Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול יצאתי ממסיבה וראיתי שכמה חברים ישבו לי על האוטו כי חניתי ממש קרוב למקום בקיצור הסתכלתי על הפח שהגעתי הביתה והוא נכנס פנימה.. לא מכה אלא דחיפה כזאת קטנה..

אי אפשר להגיע אל המקום מצד שני ולדחוף חזרה אבל אומרים שיש כזה דבר שעושים עם פומפה וזה מסתדר...

מישהו בבקשה יכול לעזור לי אני ממש מבואס מהעניין

:cry::cry::cry::(

 

תודה יוני

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

איזה מעצבן :!::!::!: זה בערך קרה גם לי

הייתי עם האוטו אצל חבר ופתאום שאני יוצא מהבית שלו אני רואה 2 חברים אחרים רבים מכות (בצחוק :roll: ) דיי קרוב לאוטו שלי...

אז מה שקרה זה שב"טעות"אחד מהם דפק את הראש על אמצע מכסה המנוע ונהיה שם שקע קטנטן , למחרת פתחתי ת'מכסה מנוע וניסיתי לסדר את זה מבפנים אבל לא עזר כל כך.

למישהו יש הצעות מה לעשות :?:

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
איזה מעצבן :!::!::!: זה בערך קרה גם לי

הייתי עם האוטו אצל חבר ופתאום שאני יוצא מהבית שלו אני רואה 2 חברים אחרים רבים מכות (בצחוק :roll: ) דיי קרוב לאוטו שלי...

אז מה שקרה זה שב"טעות"אחד מהם דפק את הראש על אמצע מכסה המנוע ונהיה שם שקע קטנטן , למחרת פתחתי ת'מכסה מנוע וניסיתי לסדר את זה מבפנים אבל לא עזר כל כך.

למישהו יש הצעות מה לעשות :?:

 

כדי לפטור את הבעיה הינך חייב לדחוף את הפח מבפנים ע"י משהו קשיח וכהה - תנסה להשתמש בראש חברך :)

 

וברצינות: אוטופיקס ישמחו ליישר את השקע תמורת סכום סימלי (שים לי :))

 

P.

פורסם

חחח...paulpro הבעיה היחידה היא שמאז לא כל כך נשאר לו ראש :wink:

ד.א אוטו פיקס :?: סכום "סימלי" :?: אני דווקא שמעתי שהם יקרנים נורא :x

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
חחח...paulpro הבעיה היחידה היא שמאז לא כל כך נשאר לו ראש :wink:

ד.א אוטו פיקס :?: סכום "סימלי" :?: אני דווקא שמעתי שהם יקרנים נורא :x

 

אכן כן - אוטופיקס הוא יקר. לכן תירגמתי את הסימלי ל"שים לי" :)

פורסם
באמת אפשר עם פומפה?

 

אני כבר רואה אותך מנסה עם פומפה של שרותים :roflmao:

 

יש להם מיכשור מיוחד, שמדמה את אותה הפעולה, אבל "קצת" אחרת...

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
אתמול יצאתי ממסיבה וראיתי שכמה חברים ישבו לי על האוטו כי חניתי ממש קרוב למקום בקיצור הסתכלתי על הפח שהגעתי הביתה והוא נכנס פנימה.. לא מכה אלא דחיפה כזאת קטנה..

אי אפשר להגיע אל המקום מצד שני ולדחוף חזרה אבל אומרים שיש כזה דבר שעושים עם פומפה וזה מסתדר...

מישהו בבקשה יכול לעזור לי אני ממש מבואס מהעניין

:cry::cry::cry::(

 

תודה יוני

 

 

עם חברים כאלו מי צריך אוייבים?

 

:shock:

פורסם
באמת אפשר עם פומפה?

 

אני כבר רואה אותך מנסה עם פומפה של שרותים :roflmao:

 

יש להם מיכשור מיוחד, שמדמה את אותה הפעולה, אבל "קצת" אחרת...

תתפלא אבל שכן שלי תיקן וואחד מכה עם פומפה כן של שירותים

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

תתפלאו, אבל בדיוק עם פומפה של שירותים אפשר ליישר כמעט את כל המכות, בדלתות, מכסה מנוע, גג וכל מקום אחר ישר .

מה שצריך לעשות זה להרטיב טיפה את המקום של המכה עם מעט מים, לשים על זה את הפומפה, ללחוץ עליה, בדיוק כמו שעושים בכיור, ולמשוך החוצה בבת אחת.

התוצאות מפתיעות לטובה.

ככה לא רק חוכסים הרבה כסף, אלא גם מי שמסתכל מהצד משתומם.

מנסיון!!!

מומלץ!

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

טריק מהצבא:

לפוך מים רותחים במקום הפגיעה, ועם פומפה או ע"י מכות קלות מהצד השני של המכה וזה מתיישר יופי.

בהצלחה.

פורסם
טריק מהצבא:

לפוך מים רותחים במקום הפגיעה, ועם פומפה או ע"י מכות קלות מהצד השני של המכה וזה מתיישר יופי.

בהצלחה.

ואיפה בדיוק אני הייתי כשלימדו את זה??? :wink:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...