Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אח שלי אין לך מה להבהל בכלל...**************עריכה - עם אח כמוך , הדבר הראשון שהוא צריך להיבהל ממנו הוא הפגיעה במוניטין של המשפחה. תסגרו עניינים בארוחת הערב, או שתלכו ביחד לסרט (אם הוא כפול בטח תהיה הפסקה מספיק ארוכה בשביל לדבר בה***********

קורה לטובים ביותר 136 זה לא מהירות מטורפת עד כדי כך...

 

עכשיו לענייניו אני באותו סרט כמו שלך בדיוק רק כפול...

אני אכלתי שלילה ראשונה לפני חודש וחצי הרישיון חזר לפני שבועיים ויום שישי שעבר אכלתי עוד אחת הכל פה משחק של כסף אחי כמה אתה מוכן להשקיע בשביל שתצא מהבוץ שנכנסת אליו אני לדוגמא לקחתי עורך דין והוא מטפל בשתי התיקים ויש מצב שהוא יחזיר לי את הרישיון מהקצין אפילו.. והסיכויים שלך אם תיקח עורך דין שהרישיון יחזור מהקצין הם גדולים הרבה יותר משלי ...

בקיצור קח עורך דין טוב ובמקרה הרע השופט יתן לך עוד 30 יום ותאוריה או משהו כזה אבל אם אתה עם עורך דין אז אתה מוגן ... והעונש יהיה מוקטן מאד אם בכלל כי כבר עברת 30 יום אז כבר נענשת...

 

בהצלחה . :wink:

 

נ.ב אם אתה צריך עורך דין טוב פנה אלי בפרטי אני אתן לך טלפון של אחד הכרישים...

 

והנה האדיוט התורן......

 

מצטער על הבוטות, ומאוד מקווה שהמנהלים לא יצנזרו את ההודעה, אבל תגיד, אתה אמיתי ?!

 

אתה כולה ילדון, שלא יודע כלום מהחיים שלו, ובטח לא על נהיגה, ואתה יושב וכותב ש-136 קמ"ש (141 קמ"ש בפועל) זו לא מהירות מטורפת עד כדי כך....

 

אז ראשית, תרשה לי לאחל לך בהזדמנות זו, שתקבל שלילה כמה שיותר מהר, לטובת הכלל (אתה אישית לא ממש מעניין אותי למען האמת,אל תעלב).

שנית, מאחל לך שלא תסיים איזו "נסיעה מטורפת" על עמוד, או חמור מזה תהרוג איזה כמה אזרחים תמימים, כי אז באמת תצטרך איזה "עורך דין-משהו בן זונה-הכל תלוי רק בכסף-ואתה מוגן".

 

ילדים כמוך רק גורמים לחשוב פעמיים אם שווה להביא ילדים לעולם.

 

אגב, יש לך דיבור מאוד דומה לילדון אחר כאן בפורום, לא יודע את שמו, אבל כינויו X-PLANE, וכמו כינויו הוא באמת "טייס לשעבר", אבל הוא למד את הלקח שלו (אני מקווה).

ממליץ לך לשלוח לו הודעה פרטית, הוא בטח ייספר לך איך למד את הלקח.

אם לא, תחפש שרשור שמתחיל ב- "הרגע שלו כולכם חיכיתם הגיע..." (תתאמץ).

 

לפני שכל הצדיקים כאן ייקפצו ויגידו "כאילו אתה לא נוהג על 140 קמ"ש", אני לא מצטדק, נהפוך הוא, נהגתי גם בהרבה מעל זה, אבל להבדיל מהילדון שקיבל אתמול רשיון והיום אומר ש"136 קמ"ש זו לא מהירות מטורפת כל כך", הספקתי כבר לעבור כמה שנים של נסיון נהיגה, קורסים לנהיגה מתקדמת וספורטיבית, ועדיין אני לא מחזיק מעצמי אלא יודע שיש עוד הרבה ללמוד.

אבל אני מכיר את המגבלות של עצמי, מכיר את מגבלות הרכב שלי, ויודע להגביל את עצמי לאיפה איפשר קצת "לתת" ואיפה להרגע (ואני לא מתייחס כאן למצלמות\משטרות, יותר מפחידה אותי המחשבה של לפגוע חס וחלילה במישהו אחר).

מעצבן אותי הדיבור היהיר של הילדון, לך תלמד קודם כל לנהוג (ולפי כמות העבירות שלך ממש רצוי שתלמד לנהוג!), אחרי זה תחלק עצות-במיוחד שהן מטומטמות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אבל אני מכיר את המגבלות של עצמי, מכיר את מגבלות הרכב שלי

אתה לא (אין בארץ מסלול מירוצים שבו תוכל ללמוד את מגבלותיך באמת), אבל לפחות אתה מכיר בכך שיש לך מגבלות - להבדיל מכמה חוכמולוגים כאן - וזה מה ששומר עליך בחיים (כן יהי רצון).

