Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הג'אנט הקדמי בתמונה הראשונה

כאילו הולך ליפול חח

בכל מקרה שניהם נחמדים

השניים יותר מתאימים (כלומר בתמונה השניה)

פורסם

טוב כמה דברים שרציתי להגיד לך באייסיקיו אבל אתה לא עונה... בטח שוב אתה מנצנץ את הטיגרה :? קבל :

 

 

1. לא עושים עבודות על מכוניות חשוכות , זה לא יוצא טוב בסוף בגלל התאורה השונה , צריך שגם הג'אנטים וגם האוטו יהיו באור יום ..

 

2. אתה צריך לגזור את החתיכה שישאר רק ג'אנט , לא ג'אנט וחצי צמיגים ..

 

3. בשביל ריאלסטיות מומלץ ג'אנט קידמי לחוד וג'אנט אחורי לחוד ( בגלל הבדלי גודל הרפידות ) זה פשוט יותר יפה אבל לא חייב ..

 

4. הג'אנטים יצאו טיפה עקומים.. נסה ששתי התמונות יהיו זהות מהבחינה של הזוית של האוטו ( במקרה הזה - פרופיל )

ואז תדביק את הג'אנט כדיי שיראה נורמלי

 

 

בקיצור אתה גרוע , ואין לך שום עתיד בפוטושופ :roll:

 

 

:lol: חח סתם צוחק גבר , עבודה נחמדה מאוד בשביל עבודה ראשונה , ועוד עם הדרכה באיסיקיו..

ואתה יודע שזה יראה יפה 17" על הליאון לא צריך בכלל פוטושופ לזה :wink:

 

אבל אני אומר שתשמור את הכסף להשתלת מנוע בטיגרה , לא ככה? :-)

שחר.

פורסם

היי איש.

ידוע שאין לי עתיד, ואתה צודק, ניצנצתי את הטיגרה שוב, זה מחלה :roll:.

יש הרבה דברים שאני שומר להם כסף, גם בשביל פרויקט מיוחד שעוד כמה חודשים יתבצע על הטיגרה!

והגאנטים זה בסוף אימא שלי מחליטה מה היא רוצה.

תמשיכו לחוות דעה על הגאנטים לא על העבודה החובבנית שלי!

פורסם

אני מעדיף את הג'אנטים של הלאון FR החדשה. הם הכי יפים שהצמידו ללאון.

ואם כבר אתה רוצה מראה טוב- קודם כל תצבע את פסי הקישוט בצבע האוטו, זה ייראה הרבה יותר טוב!

172

פורסם
הכוונה לאלה?
כן. אלה יראו הרבה יותר טוב...
פורסם

מקלארן ידידי... אתה מודע לעובדה שיש הבדל משמעותי במרחק צילום התמונה על השפעת גודל הג'אנט, ההמחשה פה גבולית לגמריי :-\

פורסם

מה הפירסמת בתמונה הראשונהה,לדעתי, יותר יפות..

 

רק ישנה הזחה שלילית, מה שקצת מכער (אני אישית לא אוהב..)

 

בהצלחה בכל מקרה:)

מחכים לתוצאות..:wink:

 

אור.

פורסם
מה הפירסמת בתמונה הראשונהה,לדעתי, יותר יפות..

 

רק ישנה הזחה שלילית, מה שקצת מכער (אני אישית לא אוהב..)

 

בהצלחה בכל מקרה:smile:

מחכים לתוצאות..:wink:

 

אור.

אוקיי חברה קצת השתפרתי והנה התוצאות, ד"א אור מה כתבת בקטע שמסומן באדום?

 

23rr1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...