Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל אם הקודן מונע את הפעלת הסטרטר הרי שבדחיפה אין צורך בסטרטר.

בקשר ללהדביק את הגז לריצפה, הרי המנוע יוצף בדלק לא?

רוב הקודנים מונעים הפעלת סטרטר, והצתה(ניצוץ) גם יחד כך שאין טעם לדחוף, משום שהרכב

לא יתניע גם בדחיפה!

הדבקת הדוושה לא תציף את המנוע , אם לא תפמפם ,ואם ההתנעה /והצתה ברכב תקינה ברכב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה, יש עידכונים. חבר שלי חיפש בכל הבית את הקוד שדורס ולא מצא, בסוף ירדתי איתו למטה להזיז את האוטו כי הוא חנה עקום, ואז אני רואה שיש בדלת הנהג מלא ניירות, ישר מצאתי את הקוד שם, דרסנו את הקוד, עכשיו הקודן עובד. שוב המצבר ניפרק, אני הגעתי עם כבלים, שוב יש אור הכל, לאחר כמה שניות האור נהיה חלש אפילו שהכבלים מחוברים, כנראה שהמצבר שלו מת לגמרי. ניסינו שוב לדחוף, הילוך שני, רגל על גז. כלום,לא מניע...

אוף

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

במידה והאור נהיה חלש גם עם כבלים, מירב הסכויים שאין טעינה, קח את זה בחשבון לפני שאתה רץ להחליף מצבר!

הניע את הרכב בעזרת כבלים ממצבר עזר חזק יותר, וסע ישירות לחשמלאי , לפני שאתה רץ להחליף מצבר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הוא לא מתניע גם עם כבלים, הוא לא מתניע בכלל, אין מספיק כוח במצבר אפילו שהוא מחובר למצבר אחר טוב.

האור נהיה חלש לאחר זמן-מה אפילו שהמצבר מחובר בכבלים

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אתמול אבא שלו חזר, היום אבא שלו הזמין מוסכניק, הוא בא אליו הבייתה, הוא איזה מצבר(ככה הוא סיפר לי) ובעזרתו הוא הניע, אחר כך הם נסעו ישר למוסך שלו והחליפו מצבר בעלות כוללת של 600(!). האם יתכן שמחיר יהיה כל כך יקר? המרחק בין המוסך לבית של חבר שלי הוא כ5 קילומטר.

אני ידעתי שהבעיה במצבר, היינו יכולים לנסוע לחנות ולקנות מצבר בעלות של ~350 שקל וחסוך הרבה כסף, אבל אני למדתי מטעויות ולא התערבתי כי לא רציתי לקחת שום סיכון על עצמי.

חבל שלקחו מהם 600 שקל על כלום

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

למה אתם סתם מבלבלים במוח?

 

המכונאי בא אליו הביתה, מה הוא בא בחינם?

600 שקל למצבר + ביקור מרלמ זה סביר

 

הוא היה מזמין את שגריר היה עולה לו יותר זול-אין ספק שביטוח גרירה זה משתלם

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

×
×
  • תוכן חדש...