Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב.. אחרי שהחלפתי ציריות, ברקסים, צמיגים, ומשאבת דלק שעשתה בעיות, הגיע הזמן לסגור את יישור הקו עם טיפול גדול. (הרכב הוא סיוויק EX אמריקאי 93 ידני)

 

1. לגבי שמן גיר (ידני): נברתי בפורום ומצאתי שאיציק אמר פעם שלסיוויק האצ' 96 שמן גיר = שמן מנוע, כלומר 10-40. מה לגבי סיוויק 93?

 

2. שמן מנוע: בספר רכב הבנתי שצריך שמן 15-40. האם זה בסדר לשים 10-40 במקום (יושב אצלי בבית). איזה חברה הייתם ממליצים?

 

3. פילטר שמן: אני לא הולך להתפשר על פחות ממקורי. מאיפה ניתן לרכוש? רק ממוסך הונדה או אולי ביותר זול?

 

4. פלאגים: חובה להחליף ב-10K? אולי אפשר לוותר אם הם במצב טוב? כנ"ל לגבי פילטר דלק - אפשר למשוך?

 

5. (אחרי עריכה) - נוזל קירור - מה מומלץ? הבנתי שיש נוזלים ירוקים עם אחוז מים גבוה ולא כדאי להתקרב אליהם - אז מה הייתם ממליצים (במחיר סביר, כמובן. עדיין המשכורת לא כולל תנאים, רכב ובונוסים היא 353.5 שח /-: )

 

וזהו...

 

אם יש המלצות - מאיפה אפשר לקנות את החלקים במחירים טובים באיזור המרכז? אני אמנם אשקלוני, אבל נמצא כל היום באיזור המרכז, ורוב הזמן יש רכב ביחידה (צבא).

פורסם

המנוע שלך הוא SOHC

ואמור להיות VTEC

 

אני משתמש ב10-40 למנוע ו15-40 לגיר

אני כמעט בטוח ש10-40 זה השמן הממולץ למנוע בהונדה (אני זוכר שעשיתי חיפוש טוב כשקניתי את הרכב)

 

פלאגים לא צריך להחליף ב10K כנ"ל לגבי הפילטר דלק (השאלה היא מתי החליפו פעם אחרונה)

 

מוזל קירור PRESTON ירוק רגיל, כזה שלא צריך לערבב עם מים...

 

חלקים בזול אצל הפרסי ביצחק שדה בת"א (פרוחזאד)

Scooby WRX

פורסם

היצרן ממליץ 15-40 בפירוש!!

 

לגבי שמן גיר, הרצתי חיפוש יסודי ומצאתי שאיציק ועוד ממליצים על 10-30. אוקיי. עכשיו לגבי השמנים: סינטטי או חצי סינטטי?

פורסם

בהונדה אביעד הטיפולים הולכים ככה (חוץ מהפלאגים אבל זה בערך אורך החיים שלהם)

 

כל 10K:שמן,פילט שמן מקורי,תוסף 44K,ניקוי דראמים (אני משתמש בליקווי מולי 10-40 המנוע שקט),בדיקה של הברקסים

כל 20K:טיפול 10K+פילטר אויר+פלאגים

כל 40K:טיפול 10K+20K+שמן גיר+פילטר דלק+החלפת מים+פילטר מזגן+ש. ברקס (החלפה-שמן מקורי)

כל 100K טיימינג ורצועות.

*לגבי התוסף 44K אני שם אותו כל 10 בחברה שמים משהו זול יותר של חברה אחרת

מקווה שעזרתי.

ולגבי השמן,הכי מומלץ וגם בחרה שמים זה 10-40 חצי סינטטי-המלצתי לך על זה שאני משתמש בו

ודרך אגב כותבים הונדה לא עונדה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
בהונדה אביעד הטיפולים הולכים ככה (חוץ מהפלאגים אבל זה בערך אורך החיים שלהם)

 

כל 10K:שמן,פילט שמן מקורי,תוסף 44K,ניקוי דראמים (אני משתמש בליקווי מולי 10-40 המנוע שקט),בדיקה של הברקסים

כל 20K:טיפול 10K+פילטר אויר+פלאגים

כל 40K:טיפול 10K+20K+שמן גיר+פילטר דלק+החלפת מים+פילטר מזגן+ש. ברקס (החלפה-שמן מקורי)

כל 100K טיימינג ורצועות.

*לגבי התוסף 44K אני שם אותו כל 10 בחברה שמים משהו זול יותר של חברה אחרת

מקווה שעזרתי.

ולגבי השמן,הכי מומלץ וגם בחרה שמים זה 10-40 חצי סינטטי-המלצתי לך על זה שאני משתמש בו

ודרך אגב כותבים הונדה לא עונדה.

תודה אבי. אבל לא ענית לי: איזה שמן לשים לגיר? והיצרן ד"א ממליץ 15W40! בפירוש בספר רכב.

 

אה, ולגבי השאלה האחרונה: באשקלון ובת-ים זה עונדה אח-שלי-גבר ;-). בשאר העולם זו הונדה.

×
×
  • תוכן חדש...