Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא לא היחיד. היה גם מישהו עם היילקס שעשה את אותו הדבר. תמיד יש מישהו שמקבל רכב סוג ז', עד כמה שזה עצוב גם היבואן לרוב מתעלם.

פורסם

היה סיפור דומה עם ההיילקס הזו:

 

toyota1uw.jpg

 

אבל בכל אופן, שני המיקרים מאוד מאוד ישנים...

פורסם

דווקא היילקס ??? אני לא מכיר הרבה רכבים עם אמינות כמו של הטנדר הזה . (עיין ערך "פוצצו לי את הצורה בטופ גיר")

ים long time no

  • אחראי פורום
פורסם

אין כ"כ מה לעשות, לא כל הרכבים יוצאים אותו דבר מפס הייצור.

לנו היתה קורולה חדשה (שידועה באמינות גבוהה) מהחברה ,

והיו לה בעיות מולדות בבלמים האחוריים.

דווקא אצלנו תיקנו את זה בלי לצייץ יותר מידי.

במקרה של ההיילקס, שמעתי שהחברה התעשתה וקנתה מהבחור את הרכב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ליד קרסו ברחוב ריב"ל היה מחנה לפני כמה שנים כל יום אחד עם מגאן דור 1 ושלט כתוב בכתב יד " מבחוץ יפה מבפנים קופסה" ושלל קללות על קרסו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תסלחו לי, אבל התמונה של ההיילקס נראית כמו עיבוד לא מוצלח במיוחד בפוטושופ... :?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא קרע ולא נעלים, כולה קצת בוץ על הצמיגים, מכאן ועד לקרוע המרחק גדול.

 

ולא התמונה אינה עיבוד בפוטושופ אלא מקרה אמיתי, האם בגלל שמדובר בהילקס כל כך קשה להאמין ??

הגיע הזמן להבין שמכוניות לימון יש לכל יצרן.

 

שבוע טוב.

פורסם

אם זה היה אמיתי הוא לא היה "3 שנים שפן נסיונות". מה זה השטויות האלה? אם הוא היה כל-כך לא מרוצה מהרכב הוא פשוט היה מוכר אותו ולא נשאר תקוע איתו 3 שנים...

שורף קלאצ'ים? מתחמם? במקרה יש לי נסיון של כמה שנים עם היילקסים ואם התופעות שהוא מציין באמת מתרחשות אז זה רק בגלל:

1. הזנחה פושעת של הרכב.

2. הבנאדם לא יודע לנהוג.

אין משהו אחר.

 

ועדיין זה סתם נראה לי כמו עיבוד בפוטושופ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
היה סיפור דומה עם ההיילקס הזו:

 

toyota1uw.jpg

 

אבל בכל אופן, שני המיקרים מאוד מאוד ישנים...

אני חייב לציין שהתמונה הזאת פשוט הפילה אותי מצחוק :roflmao:
פורסם

התמונה היא לא עיבוד פוטושופ אלה מיקרה אמיתי(מכר של אבי).

הוא פשוט נפל על אוטו "נאחס",והצרות פקדו אותו מהרגע הראשון.

בעיות ההיתחממות מוכרות וידועות בהיי-לקס,בעיקר בדגם החדש יותר והמוגדש,שכנראה גם מעמיס יותר על המצמד.

אך תיקחו את צה"ל כדוגמא,מפני שלא חוסכים מאום על הרכבים,ותתיפלאו,גם היי-לקס מיתקלקלת בדיוק כמו כל מכונית אחרת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...