבו שנת 2002 בלי ממיר??

לא ניראה לי שהיא תיסע עם 96..

 

או שזה הודעה קצת צינית ולא הבנתי...

×
×
  • תוכן חדש...