Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

תפסו אותי בכביש החוף החדש ליד זכרון במהירות של 141 קמ"ש ממרחק של 70.9 מטר ע"י מתנ"א חיפה , השוטר השולל הפחית 5 קמ"ש כחוק ויצא 136 קמ"ש .

השוטר לקח לי את הרשיון על המקום ונתן לי רישיון זמני ליומיים עד הצגת הטענות בפני השוטר השולל וקבע לי משפט ל-1.2.2006 , כמובן שלא הלכתי להציג את הטענות שלי בפני השוטר השולל מכיוון שאין לי טענה אמיתית כגון שאני רופא לב שהזעיקו אותי לניתוח דחוף או משהו בסגנון .

ואני נהג חדש , כבר 7 חודשים בלי חונך , ואין לי שום עבר של עברות תנועה .

 

אני מספר לכם את זה מכיוון שאני חושב שיש פה אנשים שיותר מבינים ממני בדיני תנועה אז אני פונה אליכם בעזרה ובהצעות מה לעשות .

 

נתנו לי כבר מספר של עורך דין שהוא נחשב הכי טוב לדיני תנועה - סטולר .

והבנתי שאין מצב שאני אצא נקי כי נהג חדש , אני לא אצא בלי כלום מהסיפור הזה , ויש לי אפשרות לחצי שנה על תנאי ....שווה ? לא שווה?

בעיקרון לנהג חדש זאת פסילה של הרישיון ז"א הכל מחדש פלוס שלילה לעוד חודש לפי מה שהבנתי...

בבקשה תעזרו ...

תודה דניאל .

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה צריך להגיד תודה אם תקבל תנאי

תבין, המערכת (ובצדק) לא אוהבת נהגים שאפילו אין להם זכות הצבעה שחושבים שהם כבר טייסים. בכלל הם לא אוהבים טייסים אבל ילדים טייסים עוד יותר

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

1. לזרו עליך מ70 מטר? לך לאופטימטריסט, אתה סכנה לא רק בגלל שנסעת מהר אלא גם בגלל שהצלחת לפספס ניידת שלוזרת מכ"כ קרוב...

2. שוב פעם נהג חדש שיש לו "כבר 7 חודשים" רשיון. תבין - 7 חודשים זה כלום, אם תגיד לשופט שיש לך "כבר 7 חודשים" עבר נקי מעבירות תנועה הוא במקרה הטוב יצחק ובמקרה הפחות טוב יקנוס אותך על ביזיון בית המשפט...

 

אני לא רוצה לבאס אותך אבל אתה צריך להבין שלאנשים פה מתחיל להמאס מנהגים חדשים שטסים וגורמים לכולנו לשלם יותר ביטוח ולהסתכן יותר על הכביש (לא בהכרח בסדר הזה).

פורסם

לך לאסף שמיר, תשלם טוב

 

תקבל את העונש כמו גדול

 

וזהו אין יותר מדיי ברירות ויותר מדיי משחקים ...

 

לחצת כמו גבר, עכשיו תיסע באוטובוס כמו גבר.

 

ואני לא בא לבאס אותך , אבל בתור בן אדם עם אחריות שנוסע 140 קמש וצפונה מזה , דע גם לאכול את מה שבישלת, כי אין דרך יציאה.

 

ואני לא מדבר בתור צדיק, כי גם אני לא הסבא שנוסע בנתיב השמאלי על 80.

 

אבל קצת תפתח עיניים, 70 מטר?? מה נסגר איתך בן אדם.

 

אתה מסתכל על הסקאלה בזמן שאתה נוהג או על הכביש? :shock:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

אני לא באתי להטפות מוסר , תאמין לי שלמדתי את הלקח .

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

לזרו עליך מ70, במהירות 130 ומשהו קמ"ש.

או שיש לך מערכת בלימה מטורפת, או שאין סיכוי שהשוטר הספיק לעצור אותך בזמן.

 

אם הוא רדף אחריך, יש סיכוי שתוכל להתחמק במשפט ע"י הטענה שלא היה קשר עין רציף מרגע המדידה ועד רגע התפיסה.

 

וחוץ מזה, סע לאט. החברה לא תזרוק אותך אם תאחר בדקה וחצי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אח שלי אין לך מה להבהל בכלל...**************עריכה - עם אח כמוך , הדבר הראשון שהוא צריך להיבהל ממנו הוא הפגיעה במוניטין של המשפחה. תסגרו עניינים בארוחת הערב, או שתלכו ביחד לסרט (אם הוא כפול בטח תהיה הפסקה מספיק ארוכה בשביל לדבר בה***********

קורה לטובים ביותר 136 זה לא מהירות מטורפת עד כדי כך...

 

עכשיו לענייניו אני באותו סרט כמו שלך בדיוק רק כפול...