פורסם

שמר, סמנטיקה בלבד, שנינו מתכוונים לאותו דבר, ברור לי לחלוטין שיש לי מגבלות, ולרכב שלי יש מגבלות, ודווקא בגלל שעוד לא למדתי לגמרי את מגבלותיי ואת מגבלות הרכב, אני מודע לזה שיש עוד הרבה ללמוד, ואני יודע איך להזהר ואיך להתנהג.

 

 

אבל מרתיח אותי שנהג שקיבל רשיון אתמול חושב את עצמו לאיזה שומאכר מינימום, כשאין לו אפילו מושג כמה שאין לו מושג !

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
והנה האדיוט התורן......

 

מצטער על הבוטות, ומאוד מקווה שהמנהלים לא יצנזרו את ההודעה, אבל תגיד, אתה אמיתי ?!

 

אתה כולה ילדון, שלא יודע כלום מהחיים שלו, ובטח לא על נהיגה, ואתה יושב וכותב ש-136 קמ"ש (141 קמ"ש בפועל) זו לא מהירות מטורפת עד כדי כך....

 

אז ראשית, תרשה לי לאחל לך בהזדמנות זו, שתקבל שלילה כמה שיותר מהר, לטובת הכלל (אתה אישית לא ממש מעניין אותי למען האמת,אל תעלב).

שנית, מאחל לך שלא תסיים איזו "נסיעה מטורפת" על עמוד, או חמור מזה תהרוג איזה כמה אזרחים תמימים, כי אז באמת תצטרך איזה "עורך דין-משהו בן זונה-הכל תלוי רק בכסף-ואתה מוגן".

 

ילדים כמוך רק גורמים לחשוב פעמיים אם שווה להביא ילדים לעולם.

 

אגב, יש לך דיבור מאוד דומה לילדון אחר כאן בפורום, לא יודע את שמו, אבל כינויו X-PLANE, וכמו כינויו הוא באמת "טייס לשעבר", אבל הוא למד את הלקח שלו (אני מקווה).

ממליץ לך לשלוח לו הודעה פרטית, הוא בטח ייספר לך איך למד את הלקח.

אם לא, תחפש שרשור שמתחיל ב- "הרגע שלו כולכם חיכיתם הגיע..." (תתאמץ).

 

לפני שכל הצדיקים כאן ייקפצו ויגידו "כאילו אתה לא נוהג על 140 קמ"ש", אני לא מצטדק, נהפוך הוא, נהגתי גם בהרבה מעל זה, אבל להבדיל מהילדון שקיבל אתמול רשיון והיום אומר ש"136 קמ"ש זו לא מהירות מטורפת כל כך", הספקתי כבר לעבור כמה שנים של נסיון נהיגה, קורסים לנהיגה מתקדמת וספורטיבית, ועדיין אני לא מחזיק מעצמי אלא יודע שיש עוד הרבה ללמוד.

אבל אני מכיר את המגבלות של עצמי, מכיר את מגבלות הרכב שלי, ויודע להגביל את עצמי לאיפה איפשר קצת "לתת" ואיפה להרגע (ואני לא מתייחס כאן למצלמות\משטרות, יותר מפחידה אותי המחשבה של לפגוע חס וחלילה במישהו אחר).

מעצבן אותי הדיבור היהיר של הילדון, לך תלמד קודם כל לנהוג (ולפי כמות העבירות שלך ממש רצוי שתלמד לנהוג!), אחרי זה תחלק עצות-במיוחד שהן מטומטמות.

שמו הוא אורן. עכשיו אני באמת טייס לשעבר אבל הפואנטה של הניק-ניים הייתה מטוס X. לא משנה. בקיצור, כן אתה צודק. אני כבר לא נוהג כמו בעבר. תודה לאל.

הנה האשכול שלי לטייס התורן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=96453

אני יודע שאין לי זכות להגיד משהו כזה כי גם לי אמרו את זה (כולכם...) וגם אני בטיפשותי לא הקשבתי וחשבתי שאני יודע מה אני מסוגל ושאני לא עושה שום דבר מסוכן ובלה בלה בלה... אבל אני אגיד את זה בכל זאת. אולי לך יש יותר שכל ממני:

תלמד מטעויות של אחרים. הטעות הכי גדולה שלי מתוארת בפרטי פרטים בשרשור למעלה. קרא ותחכים.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

לא נמאס מכל השרשורים האלה?

 

 

אולי פשוט לעשות שרשור "דביק" בנושא:

" טפסו אותי עוקף מטוס סילון, איך אני יוצא מזה בלי כלום,אני צריך קוסם".

 

(רוב פותחי השרשור הם ילדים, אז הם לא באמת יבינו למה הכוונה בקוסם).

 

כי באמת נמאס כבר מהשרשורים האלה, ומהתגובות שהילדים האלה כותבים זה לזה.

פורסם

תגידו עוד מישהו שם לב שהשם של המשתמש מעיד על מצב שלילשתו! כלומר: X-PLANE XperT לפי השם היה ברור שלשניהם ישללו..

 

הדבר הטוב היחיד בכל זה, הוא שאני יודע שהמשטרה עושה מה שצריך לפעמים, ושאני יודע שהכביש מתחיל להיות יותר בטוח עם כל יום..

