Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ממפגש סובארו היום-3.9.05


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי דורון.

 

מנוע ה-XT (טורבו 1800 )מנפק 136 סוסים.

מנוע ה 1800 מנפק 82 .

 

לגבי אמינותו של מנוע הטורבו-יחידות הטורבו בשנתונים הללו הן לא מהמוצלחות שיש ,המנוע אמין

בקריטוריונים יפניים,אך לא כמו אחיו (1800 סטנדרט)שכן משודכים לו זוג גלי זיזים,מה שנותן בלאי

גבוה(תוסיף לזה גם את יחידת הטורבו).

לגבי האפשרות לארגן לך מנוע,אם היית מפרסם ההודעה מלפני שבוע ,ברחוב שלי חנתה 1800

תקופה ארוכה וזה עתה נגררה.אם אשמע משהו אשמח לעזור.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משה- היום בחשאיות עברתי ליד ביתך והצצתי על הנסיכה שלך, ייפיפיה אמיתית.

 

לא רציתי לקרוא לך החוצה,כדי לא להפריע לך.

סחטיין על השיפוץ ,יצא נהדר.

 

 

 

בדרך חזרה ראיתי סובארו XT טורבו מבציר 86 צבע שחור עם כונס על מכסה המנוע,ישר חשבתי עליכם (מועדון סובארו):-P .

 

 

 

ושוב ,מזל טוב על השיפוץ.

 

לירון

פורסם
משה- היום בחשאיות עברתי ליד ביתך והצצתי על הנסיכה שלך, ייפיפיה אמיתית.

לא רציתי לקרוא לך החוצה,כדי לא להפריע לך.

סחטיין על השיפוץ ,יצא נהדר.

בדרך חזרה ראיתי סובארו XT טורבו מבציר 86 צבע שחור עם כונס על מכסה המנוע,ישר חשבתי עליכם (מועדון סובארו):-P .

ושוב ,מזל טוב על השיפוץ.

לירון

תודה תודה.

הית שם לו פתק עם הטלפון שלי כדי שידע על המועדון ויצטרף אלינו.

 

 

ושוב תודה על המחמאות:

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

לכל ה-XT יש מגנזיום צלוב (לפחות, לכל אלו שראיתי מגיל 0 [?; נו טוב, שנתיים] היה).

 

אה, ועוד משהו למשה: כשדיברנו בטלפון היית בכיוון לעשות גם מפגש ביום שישי... נקווה שאולי מפגש הבא יהיה ביום שישי. ונקווה גם לראות XT ו-SVX...


×
×
  • תוכן חדש...