אני אכלתי שלילה ראשונה לפני חודש וחצי הרישיון חזר לפני שבועיים ויום שישי שעבר אכלתי עוד אחת הכל פה משחק של כסף אחי כמה אתה מוכן להשקיע בשביל שתצא מהבוץ שנכנסת אליו אני לדוגמא לקחתי עורך דין והוא מטפל בשתי התיקים ויש מצב שהוא יחזיר לי את הרישיון מהקצין אפילו.. והסיכויים שלך אם תיקח עורך דין שהרישיון יחזור מהקצין הם גדולים הרבה יותר משלי ...

בקיצור קח עורך דין טוב ובמקרה הרע השופט יתן לך עוד 30 יום ותאוריה או משהו כזה אבל אם אתה עם עורך דין אז אתה מוגן ... והעונש יהיה מוקטן מאד אם בכלל כי כבר עברת 30 יום אז כבר נענשת...

 

בהצלחה . :wink:

 

נ.ב אם אתה צריך עורך דין טוב פנה אלי בפרטי אני אתן לך טלפון של אחד הכרישים...

עדיף לאבד רגע בחיים ואת לא את החיים ברגע... :snipersmi

פורסם

איך הספקת לעצור מ-70 מטר ?!

 

אותי תפסו כשמדדו לי 140 ממרחק 260 מטר ועדיין לא הספקתי לעצור (טוב, לא ניסיתי לבלום מהלב :wink:)

"מרדף" קצר הספיק לי כדי לטעון שלא נשמר קשר עין...ועוד כמה קונצים שהעו"ד שלי עלה עליהם.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

עברתי את המשטרה על 141 ורק אחרי 2 דקות אפילו יותר הוא הצמיד אותי מאחורה הבהב וקרז לי .

 

זה היה קטע דיי מצחיק כי עברתי את השוטר ואז האטתי ל-100 ואמרתי בדיוק לחבר שלי "אני לא חושב שתפסו אותי כי אז הם היו עפים אחרי"

ואז התקשרתי לחבר שלי להזהיר אותו שיש מכמונת והוא אמר לי "כן היא עכשיו טסה אחרי מישהו" ואז אני רואה אותה במראה מהבהבת לי ונצמדת אלי לטמבון כל כך קרוב וצופרת . השוטר ממש סינוור אותי שהוא הפעיל אורות גבוהים בקושי יכולתי לראות במראות כדי לעבור לימני ולשוליים של צד ימין .

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

וזה היה בלילה, אני מבין?

 

אלא אם אמרת משהו טיפשי לשוטר, עניין ה"קשר עין" יכול לשחק כאן חזק. לך לעורך דין, ויפה שעה אחת קודם - אלא אם אתה רוצה עוד שנתיים מלווה, תיאוריה, ומי יודע מה עוד.

 

וחוצמזה, לעולם, NEVER EVER אל תסע בלילה במקום מואר מעל המהירות החוקית (או כל מהירות שאתה מוכן להתפס עליה). בלילה, אפשר להשתמש בלייזר רק במקומות מוארים, ובאופן טבעי, השוטרים מתרכזים לשם (כמו פרפרים ואש, זבובים וחרא וכו'). במיוחד אם זו פיסת כביש ישרה וקורצת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

נדמה לי שלאור הימים האחרונים כדאי לפתוח בפורום דביק של "נתפסתי ואני בדרך לשלילה".

 

מספר ההודעות שם יהיה אפילו יותר גדול מבשרשור "חדשות רכב".

 

ותנחומי לכל ברי המזל.

 

 

 

 

 

לאון.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

טוב תראה לצאת נקי אין מצב מה גם שלא שווה לך לקחת עו"ד כי לפי דעתי הוא רק ימתיק ממש מעט את העונש כיוון שאין לך ניסיון על הכביש מה שאני אומר לך למשפט תקבל את העונש (אם אתה רוצה אתה יכול לקחת ווזלין כי זה הולך לכאוב לך) והכי חשוב תלמד מזה את הלקח(לקנות גלאי/משבש רדאר) בכל מקרה רק בשביל לתת לך תמונה כללית אותי תפסו נוסע 147 קמ"ש כשהייתי נהג חדש מה שקיבלתי זה שנה שלילה+שלושה חושים שלילה על תנאי לשלוש שנים+וזה הדובדן שבקצפת טסט ותאוריה נוספים קרי לעשות רישיון חדש. וכל זה היה בשנת 98 ככה שלך תדע מה יהיה היום שחוקי התעבורה הרבה יותר נוקשים

 

סהר

פורסם
קורה לטובים ביותר 136 זה לא מהירות מטורפת עד כדי כך...
יכול להיות, אבל איך זה שרק כל השירשורים שלך קשורים לעבירות תנועה?!

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
נדמה לי שלאור הימים האחרונים כדאי לפתוח בפורום דביק של "נתפסתי ואני בדרך לשלילה".

 

מספר ההודעות שם יהיה אפילו יותר גדול מבשרשור "חדשות רכב".

 

ותנחומי לכל ברי המזל.

 

לאון.

כן....ואף אחד מהם לא רוצה לקבל הטפות מוסר וכולם למדו את הלקח וההודעות האלה לא מפסיקות לצוץ...


×
×
  • תוכן חדש...