Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Peerless 6X9 450 וואט.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מעוניין לקנות רמקולים 6X9 של חברת Peerless יד שנייה.

ההספק של הרמקולים הוא 450 וואט.

המחיר הוא 400 שקל.

רציתי להתייעץ איתכם, איך הרמקולים?, מחיר סביר?, איכות שמיעה?, יחס מחיר ואיכות משתלם?

נ.ב הרמקולים יתחברו לר"ד וכנ"ל גם למגבר. טוב/לא טוב?

תגובות יתקבלו בברכה.

תודה מראש.

פורסם

חדש הם לא שווים ככה.

 

תחפש לך פיוניר, קנווד, גי בי אל או מורל בתווח מחירים הזה.

 

זה סכום גבוה יחסים ל 6X9, אל תלך על זבל כמו זה.

פורסם

אני ממש לא מציע לך להתעסק עם הרמקולים האלו, היה אותם לחבר שלי והם היו על הפנים, השמיעה היתה מגעילה ובכלל לא איכותית ומה שכעבור חצי שנה הם נישרפו- לא עבדו יותר.

 

ב400 ש"ח אתה יכול להביא פיוניר400 וואט 6X9 שנותנים 80 rms הם רמקולים מאוד מוצלחים ויותר איכותיים.

פורסם

אם היית אומר שאתה רוצה רמקולים שלהם לבית אז הם אחלה רמקולים אבל לרכב הם פשוט זוועה

וגם 400 ש"ח זה המון כסף באותו מחיר אתה קונה פיוניר 330 וואט

פורסם

גם לבית הם לא בדיוק אחלה - פירלס החברה המקורית היתה חברה דנית שמייצרת מוצרי היי-אנד ומוצרי איכות בכלל.

 

החברה שאנחנו מכירים כפירלס קנתה את השם שלהם והיא מייצרת את הרמקולים כאן בארץ וההרכבה שלהם מתבצעת בצפת... וזה ממש לא ברמה של מוראל שמיוצרים בנס ציונה וארה"ב שנחשבים למשהו ברמה גבוהה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מנסיון עם פיוניר ומורל בתור רמקולי 6X9 (פיוניר 330 וואט) (מורל פולס 6*9 150 וואט RMS):

תוסיף עוד 50-100 שקל ולך בליינד על מורל!

בייחוד אם יש לך מגבר... אבל גם אם אין!

לגבי קנווד לא שמעתי - אבל אני ממש מרוצה מהפולס - והם הרבה יותר רציניים מהפיוניר (שנראה לי דיי קרובים באיכות שלהם לקנווד), אז ככה שבכל מקרה לך על הפולס.

בברכה!

יונתן.

פורסם

כשמדברים על רמקולים קשה לי להבין איך בכלל שמים את מוראל ואת פיוניר באותו משפט...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כשמדברים על רמקולים קשה לי להבין איך בכלל שמים את מוראל ואת פיוניר באותו משפט...

בגלל זה ההמלצה הלכה ישירות למורל, ולא לפיוניר.... והם הובאו פשוט בתור נסיון עבר לשם ההשוואה (ומאחר והמחירים דומים - אז יש גם לגיטימציה להשוות).

 

אל תילחץ - אף אחד לא משווה פיוניר למורל.... (אף על פי שבלי מגבר - הם נשמעים מ-מ-ש דומה... עם טיפה יתרון למורל) עם מגבר, אין מה להשוות בכלל... ומורל לוקחים את פיוניר בעמידה!

בברכה!

יונתן.

פורסם

להתרחק כמו מאש מכל החברות המחורבנות האלו, לקנות רק משהו מוכר.

ועוד 400 ש"ח על משומשים?

בNETACTION יש רמקולים של MAXSTAR ב129 ש"ח ואם כבר ללכת על משהו לא מוכר אז אלה הרמקולים, היו לחבר שלי כאלו והייתי בשוק, הייתה עליהם רשת של קנווד ועד שלא נפתח הבאגאז' לא ממש היה הבדל. ממש הייתי בשוק מהאיכות, כבר שמעתי את כל הזבל שמוכרים, RED SOUND וכד' והמקסטאר האלו היו משהו בן זונה.

ואם התקציב הוא 400 ואין בעיה עם משומש - לך על משהו מוכר. אם אין תקציב ואין בררה אלא להתפשר על JUNK אז רק המקסטאר.

haters will hate

פורסם

אני עכשיו הייתי אצל כמה מתקינים בחיפה...גם הייתי מעונין לקנות 6/9 לרכב של אבא שלי שהוא כבד שמיעה אז הוא צריך משהו איכותי וחזק...ההמלצה של כולם פה אחד ואני לא צוחק הלכה למוראל פולס...שאלתי מה עם פיוניר אמרו לי שהם גרועים ביותר בהגברת רכב...וגם נתנו לי לשמוע ויש הבדל...המורל שומרים על איכות גדם בווליום גבוהה כאשר הרדיו דיסק מתקשה לספק לו סאונד איכותי ...לעומתו הפיוניר התעוותו...קיצר פירלס תוציא מה ראש שלך...ולך על מוראל...לקנווד ד"א יש סאונד קצת מוזר כאילו נוקשה כזה...הוא מתאים לטראנס ...

×
×
  • תוכן חדש...