Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב כמו בכל שרשור כל אחד קופץ בראש ורוצה להוכיח לכולם שהוא נהג הכי זהיר מינימום לא פחות ולא יותר שומאכר... טוב זה כבר כל אחד שפותח שרשור על מהירות יודע תמיד יש את אלה שיחפשו לעקוץ אותך ולעצבן אותך..

 

דניאל היקר !

אני חוזר ואומר אל תתרגש מהליצנים הקטנים " עוד מעט נראה אותך על עמוד" .. "אל תסכן אזרחים תמימים" אני בטוח שהכוונות שלך הם לא כאלו וההיפף..

 

פשוט ראית כביש שאפשר להרביץ בו קצת ונסחפת .. אוקיי זה קורה לכל אחד אולי הוא הגזים קצת

אבל חברה לא צריך להוריד לכל אחד את החשק לכתוב בפורום הזה בגלל ההטפות מוסר המיותרות האלה...

 

אני מאמין שיותר קל פשוט יהיה לנסות לעזור לו לצאת מזה כי אחרי הכל זאת פעם ראשונה שקורה לו דבר כזה אולי הוא אכן הוא ילד ולא מודע כל כך למעשיו ובודק את יכולותיו של האוטו כמו שכל נהג חדש פה עשה כמה וכמה פעמים אחרי תקופת המלווה...

 

אז נסו לעזור לו לצאת מזה נסו לתת לו עצות מה לעשות למי לפנות וכו...

אם פעם שניה הוא יחזור על זה אולי אז יש קצת מקום להטפות מוסר ולנסות להכניס לו קצת שכל ומודעות אבל לא עכשיו לא אחרי טעות ראשונה שלו ..

 

:nono:

עדיף לאבד רגע בחיים ואת לא את החיים ברגע... :snipersmi

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אולי דיי ? הגנון של שמעון זה דלת הבאה שמאלה....

 

כל אחד נהיה פה צדיק מכבד חוקים....כולנו עשינו עושים ונעשה טעויות בחיים חלקם יגמרו ב"וואלה יצאתי חציל....מזל שלא קרה כלום" חלקם יגמרו בלב דופק חלקם יגמרו עם כחולי המדים ולחלקינו חלקם יגמרו לצערינו בבית החולים.....

 

אז במקום לבוא לבחור ולהגיד לו "שמע גבר, אני מבין שאתה לא מודע לסכנה של נסיעה במהירות כזה כאשר ניסיון הנהיגה שלך כלכך מועט, תבין בן אדם יכולת התגובה שלך מועטה במהירות כזאת וכאשר תבוא הרעה (שלא באשמתך בכלל!!) אתה לא תספיק להגיב לה בגלל נסיונך הדל.....תוריד ת'רגל מהגז סע רגוע צבור ניסיון בנהיגה לפני התחלת פיילוט בטיסה" במקום לדבר בצורה הגיונית שהבחור יבין מה הוא עשה לא עשה ומה כן לעשות כל אחד נהיה לי פה צדיק שוחר שלום מז**ן בשכל חודש על כמה הוא ככה וכמה הוא ככה וחוץ מלעורר אנטיגוניזם אצל הבחור שפעם הבאה יסע 150 רק כדי להוכיח שאיזה בעל מיני לא מצליחה מבית טויוטה - טעה !

 

לעינייננו - בחור יקר עשית את הטעות ושים לב למה שמודגש בגוף ההודעה שלי זאת האמירה שלי אליך : שמע גבר, אני מבין שאתה לא מודע לסכנה של נסיעה במהירות כזה כאשר ניסיון הנהיגה שלך כלכך מועט, תבין בן אדם יכולת התגובה שלך מועטה במהירות כזאת וכאשר תבוא הרעה (שלא באשמתך בכלל!!) אתה לא תספיק להגיב לה בגלל נסיונך הדל.....תוריד ת'רגל מהגז סע רגוע צבור ניסיון בנהיגה לפני התחלת פיילוט בטיסה

 

בכל מקרה אם הפקת את הלקחים מהמצב המביך זה שווה הרבה יותר מכל 30 יום שלילה, ולכן כל שאייעץ לך הוא להתייעץ עם עו"ד תעבורה מה שיותר איכותי (בגבולות האפשרויות הכלכליות שלך) ולנסות לצאת מה שיותר "חלק" מהמשפט הזה, ותזכור תמיד : הפעם זה נגמר עם ניירת ומטרד פיזי נפשי וכלכלי קל !....נסיעה במהירות גבוה מהמותר (אני בכוונה לא אומר מופרזת - מה שמופרז לו לא מופרז לי ומה שמופרז לי לא מופרז לנהג טוב יותר) ללא ניסיון מתאים עלולה להגמר בבי"ח ואם לא אכפת לך מהחיים שלך תחשוב על הסבל של הוריך או חלילה על אמא של נערה שיצאה לבלות וביתה לא תחזור הביתה עוד לעולם...תחשוב על המבט של אותה אימה בוכיה ותחשוב על מה שהמצפון שלך יעולל לך....

 

בהצלחה בהמשך דרכך המוטורית !

פורסם

אני אבקש שוב , מי שאין לו תשובות למה ששאלתי שילחץ BACK בדפדפן שלו ולא ישפוך לי פה את כל מה שהוא חושב .

 

תודה , דניאל!

לחצתי Back בדפדפן הגעתי להודעה המקורית, אז המשכתי כבר הלאה

 

ובכל זאת, האנשים המטיפים לך מוסר, עושים זאת כי הם חשים שמישהו שכח לעשות זאת לפני שעלית לכביש ... ויפה עדיף מאוחר מאשר לעולם לא :idea:

העצה היחידה שאני יכול לתת היא עו"ד..

 

ותקרא את הת'רדים של X-PLANE למען בטיחות כולנו

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

עתיד , תודה רבה .

וכן הפקתי את הלקחים שלי מכל הסיפור הזה .

ואת ההשלכות גם הבנתי מההטפות של ההורים שלי .

 

מישהו פה מכיר עורך דין ממש טוב??

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:


×
×
  • תוכן חדש...