 

 

 

 

לאון.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
תגידו עוד מישהו שם לב שהשם של המשתמש מעיד על מצב שלילשתו! כלומר: X-PLANE XperT לפי השם היה ברור שלשניהם ישללו..

 

אם ככה אני צריך כינוי עם XXX .

אני הולך לחפש במאגר סרטי הפורנו שלי שם מתאים.

פורסם

כל התגובות הסתמיות שלכם לא קשורות בכלל לשאלה שלי , השיחה שלכם היא שיחה לאיסיקיו ולא לפורום

בבקשה אם אין לכם משהו להגיד בתגובה להודעה שלי (עצה,פתרון,וכו') אל תגיבו!

אם שמתם לב כבר כתבתי בדף הראשון באחת התגובות הראשונות שלא באתי לכאן להטפות מוסר , כנראה שיש לכם ראייה סלקטיבית כי אתם רואים ועונים רק על מה שאתם רוצים .

אני חיפשתי עצות ופתרונות לא 10 אנשים שחושבים שהם מעלי או מעל משהו אחר שיטיפו לי...

 

דניאל.

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

פלגמט, אתה רוצה שבפורום כזה יעזרו לך לצאת בשלום מהעסק הזה?

הצחיק אותך שהשוטר נסע אחריך ולא ראית כלום כי הוא סינוור אותך?

השוטר צריך לסכן את החיים שלו ושל כולנו בגלל נהגים אידיוטיים כמוך?

התקשרת לחבר שלך להגיד לו שיזהר כי יש משטרה עם מכמונת?

 

חתיכת אידיוט. לאנשים כמוך באמת שצריך לשלול את הרשיון, ולצמיתות.

חבל שהשופטים והחוקים במדינת ישראל כה רכים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עוד תגובה סתמית ומטופשת , כל אחד פה הוא צדיק ולאף אחד פה אין עבר וכל אחד נוסע כמו שצריך .

כן הא?

 

אני אבקש שוב , מי שאין לו תשובות למה ששאלתי שילחץ BACK בדפדפן שלו ולא ישפוך לי פה את כל מה שהוא חושב .

 

תודה , דניאל!

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם
פלגמט, אתה רוצה שבפורום כזה יעזרו לך לצאת בשלום מהעסק הזה?

הצחיק אותך שהשוטר נסע אחריך ולא ראית כלום כי הוא סינוור אותך?

השוטר צריך לסכן את החיים שלו ושל כולנו בגלל נהגים אידיוטיים כמוך?

התקשרת לחבר שלך להגיד לו שיזהר כי יש משטרה עם מכמונת?

 

חתיכת אידיוט. לאנשים כמוך באמת שצריך לשלול את הרשיון, ולצמיתות.

חבל שהשופטים והחוקים במדינת ישראל כה רכים.

 

איתמר.

אני מצטרף אליך, אחי למחאה! גם אני זוכר את הפעם הראשונה שנסעתי 97 קמ"ש (במקום 90)... זה היה בירידה לכינרת, אני זוכר שלרגע לא שמתי לב ומצאתי את עצמי במהירות אדירה. לרגע, כל מה שראיתי בעיניים היה ברק והתעוררתי ב1939.

ניסיתי להאיץ חזרה בשביל לחזור ל2002, אבל כל מה שקרה הוא שהתנגשתי בטנק של הוורמאכט. כמובן שלא המשכתי משם. מאחר ומאז לא הצלחתי לחזור, עכשיו אני בן 92. והכל בגלל 7 קמ"ש ארורים.

 

אין ספק, מהירות מופרזת הורגת. ואם אתה לא מפחד מהמשטרה, תפחד מהנאצים.

 

(בקיצור, תמכור את הסטארלט ולך תקנה בחורה, זה יעשה ממך גבר)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רועי היקר שלום רב.

ובכן כנראה שהיית שותף לאחד מטרילוגיית הסרטים של ב"חזרה לעתיד". גם שם הפרופסור נתקע במערב הפרוע.

לא אמרתי שאני צדיק ולא אף אחד שמדפדף עכשיו בנבכי ת'רד זה הוא צדיק, אבל לטוס (136 קמ"ש = 46 קמ"ש אחרי הפחתה מעל המותר, לא 7 מעל המותר) על כביש החוף, להודיע לחבר ש"תיזהר, יש כאן מנאייקים", מצחיק אותו שהשוטר סינוור אותו ורדף אחריו, אז באמת, את הסטרלט שלי אני לא צריך למכור ובחורה אני לא צריך לקנות. בחורה שאוהבת בנים שנוהגים מהר כנראה לא מודעת עדיין לעובדה איזה זין קטן מתחבא מתחת למכנס.

 

וכל אחד יפרש את זה איך שהוא רוצה...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
איזה זין קטן מתחבא מתחת למכנס.

 

וכל אחד יפרש את זה איך שהוא רוצה...

אה, חידה? הניחוש שלי - Aston Martin V8.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...