Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתון של L7


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקייי התערבתי עם המתקין שלי שהסאב שהוא הביא לי הוא דגם משנת 2004 הוא טוען שזה שנת 2005

אנא עיזרו לי ותנו לי תשובה ברורה לגביי זה השאב שיש ברשותי הוא 04S12L74



לפי הבנתי ה04 בתחילת הדגם זה אומר השנה שלו ....

אני אמרתי לו שהL7 של שנת 2004 הוא עם S בצבע כחול וב2005 היא בצבע אדום ....

מיהו הצודק פה?



פורסם
איפה זה אמור להיות רשום...

על הדפים שקשורים לסאב שבאו בתוך הקופסא רשום 28 לספטמבר 2003

אם ככה סביר להניח שהסאב יוצר ליפני התאריך הנ"ל.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אז במשהו 1 טעיתי אבל איך אני יודע עם הסאב שברשותי הוא 2004 או דגם של 2005?

ועוד משהו אני שואל לא אומר כל שנה מחליפים תדוגמא של הסאב למשל שנת 2003 היה ציור דומה לסולו איקס עם אדום ולבן בפנים 2004 זה עם הS הכחולה 2005 אני עוד לא יודע עם טעיתי .... ועכשיו הדגם החדש הוא עם S בתבע אפור כהה

פורסם

אוקייי תודה רבה על הקישור באמת אבל אני צריך גם לראות אחד של 2005 בשביל ההשוואה אם יש למישהו אני יודה לו מאוד

 

אוקיי עוד משהו אם זה עוזר הקופסא של הסאב היא בצבע כחול עם שחור

פורסם

תשמע חיפשתי קצת באתר שנתתי לך מצאתי הבדל רק בסיומת של ספרה אחרונה במס הדגם הם 4 2

 

אם זה בסוף 4 אז הסליל הוא דואל 4 אוהם אם 2 אז הסליל הוא דואל 2 אוהם.

לא נראה שזה קשורים לשנה נראה הם כולם 2004

small04s12l72.jpgKicker 04S12L72 -- 2 ohms DVC 12" L7 Solo-Baric Subwoofer S12L7 S12L72 freeshipoffer.gif

Dual 2 Ohms 12" Solo-Baric L7 • 750 watts RMS power handling • 1,500 watts peak power handling approx. • aluminum deposite cone • rubber surround$399.99

cart.gif

Usually ships in 1-2 dayssmall04s12l74.jpgKicker 04S12L74 -- 4 ohms DVC 12" L7 Solo-Baric Subwoofer S12L7 S12L74 freeshipoffer.gif

Dual 4 Ohms 12" Solo-Baric L7 • 750 watts RMS power handling • 1,500 watts peak power handling approx. • aluminum deposite cone • rubber surround

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

הבעיה היא שאני מחפש ולא מוצא דגם של 2005 של הL7 יש סיכוי שהוא אותו דגם כמו ה2004 או שלא יצרו אותו ב2005?

ודרך אגב תודה על העזרה והמאמץ של החיפוש שאתה עושה בשבילי

פורסם

ב 2004 ו ב 2005 לא שינו כלום ב L7 ! הם בדיוק אותם סאבים , לפני 2004 הם יוצרו בארה"ב ואז עברו ליצר בסין או משהו דומה.

עכשיו באמת ב 2006 שינו את הסאב - צבעו אותו בשחור, אבל עדין מיוצר באותו מקום.

פורסם

אז לפי מה שאתה אומר שנינו צדקנו הסאב הוא דגם 2004 2005 ביחד אין דגם שונה בין השנים האלה?

ולפי זה שכתוב לי על הדפים שלו 2003 איפה שרשום על המידות לתיבות וכו' זה אומר שהוא יוצר ב2003 נכון?

פורסם

אבל עדיין אין לי תשובה שפוסקת אם צדקתי או לא .....

אם הסאבים של 2004 ו 2005 נראים אותו הדבר איך אפשר להבדיל ולדעת מה היא השנת יצור שלהם

×
×
  • תוכן חדש...