Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

רכשתי בשעה טובה פוקוס 2001 אוט' 1600. (אקבל אותה מחר)

רציתי לשאול מתי עושים לה החלפת שרשרת טיימינג,

 

ואם יש למישהו איזשהו טיפ לגבייה, אשמח לדעת =)

 

שבוע נפלא!

איתן.

 

נ.ב.

איך המערכת סאונד שלה?

פורסם

לא זכורים לי מספר הק"מ , אבל מה שאני כן יודע וממליץ לך , עשה את ההחלפה במוסך היבואן !

 

אל תיקח סיכון , ישנה בעיה מוכרת בפוקוס שההידוק של הפולי משתחרר לאחר עבודה לא מקצועית .

זאת ההמלצה שלי , בני .

פורסם

בני ערב טוב!

 

מה אתה מפחיד את הבחור.מי סיפר לך שרצועת טיימינג משתחררת בפוקוס.

יש הוראות יצרן,צריך בסך הכל לסגור את בורג המותחן 20 NM (ניוטון מומנט)

ואז שום דבר לא משתחרר.

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
ערב טוב!

רכשתי בשעה טובה פוקוס 2001 אוט' 1600. (אקבל אותה מחר)

רציתי לשאול מתי עושים לה החלפת שרשרת טיימינג,

 

ואם יש למישהו איזשהו טיפ לגבייה, אשמח לדעת =)

 

שבוע נפלא!

איתן.

 

נ.ב.

איך המערכת סאונד שלה?

כמו שאמרו , בפוקוס יש רצועת טיימינג, לא שרשרת , לפיכך קשה לנו לתת לך טיפים לגבי השרשרת.

 

 

מערכת הסאונד של הרצועה מצויינת , במיוחד אם מותחים אותה יותר מדי. היא מייללת כמו חתולה.

פורסם
ששש ערב טוב!

מאין אתה לוקח את את הנתונים השגויים?

הנתונים מתוך ספר הרכב והמלצת מנהל מוסך מורשה יבואן.

פורסם
לא זכורים לי מספר הק"מ , אבל מה שאני כן יודע וממליץ לך , עשה את ההחלפה במוסך היבואן !

 

אל תיקח סיכון , ישנה בעיה מוכרת בפוקוס שההידוק של הפולי משתחרר לאחר עבודה לא מקצועית .

זאת ההמלצה שלי , בני .

 

שלום בני ידידי.

מיכיוון ששנינו קוראים לנו בני יענה בנינים הדבר גורם לבילבול ומבוכה.

מיכיון שאני כותב לפעמים בלשון בוטה כלומר אומר מה שאני חושב אני לא רוצה חס וחלילה

ישמור אותך השם שיחשבו שאתה כותב כך אי לכך ובהתאם לזאת אני כותב בעדינות

 

"תיבחר לך שם אחר או תוסיף שם מישפחה או תיכתוב לא בני ל."

אני מקווה שתבין את המצב העדין שאנחנו ניצעים הסיגנון שלי מול העדנה והידע שלך.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
ל-BENNY550. שים לב היטב. בני ל דואג למוניטין שלך. כבד את בקשתו.

 

 

 

אתה צודק!!! אתה תותח לא תותחת!!!

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

סליחה על חוסר ההזדהות.....

 

בקשר לרצועה תקשיבו להמלצה שלי ואני לא בא להפחיד או משהו אלא פשוט מספר לכם דברים מתוך ניסיון ולא של דבר חד-פעמי .

ההידוק של הפולי בפוקוס הוא חלק בעייתי , הרבה מוסכים אכלו קש לאחר שהחליפו לאנשים רצועות והפולי השתחרר לו לאחר מספר ק"מ ... ולא מוסכים של חאפרים אלא מוסכים מכובדים !

אל תשאלו אותי למה אם משתחררים כי אין לי מושג ...תברר לפני שאתה עושה משהו ותראה שאני צודק .

בני550 . ( לא בני.ל , לא בני.ל , לא בני.ל ...........)

×
×
  • תוכן חדש...