Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה המקורית שלי הועלתה מכיוון שבספר רכב שלי רשום שניתן להשתמש ב 5W30 וגם ב 20W50.

 

עכשיו ברור שמדובר בשני שמנים שונים לחלוטין מקצה לקצה, והדילמה היא שאם אני עושה כל חצי שנה טיפול, לא שווה להשקיע קצת יותר בשמן איכותי ו"דליל" לחורף ובעוד חצי שנה להתפשר על שמן "סמיך" יותר?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
איזה איציק זה............;) אבל הוא צודק מאה אחוז

שמן מנוע 20\50 של פז ב30 שקל עם החלפות כל 5 שבועות על מנוע TDI (מספר מנועים) כולם עשו בין 400 ל500 אלף קילומטר ולא פתחו מנוע (גם אחרי זה לא פשוט הם נמכרו)

 

בקיצור - החלפה תדירה גבוה יותר עדיפה על שמן איכותי - מסכים עם ידידי המלומד איציק !

זה מה שאמרתי תמיד וכל פעם התווכחו איתי.

אתם השניים הראשונים שניתקלתי שמאמינים בשמנים זולים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

כי זה תלוי בהרבה משתנים ובזמן שבין ההחלפות אני מבטיח לך שבסגנון נהיגה נורמלי שמן יכול להחזיק בין 5000 ל8000 תלוי באיכות ובסוג.

מוניות ורכבים שעושים הרבה קילומטרים בכלל זה סוג שונה של נסיעה

המנוע תמיד חם לא מתעללים בו הוא נוסע בטווחים נורמלים של סיבובי מנוע

ומטופל במרווחי זמן יותר קצרים וכך אין לשמן אפילו זמן להתיישן בעמידה או להתלכלך ממשקעים כי בעצם אין בכלל לאור ההחלפות התכופות.

חוץ מזה שמה אני בכלל מתווכח מזה היום בכלל 400-600 אלף קילומטר??????

זה כלום פשוט כלום זה בכלל לא מדד!

למשל עם תוספים טובים מגד שחיקה השמן יכול להחזיק הרבה יותר זמן מסיבה אחת

שכל פעם שהשמן יכשל ויהיה חיכוך חצי נוזלי,משהו אחר ישמור על חלקי המנוע!

פורסם

כן אבל מה שאני איציק ועתיד ניסינו להסביר לך ,זה שעם כל ההשקעה שלך בשמן איכותי ובתוספים יקרים,(שאגב אני מסכים שעוזרים לשמור על המנוע יותר טוב משמן זול),אתה פשוט לא תחליף בקלות כמו מי שיש לו שמן ב 30 שח ,בגלל כל ההשקעה ששמת על הנוזלים היקרים הללו.ולפי דעתי כל התוספים והשטויות האלו עוזרים בעיקר לכיס של היצרנים ופחות למנוע שלך.

נתתי לך כבר דוגמא לרכבים שעוברים טיפולים זולים בחברות, ומוניות ושגומעים מאות אלפי ק"מ.

אז צריך לחשוב פעמייים לפני שמוציאים הרבה כסף על תוסף או שמן יקר שגם אם תרגיש את ה"שמירה" של המנוע זה יתבטא אחרי אלפי ק"מ וכנראה אצל בעלים אחרים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

רוב התוספים הם בולשיט אבל יש כמה מאוד מוצלחים

אמרתי כבר שמוניות וכדומה זה שונה לגמרי

הרי ידוע מהו הבלאי של מנוע קר ונסיעות קצרות שהשמן הזול לא יוכל למנוע לכן לצרכן הפשוט זה לא עובד!

אבל ברור שגם אם אני נוסע על השמן הכי עלוב המנוע יחזיק איזה 250 אלף ואם אני ימכור אני לא יספוג את החרא אבל מה עם אלה שכן שומרים על הרכב וכן רוצים להחזיק אותו הרבה זמן?

×
×
  • תוכן חדש...