Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז יש כמה מכוניות... אני ארשום את הדגמים וליד כל אחת מה דעתי עליה תנו את דעתכם...

 

אגב כולן שנת 2006 כולן אותו הכסף וכולן ברמת איבזורבסיסית כלומר 2 ח"ח בלי מרימים כנראה מזגן אנלוגי בלי בקרה וכל הדברים האלה..

 

הרכבים...

 

פורד פוקוס -- היה לנו לפני 5 שנים כזו חדשה מלינס אהבנו מאוד ..

יונדאי אלנטרה -- נראה אוטו בלאי כזה ופלסטיקי למדי..

ניסאן אלמרה (למרות שהיא 1800 -- כנראה אומר משהו אם היא בקטגוריה של 1.6

סוזוקי ליאנה -- חלשה מכוערת וכנראה גם ככה מתנהגת..

טויוטה קורולה -- יש לנו 2003 עכשיו פרטית וההורים לא ממש מרוצים מהישיבה באוטו .. גם אני לא אהבתי..

מזדה 3 -- אומרים כיסאות לא נוחים אני לא נסעתי ארוכה איתה אבל היא הייתה דיי נחמדה למרות שמרגישה קצת חלשה בגרסא 1.6

מיצובישי לאנסר -- נראה לי 98 כ"ס זה לא אומר הרבה אבל אומר מספיק..

סוברו אימפרזה -- ההורים דיי נגד אוטו צעירים יותר פוזה פחות איכות נוחות ופינוק.. תקנו אם טועה..

הונדה סיביק -- החלום.. חברים של ההורים אומרים שלא נוח בארוכות..

 

אגב האוטו הוא לשלוש שנים+- צריך להיות מרווח נוח וחזק.. ולא מ0 ל100 אלא יותר באיזור ה90 ל120

 

מה לדעתכם הכי תהיה מתאימה לדרישות וגם בגללי מה החוות דעת על הרכבים הללו..

 

תודה מראש..

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם
טוב אז יש כמה מכוניות... אני ארשום את הדגמים וליד כל אחת מה דעתי עליה תנו את דעתכם...

 

אגב כולן שנת 2006 כולן אותו הכסף וכולן ברמת איבזורבסיסית כלומר 2 ח"ח בלי מרימים כנראה מזגן אנלוגי בלי בקרה וכל הדברים האלה..

 

הרכבים...

 

פורד פוקוס -- היה לנו לפני 5 שנים כזו חדשה מלינס אהבנו מאוד ..

יונדאי אלנטרה -- נראה אוטו בלאי כזה ופלסטיקי למדי..

ניסאן אלמרה (למרות שהיא 1800 -- כנראה אומר משהו אם היא בקטגוריה של 1.6

סוזוקי ליאנה -- חלשה מכוערת וכנראה גם ככה מתנהגת..

טויוטה קורולה -- יש לנו 2003 עכשיו פרטית וההורים לא ממש מרוצים מהישיבה באוטו .. גם אני לא אהבתי..

מזדה 3 -- אומרים כיסאות לא נוחים אני לא נסעתי ארוכה איתה אבל היא הייתה דיי נחמדה למרות שמרגישה קצת חלשה בגרסא 1.6

מיצובישי לאנסר -- נראה לי 98 כ"ס זה לא אומר הרבה אבל אומר מספיק..

סוברו אימפרזה -- ההורים דיי נגד אוטו צעירים יותר פוזה פחות איכות נוחות ופינוק.. תקנו אם טועה..

הונדה סיביק -- החלום.. חברים של ההורים אומרים שלא נוח בארוכות..

 

אגב האוטו הוא לשלוש שנים+- צריך להיות מרווח נוח וחזק.. ולא מ0 ל100 אלא יותר באיזור ה90 ל120

 

מה לדעתכם הכי תהיה מתאימה לדרישות וגם בגללי מה החוות דעת על הרכבים הללו..

 

תודה מראש..

חבל שאתה מסיק מסקנות חורצות עפ"י מה שהאחרים "אומרים" (ע"ע: סבא, סבתא, אמא, דודה השכנה של הסבתא מצד הדודה של הבן של זה מהמכולת שהתחתן עם זאתי מהחנות בגדים שנסגרה לפני שנתיים ועברה לגור בחדרה וכו').

