Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ככה, קיבלתי לפני כמה זמן רדיו דיסק MP3 וניסיתי להתקין אותו בכוחות עצמי, במהלך ניסיון ההתקנה יצאו לי ניצוצות, ןלאחר מכן התברר לי ששרפתי פיוזים באוטו.

לקחתי את הרדיו למתקין, הוא חיבר את הרדיו לחשמל ולרמקולים, שמנו דיסק במערכת ושמענו בסבבה (אחרי שהוא החליף את הפיוזים השרופים). אח"כ הוא חיבר את האנטנה והפריד בין הזיכרון ל+, ניסינו לשמוע רדיו, לא שומעים כמעט כלום, שהצמדתי את האוזן לרמקול הצלחתי לשמוע, אבל חלש מאוד, בסופו של דבר הוא החזיר את הרדיוטייפ היישן ונאלצתי להיפרד מ70 שקל יקרים, ולא להנות מהרדיודיסק.

השאלה היא עם הרדיו דיסק הלך, עם אני זה שהרסתי אותו, והאם אפשר לתקן אותו.

מישהו אמר לי שמגברי ההספק שבתוך הרדיו נשרפו וזה לא צריך להיות סיפור יקר.

:agrue:
פורסם

אני לא מאמין שההגברה הפנימית של הר"ד נשרפה , כי אם כך לא היית שומע דיסקים גם

 

בכל אופן אולי נישרף משהו שקשור לרדיו שבמכשיר - שלח לתיקון

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
שלום לכולם.

ככה, קיבלתי לפני כמה זמן רדיו דיסק MP3 וניסיתי להתקין אותו בכוחות עצמי, במהלך ניסיון ההתקנה יצאו לי ניצוצות, ןלאחר מכן התברר לי ששרפתי פיוזים באוטו.

לקחתי את הרדיו למתקין, הוא חיבר את הרדיו לחשמל ולרמקולים, שמנו דיסק במערכת ושמענו בסבבה (אחרי שהוא החליף את הפיוזים השרופים). אח"כ הוא חיבר את האנטנה והפריד בין הזיכרון ל+, ניסינו לשמוע רדיו, לא שומעים כמעט כלום, שהצמדתי את האוזן לרמקול הצלחתי לשמוע, אבל חלש מאוד, בסופו של דבר הוא החזיר את הרדיוטייפ היישן ונאלצתי להיפרד מ70 שקל יקרים, ולא להנות מהרדיודיסק.

השאלה היא עם הרדיו דיסק הלך, עם אני זה שהרסתי אותו, והאם אפשר לתקן אותו.

מישהו אמר לי שמגברי ההספק שבתוך הרדיו נשרפו וזה לא צריך להיות סיפור יקר.

1.מכיוון שהמגברים הפנימיים בתוך ה - HU משותפים גם לנגן התקליטורים וגם לרדיו, לא ייתכן שהם מקולקלים אם שומעים דיסקים בצורה תקינה.

2. אני מקווה שהמתקין שהלכת אליו חיבר נכון את המתחים.

3.במידה והכול חובר נכון ועדיין הרדיו לא עובד כראוי יש לקחת אותו לתיקון.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...