Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

זה לא גיר 3 הילוכים ?

אני זוכר שבצבא לאחד הנגדים היתה כזו

וב-90 קמ"ש היא היתה ממש מרעישה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

עם אתה קונה ניאון דגם אמרקאי או אוסטרי אין בעיות ביכלל....

עם אתה קונה דגם מקסיקני מוות.

כל הבעיות היו רק בדגם המיקסיקני...מחשב וצבע....

ועם אתה רוצה הסבר מפורט לך לאתר הזה....www.neons.org

שמה יתנו לך הסברים מדוייקים.

א ועם אתה רוצה יש לי טלפון של אחד שמוכר ניאון ידני 5 הילוכים(לא יודע מה המצב שלה ......)

ב9 אלף.

 

NEON.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם

הזכרתם לי איזה כתבה שהיתה פעם בעיתון שגנבו לבן אדם קריזלר ניאון. כעבור זמן מה,הגנב התקשר לבעל הרכב אמר לו איפה הרכב נמצא..הוא אמר לו שאי אפשר לנסוע בו שהוא אוכל המון דלק :)

פורסם

לי היה כזה רכב .

עם הרכב לא מטופל הוא יסע כמו בלנו וכל אבן בכביש מורגשת

אבל עם הרכב מטופל כמו שצריך זה חלום של אוטו הוא נוח יש לו אחיזת כביש מעולה !

הניאון מזכיר קצת הונדה מבפנים .

פורסם

כמו שנאמר בשרשור המקביל

 

מודנאו מ 97-96 יהיה בחירה טובה יותר.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
עם הרכב לא מטופל הוא יסע כמו בלנו וכל אבן בכביש מורגשת

אבל עם הרכב מטופל כמו שצריך זה חלום של אוטו הוא נוח יש לו אחיזת כביש מעולה !

 

שמעת? שים שמן כמו שצריך והאוטו יהיה כמו C5 ועם אחיזת כביש של אימפרזה STI. אבל אם תאחר בחודש מהטיפול השנתי תהיה לו נוחות של ג'יפ סופה באמצע ת"א! :screwy:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא כל כך מומלץ. רכב חלש,פנים זול ומיושן עיצוב מגעיל. עדיף ללכת על קרייזלר stratus:wink:

פורסם

כבעלים לשעבר של הרכב (יותר נכון הרכב של אישתי במשר 4 שנים)

הרכב סובל מבעיית תדמית שהחלה בשידור שך כולבוטק על קילופי צבע ובעיות מחשב

 

אני לא מכיר את התאוריה של יצור מקסיקני, התאוריה שלי שונה במקצת:

צבעים מסויימים אכן סבלו מקילוף וצבעים אחרים לא! (לנו היה ירוק כהה ולא היתה בעיה ואני לא ראיתי מעולם ירוק מתקלף) לגבי המחשב, התקלה נפתרה בדגמי 96.

 

בכל מקרה עם נתקלת ברכב שמור ומטופל זאת אופציה מעניינת.

המנוע יחסית חזק וחסכוני אבל סובל מהעדר כוח בסל"ד נמוך

המנוע רועש מאוד בסל"ד גבוהה, השילדה בינונית, נוחות נסיעה בינונית וכנ"ל איכות הניהוג שלה.

עיצוב הרכב הוא כבר נושא שנוגע בטעם אישי, לדעתי יש בו איזה קסם... בשונות...

חלפים יש כמו זבלה בEBAY וכל פלסטיק או גומיה אפשר לקנות בגרושים.

 

מבחינת אמינות, הרכב גילה אמינות טובה מאוד, מלבד בעיה בגיר שנפתרה בהחלפת שמן גיר ופילטר ו תקלה במשאבת מים לא היו לה תקלות 4 שנים.

הטיפולים לא זולים כמו בפיאט אבל לא נורא.

אתה מרוויח ביטוח זול, רכב גדול, מזגן מעולה.

לרכב שלנו היו רק 80000 ק"מ וכשמכרתי אותו (אישתי רצתה גיפ) הוא היה שמור ומטופל כמו רכב חדש ואני בטוח שמי שרכש אותו מרוצה מאוד.

 

אם אתה מוצא אחד שמור הוא עשוי להיות קניה כדאית, אל תתעסק ברכב מוזנח (כאלו לא חסרים).

neoncar.JPG

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

א ועם אתה רוצה יש לי טלפון של אחד שמוכר ניאון ידני 5 הילוכים(לא יודע מה המצב שלה ......)

ב9 אלף.

 

NEON.

והיא לא מקסיקנית, כן?

dirty old man

need love too

פורסם

סה"כ רכב טוב.קרא בעיון את תגובת סולל דרך-אין חכם כבעל ניסיון.כך בחשבון צריכת דלק גבוהה{רכב אמריקאי,מנוע 2.0,בודי כבד}על איכות הפלסטיקה אין צורך להרחיב,אך לעומת זאת נוחות סבירה+יחסית לאמריקאית.כך בחשבון עליות אחזקה{בעיקר דלק}אל מול עלות זולה בקניה.ודגש חשוב,וגדול מאד לבדוק גיר ב1000 עיניים.היתה שם בעיה חוזרת,ואני מתפלא שהיא לא עלתה כאן.בהצלחה!:-)

פורסם
סה"כ רכב טוב.קרא בעיון את תגובת סולל דרך-אין חכם כבעל ניסיון.כך בחשבון צריכת דלק גבוהה{רכב אמריקאי,מנוע 2.0,בודי כבד}על איכות הפלסטיקה אין צורך להרחיב,אך לעומת זאת נוחות סבירה+יחסית לאמריקאית.כך בחשבון עליות אחזקה{בעיקר דלק}אל מול עלות זולה בקניה.ודגש חשוב,וגדול מאד לבדוק גיר ב1000 עיניים.היתה שם בעיה חוזרת,ואני מתפלא שהיא לא עלתה כאן.בהצלחה!:-)

דווקא בנושא צריכת דלק הרכב מפתיע מאוד לטובה 10.5 ק"מ לליטר בנסיעה שרובה עירונית עם מזגן

היות וזה רכב שני לליסינג לא יצא לנו הרבה לנסוע איתו מחוץ לעיר ושם צריכת הדלק טובה יותר

לשם השוואה הגימיני של אישתי 1.3 אוטומט צורכת גם 1:10 בתנאי נסיעה זהים, כך ששיקול הדלק הוא לא שיקול.

לגבי הגיר, כשהחלה אצלי הבעיה נעזרתי בפורומים מחו"ל ודווקא הגיר מאוד מאוד אמין

הבעיה העיקרית שחוזרת על עצמה היא אטם ראש מנוע (המקורי) שהולך מהר מאוד. יש להחליף באטם משופר מקורי שפותר את הבעיה לצמיתות. אני משוכנע שלכל הרכבים כבר יש אטם משופר ולכן לא צפויה פה בעיה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...