עצה שימושית: בצע נסיעת מבחן, שתאפשר לך להתרשם מכל אחד מהרכבים.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

קודם כל, אני מצטער בשבילך שהחלום שלך הוא ההונדה, מכונית ממוצעת מינוס - מגעילה מבפנים, מגעילה מבחוץ, מיושנת, בלי שום יתרון על המתחרות (למעט מרחב נכבד).

 

אם את הקורולה אתה כבר פוסל, מכל הרשימה אתה נשאר בערך עם הפוקוס והמאזדה 3. היתר פשוט מיושנות (האימפרזה היא נבלה שזמנה עבר, זמנה של הלאנסר מעולם לא הגיע, האלמרה מחרחרת חרחורי גסיסה אחרונים, היתר לא שוות התייחסות).

 

הכסאות של המאזדה דווקא לא רעים בכלל, לטעמי. החסרון שלה הוא בעיקר המרחב (היא מרגישה קטנה למדי). ביתר הדברים היא בסדר גמור. למנוע אין לי טענות כלל, בשילוב עם הטיפטרוניק אפשר להוציא ביצועים נאים.

הפוקוס אמורה להיות יותר נוחה ומפוארת, אבל גם איטית במקצת.

 

בהצלחה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אפי יש משהו שנקרא חוות דעת גם ובמיוחד אם זה מהסבתא והמכולת וכל מה שרשמת ברשימה האינפנטילית שלך... ובנסיעת מבחן של 20 דקות אתה לא מכיר רכב... חוץ מזה שיש לו גז ברקס והגה שמסובב את הגלגלים...

בגלל זה יש נסיון אחר של אנשים שעושים נסיעות עם הרכבים הנל ומכירים את הנוחות של הכיסאות גם בנסיעה של שעה וחצי ויותר...

 

התגובה שלך לא מועילה ואפילו מיותרת!!

 

רועי מה דעתך על הפוקוס החדשה יש לך מושג מכיר אולי?!?

הייתה לנו את הפוקוס הקודמת לנוכחית היינו מאוד מרוים ממנה והיא הייתה חזקה יחסית.. (ל-1.6 כמובן)

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

הפוקוס החדשה פחות זריזה מהקודמת תאמת היא די איטית יחסית למתחרות.

 

מדובר באותו מנוע 1.6 שמספק רק 100 כ"ס מהפוקוס הקודמת, אבל משקל המכונית עלה וזה מתבטא בנתונים אל בשמיים יחסית למתחרות.

מצד שני 13 שניות ל100 12 שניות ל100 זה ממש לא משנה ההבדלים מינוריים ככה שאם נהנתם מהפוקוס הקודמת כנראה שתהנו גם מזאת.

 

הפוקוס החדשה יותר איכותית מהקודמת בסעיף הנוחות אני לא יכול להגיד לך כי לא ישבתי באחת במשך 3 שעות והמרחב הפנימי צריך להיות מספק.

 

לסיכות אם נהנתם מהפוקוס הקודמת אין סיבה שלא תהנו מהחדשה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אין לי נסיון אישי עם הפוקוס החדשה. קרוב משפחה שלי שקיבל אחת מליסינג מרוצה מאוד.

 

הבחירה שלי מהקבוצה הייתה ונשארה מאזדה 3 (אני עם השניה שלי עכשיו). היא הדבר הכי קרוב שאפשר לקבל למכונית מהנה בקטיגוריה הזו, אם כי היא לא מתיימרת להציע אווירה סאלונית במיוחד. איכות הפנים טובה, אבל היא יותר פונה לצד הספורטיבי (עד כמה שיש כזה במשפחומטית), לעומת הפוקוס.

הצד הדינמי שלה מצטיין (שוב, ביחס לקבוצה).

 

מה לגבי הסיטרואן C4? יתכן שחברת הליסינג לא הציעה את זה, אבל זה נובע משיקולים פוליטיים; כדאי שתשאל (אני יודע שאוויס נותנים C4, אם אתה רוצה).

היא בהחלט תהיה עוד בחירה טובה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אפי יש משהו שנקרא חוות דעת גם ובמיוחד אם זה מהסבתא והמכולת וכל מה שרשמת ברשימה האינפנטילית שלך... ובנסיעת מבחן של 20 דקות אתה לא מכיר רכב... חוץ מזה שיש לו גז ברקס והגה שמסובב את הגלגלים...

