Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוקה לעזרה במציאת תכנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי מצלמה דיגיטלית בחו"ל לפני כמה חודשים ולא התקנתי אותה על המחשב. מאז הדיסק של התכנה נעלם לי ונשארתי עם מצלמה כבל ומטען בלבד.

 

אני צריכה בצורה די דחופה את התכנה של המצלמה.

 

פרטי המצלמה - Nikon Coolpix 7900

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא את התכנה הנ"ל.

 

תודה,

 

יוליה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

זה בבריטניה:

http://nikoneurope-en.custhelp.com/cgi-bin/nikoneurope_en.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=4657&p_created=1055346227&p_sid=mNhuzGSh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD01MjYmcF9wcm9kcz0mcF9jYXRzPSZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1

 

בבודרום לא מצאתי.

 

בכל מקרה, שווה לנסות את התוכנה של מייקרוסופט המותקנת בגרסאות WIN החדשות.

היא מזהה את המצלמה, וידידותית לשימוש (כולל האופציה למחיקת התמונות מהמצלמה לאחר ההורדה).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

כשאת מחברת את ה-USB מהמצלמה למחשב אמור להפתח חלון שמזהה את המצלמה.

 

בחלון יש מספר אפשריות.

תבחרי ב" אשף סורק ומצלמה של MS".

 

 

בענין הורדת תוכנה:

למיטב ידיעתי התוכנה שמספוקת ב-CD עם המצלמה היא NIKON VIEWER 6.0.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תודה רבה, אני מורידה את התכנה, מעבירה את התמונות למחשב ואחרי זה יש כמה עדכונים שצריך להוריד.

 

דנקה שן!!

 

יוליה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

ברוב דגמי ניקון מחשב עם XP מזהה את המצלמה כדיסק קשיח נוסף ולא צריך להתקין כלום.לי יש ניקון כבר כמה חודשים ואף פעם לא פתחתי את הקופסה לראות מה יש בפנים.

יכול להיות שאת צריכה לשנות אופציה במצלמה בשביל שהמחשב יזהה אותה כדיסק

אייל

פורסם

קודם כל ביטה שן

דבר שני גם אני משתמש עם הWIN שלי

אלא אם את רוצה לעשות איתה דברים מיוחדים את יכולה לעבוד עם הWIN זה בדיוק אותו דבר

 

סתם לרקע היה לי דיסק מאז עברו כמה פורמטים והדיסק נעלם ואני אפילו לא מרגיש בהבדל

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אני מעדיפה את התכנה של ניקון על הווינדוס - יש בה הרבה יותר אפשרויות

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

שוב

אלא אם כן את צריכה משהו מיוחד אז ברור

אבל אם זה להעביר תמונות למחשב\להדפיס\להסתכל אז הווינדוס לא ממש משנה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

טוב אני מבין שקצת קשה להתנתק מהרגלים ישנים...אבל זו התוכנה הכי טובה בשוק כרגע גם לסידור התמונות שיש לך על המחשב וגם לחיבור עם המצלמה

פה יש לך את הFEATURES של התוכנה http://readme.picasa.com/public/

ופה הלינק להורדה - http://picasa.google.com/download/

והכי חשוב- זה חינם לחלוטין+עדכונים!

רוי

פורסם

יוליה - אני דווקא ממליץ על ACDSee החדשה.

 

יש לה Device Detector, את יכולה להגדיר, למשל, שברגע שאת מחברת את המצלמה, התוכנה אוטומטית תעלה, תעתיק את כל התמונות לספריה יעודית (עם שם ותאריך למשל), ותמחוק אותן מהמצלמה. היא גם יודעת

מעבר לכך היא תוכנה מעולה לעריכה. אפשר לסובב, להגדיל, לסדר בהירות של תמונות תוך שניות.

מנסיון, היא יותר טובה מהתוכנות של היצרנים השונים.

 

דברי איתי אם את רוצה.

- - -------[Fireball]------ - -

×
×
  • תוכן חדש...