Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ממפגש סובארו היום-3.9.05


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יוסי, אוי כמה שאני חיפשתי אותך כמה........שמרנו לך חנייה מיוחדת וניקינו אותה טוב טוב ומי לא בא?

תיארתי לעצמי שלא הצלחת להתעורר,ואיתך כנראה עוד כמה חברים קבועים,וזו הסיבה שמשה ואני

החלטנו במקור לערוך את המפגש בשעה 12.אבל לא נורא יש למה לצפות במפגש הבא רק שבפעם

הבאה צפה השכמה-עד הבית אני יבוא אליך !!!

אגב נצפתה בר'ג הרדטופ חומה אוטומטית(GF),מצב לא הכי בריא אבל יש בשר.

מצטער, זה מה שקורה כשלא יושנים בליל חמישי כמעט בכלל, אחר כך הולכים ל13 שעות עבודה ביום שישי, ועוד מכבירים ויוצאים עם החברים עד אמצע הלילה.

 

גם אם השעון מעורר צלצל (שכוון ל10 בבוקר) הייתה סבירות יותר גבוהה שהשכנים מלמטה היו מתעוררים ממנו מאשר אני.

 

מתי יהיה המפגש הבא? אני בעד לערוך אותו כל שבת בשעה 12. תודה לאל שאתם קצת מתחשבים במי שלא יוצא לו לפעמים לישון בלילות ותערכו את המפגש קצת יותר מאוחר.

 

אלון, זה לא שאתה לא מוזמן אליי הביתה, אבל אני מבטיח להגיע בפעם הבאה ואני אכוון עוד כמה שעונים מעוררים, אפילו במרווח של 5 דקות אחד מהשני, העיקר להגיע (באמת שרציתי לבוא היום, אולי גם לראות את הסובארו של משה).

 

אז מתי קבענו? מתי יהיה המפגש הבא?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תסביר לי אתה, אדון משה אזולאי, שאם במקרה ואני לא שוכח אז אתה בוחן רישוי מוסמך ומכיר את החוקים קצת יותר טוב ממני, איך אתה רוצה שאני אבוא עם מצלמה ללא טסט וללא ביטוח, כאשר אני עדיין "צלם חדש"? :mad2:

ונגיד שהיו עוצרים אותי בדרך ניידת פיתוח ועושה לי בדיקת פילם (או כרטיס זכרון), מה הייתי אומר להם?

"שמע אדוני המפתח יש היום מפגש של סובארו עוד 2-3 קילומטרים מכאן, אני מבטיח לצלם לאט ולהזהר עם הפלאש, תחליק את זה, תוותר לי, תכופף קצת את החוקים"

 

איזה אינטרסנט אתה! לפעמים אני משתגע ממך! :screwy:

 

חכה חכה, אנחנו עוד נפגש במעלה של האוניברסיטה בימי שישי...:evilbat:

 

אגב, העשן שיצא ממערכת הפליטה של ההאודי GT יכל להיות אחלה מסך עישון להשקה, חבל שלא ניצלת את זה.

 

ועוד דבר:

תתחדש על הבובה, נראית מצויין.:wink:

 

 

 

:-P

 

לא הבנתי מה יש למצלמה.

 

תודה על המחמאות.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
אוי ואבוי,

חשבת שאני רציני? :shock:

 

תהיה לי בריא מוסא.

אתה מתעקש שאין לה טסט אז חשבתי בטעות שיש איתה בעיה.

שמח שהיא בריאה .

 

מקוה לראותה בקרוב:

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
משה שוב סחתיין על הסובארו היא נראת מדהים,

 

בקרוב אצלך 2X

 

 

 

מחכה להשקות:wink: .

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

  • אחראי פורום
פורסם

משה,

 

כל הכבוד על השיפוץ וההשקעה, הסובארו נראית כ"כ יפה...

כמעריץ סובארו עוד מילדות (עד היום צוחקים עליי בגלל זה ואני שמח שאני לא היחיד) ,

עושה לי ממש טוב לראות רכב כזה במצב מושלם.

הכי טוב שבחרת ללכת על גלגלים מקוריים ולא על טאסות מכל סוג שהוא.(חיפשת פעם,לא?)

חבל שאני מהצפון , אחרת הייתי בא...

 

תתחדש ותהנה,

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
משה,

 

כל הכבוד על השיפוץ וההשקעה, הסובארו נראית כ"כ יפה...

כמעריץ סובארו עוד מילדות (עד היום צוחקים עליי בגלל זה ואני שמח שאני לא היחיד) ,

עושה לי ממש טוב לראות רכב כזה במצב מושלם.

הכי טוב שבחרת ללכת על גלגלים מקוריים ולא על טאסות מכל סוג שהוא.(חיפשת פעם,לא?)

חבל שאני מהצפון , אחרת הייתי בא...

 

תתחדש ותהנה,

איתי.

ישבו לי על האוטו טסות של קונטסה 1300 ולדעתי הן מתאימות לרכב פשוט שעכשיו זה נראה יותר טוב. את צביעת הג'נט בשחור והוספת טבעת ניקל לקוסית האורגינאלת עשיתי על פי עצתם של שמוליק (S.B.M.W) ואלוני.

כרגע הטסות של הקונטסה למכירה (ישנן 3 חסרה 1 שחסרה לי כבר 3 שנים).

 

 

 

תודה:

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
משה, מי זה הבחור שנדחף לתמונה בזמן שהורדת את הכיסוי?

 

אגב,

אמרתי סוואנה - הבאתי סוואנה.

 

 

:roll:

הסדנא הניידת שימאחוריה יותר מעניינת מהסוואנה...

 

ותתחדש על הסמלון.

יותר יפה מהקודם.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
משה, מי זה הבחור שנדחף לתמונה בזמן שהורדת את הכיסוי?

לא יודע מי זה עידן, ראיתי אותו במהלך כל המפגש,

נראה לי שהוא בא בשביל הוופלים והקולה???

פורסם
משה, מי זה הבחור שנדחף לתמונה בזמן שהורדת את הכיסוי?

לא יודע מי זה עידן, ראיתי אותו במהלך כל המפגש,

נראה לי שהוא בא בשביל הוופלים והקולה???

 

למה אני צריך לדעת?:wink:

אני מאמין שבקרוב הוא יכנס לפורום ויענה לכם... ליצנים.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

הי חברים יקרים

 

להזכירכם, זה לא ICQ , מסנג'ר או צ'ט, עברו לה"פ, הנושא התחיל מאד מעניין , ומאבד גובה במהירות, חבל שאחד מהמנהלים יעבור ויראה אתכם מגהצים.... זה קירקוע וודאי!!!

משה לטיפולך!

אירית

פורסם

[

לא יודע מי זה עידן, ראיתי אותו במהלך כל המפגש,

נראה לי שהוא בא בשביל הוופלים והקולה???

יש לי הרגשה שזה אותו הבחור שסיפרתי לכם עליו,זה עם הסובארו החומה הבחור ה ק ש ה

בא עוקץ והולך,נדחף לכל חור,ראיתי אותו אפילו בחתונה של אחותי תוקף בורקס........

פורסם

לכל הסוברואיסטים מישהו יודע מה ההספק של מנוע סובארו 1800 וה-1800 טורבו

 

אני מכין רכב למרוצי ניווט והייתי מעונין לקבל קצת איפורמציה הדגש הוא אמינות בתנאים קשים

 

חוץ מזה העם יש למישהו מנוע כזה למכירה אני לא זקוק לניירת הרכב לא ינוע בכביש כמו שכבר הבנתם

BlkBaja.jpg

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,


×
×
  • תוכן חדש...