תתפלא, אבל ב-20 דקות אפשר ללמוד לא מעט על הרכב, אם תדע להתמקד בדברים החשובים לך כשאתה בנסיעת מבחן ולא לחפש את ה"גז ברקס והגה שמסובב את הגלגלים" (תפעולים, איכות פלסטיקה, מרווח, שקט בתא הנוסעים, תגובת מנוע, החלפת הילוכים, עצמת מזגן, שדה ראיה, יכולת בלימה ואני לא אמשיך כי הרשימה עוד ארוכה).

מה שמראה לי שכנראה באמת מעולם לא ביצעת נסיעת מבחן, ולכן זו הייתה המלצתי בהודעה הקודמת.

אגב, אפשרי לבצע נסיעות מבחן ארוכות יותר מ-20 דקות, הכל תלוי בעומס רשימת מזמיני הנסיעות של הרכב באותה הסוכנות.

 

בגלל זה יש נסיון אחר של אנשים שעושים נסיעות עם הרכבים הנל ומכירים את הנוחות של הכיסאות גם בנסיעה של שעה וחצי ויותר...

אם אתה מגדיר משפט כמו "חברים של ההורים אומרים שלא נוח בארוכות" כ"נסיון של אחרים" - שיהיה לך בהצלחה בבחירת רכבך החדש.

 

מעבר לכך, אין טעם להעיף משפטים מיותרים על גבי שרשרורים בפורום כדוגמאת מה שכתבת על האלמרה: "למרות שהיא 1800 -- כנראה אומר משהו אם היא בקטגוריה של 1.6".

מה זה בדיוק אומר על האלמרה? שהיא תתפרק אחרי 20,000 ק"מ? שהיא ממורכבת בשטחים ולכן מחירה מקביל למשפחומטית 1.6? ספר לנו.

 

התגובה שלך לא מועילה ואפילו מיותרת!!

ושוב, תגובתי היא - לך ובצע נסיעת מבחן.

אני סבור שזה הדבר שיכול להועיל לך הכי הרבה בבחירה, וכמובן לא הייתי מגדירו כמיותר.

הרכב שלא נוח לעכוז של השכן יכול להיות הרכב שתאהב הכי הרבה בעולם.

 

אפי.

______

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

מנסיון על כל הרכבים שהזכרת אני אתן לך תשובה במילים וחצאי משפטים {הרשימה ארוכה } , מן הסתם יש עוד המון פרטים שאני מחסיר, אבל אלה הדברים שעולים לי כרגע בראש.

פורד פוקוס -- שונה לגמרי מהפוקוס הישנה , יותר נוחה , יותר מאובזרת{מגיעה עם 4 ח"ח , טיפטרוניק ,רדיודיסק מובנה וכו'} , יותר מודרנית.

יונדאי אלנטרה -- מזגן דווקא דיגיטלי ולא אנלוגי ,וזה השיא של הרכב פחות או יותר.

ניסאן אלמרה -- רכב פשוט , בלי טריקים , בנוי טוב , מרווח , מנוע עירני ונמרץ.

סוזוקי ליאנה -- לא נוח בנסיעות ארוכות , זריז ביציאה מהמקום , נסה לתת לו קיקדאון ולצאת לעקיפה בכביש מהיר וגם תגלה שהוא מרעיש נורא ולא זז.

טויוטה קורולה -- גם היא פשוטה ולא מתחכמת ,הגה רך מדי , מנוע טוב , משעממת , לרוב היא מגיעה גם בלי ח"ח אחוריים.

מזדה 3 -- לדעתי העדיפה מבין כולן , יחסית היא פחות מרווחת מהאחרות , מקורית , נוחה , מאובזרת ודיי חביבה לנהיגה.

מיצובישי לאנסר -- דיי מרווחת , לא כל כך נוחה בנסיעות ארוכות , לא אהבתי את רמת הגימור בתא הנוסעים.

סוברו אימפרזה -- עגלתית , מיושנת , משעממת ומעצבנת , ובאופן כללי יש אופציות יותר טובות.

הונדה סיביק -- נוחות סבירה ,גם היא לא שיא הטכנולוגיה אבל דיי מרווחת מאחור תודות לרצפה השטוחה.

GOT סחוג?

×
×
  • תוכן חדש...