Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין כרגע בהונדה סיוויק, בדגם שבא אחרי ההונדה "שפיץ", בדגם סטנדרטי לא מיוחד כ"כ. בסביבות שנת 92.

 

בדקתי במחירון, המחירון לשנת 92 הוא כ19 אלף ש"ח. באילו מחירים היא נסחרת?

 

מה הסיכוי למצוא אחת שמורה (אני מבין שהאוטו הזה לא כ"כ נדיר, אבל כמה הוא נפוץ במצב טוב?).

 

מישהו שאני מכיר אמר שהביטוח הוא כ-3 אלף ש"ח. הוא בגילי (18 ) , נהג חדש .

 

בקיצור איך האוטו הזה, בכמה הוא פחות או יותר נסחר, איך האמינות שלו (עלויות אחזקה) והכי חשוב, אם אפשר למצוא בקלות ובמחיר טוב, הונדה כזאת במצב טוב.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

כמעט קניתי 92 ידנית לפני שנים בתור הרכב הראשון שלי ואז הלכתי לברר את מחירי הביטוח קיבלתי חום

האוטו אמין,האוטו סחיר,האוטו חזק,אפשר למצוא אחת שמורה

אבל הביטוח שוחט , לפחות אז

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אני לא מכיר הונדה סיוויק 92 ב19 אלף....

מכל מה שראיתי פהנ בלוחות המחירים נעים בין23-30 אלף......ורובן אוטומטיות....יש מצב למצוא..נדיר..

פורסם

למיטב ידיעתי המחיר למקיף הוא באיזור ה 4,000~ שח מאחר ומדובר ברכב ישן מאוד שכמעט ואף חברת ביטוח לא מסכימה לבטח (מעל גיל 10 הם לא ממש שמחים לבטח אותך).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

קודם כל לאוטו ב- 19000 ש"ח לא עושים מקיף , ומן הסתם אם תרצה לא כל חברה עושה כך שלא רלוונטי.

 

 

92 99% אוטומטיות, היה דגם מבוקש מאוד ב- 92 !!!

 

חבל"ז!

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

הביטוח לאוטו הזה גבוה משני סיבות

גונבים אותו בכמויות.

נהגים צהירים עושים איתו הרבה תאונות.

וזה סוכנים של חברות ביטוח אמרו כשניסיתי לבטח את ההונדה שלי.

 

לימצוא אחת שמורה לא בעייה, זה נראה קשה אבל בעצם ממש קל.

בכל בניין מגורים גדול יש כמה זוגות של אנשים מבוגרים מאוד למשל אשר לא מוציאים את האוטו למכירה אבל אם ירצו הם ימכרו.

אצלי זה ככה למשל.

פורסם

לא לכל אוטו ב19 אלף צריך לעשות מקיף, להונדה כזאת רצוי (מבוקשת) אבל אפשר גם בלי (גם הסובארו מבוקשת וברוך השם שנה אצלי טפו טפו ).

 

באמת נדלקתי על האוטו הזה, אם אני מוצא אחת אוטומטית אז אין לי בעיה לרכוש אחת. אני יכול להתפשר כאן.

 

אני לא נדלקתי על האוטו הזה בגלל "פוזה" או בגלל ביצועים (לא רעים), פשוט האוטו הזה ממש יפייפה ולדעתי לפחות בעיצוב, מקדים את הזמן שלו.

 

אז אם יורדים מהביטוח המקיף, איך האוטו הזה מבחינות אחרות? אחזקה שוטפת, איך השוק שלה, ואם זה אוטו שבאמת כדאי לחשוב עליו ברצינות במחירים האלה.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

הונדה סיויק-לפי דעתי זה האוטו המשפחתי הכי מפנק שיש למצוא בשנה הזו!!!

יש בה הכל-ה'כ ח'ח נ'מ ,מזגן, הכל הכל !!!!.

אוטו אמין מאוד ומהיר יחסית למנוע שלו(בגלל תיבת ההילוכים)

עיצוב מאוד מאוד מתקדם יחסית לשנת 92!.

האוטו נסחר מאוד בקלות ואילו שמורות מנכרות אפילו מעל המחירון!

חלקים (מקוריים ) קצת יקרים- מניסיון.

עצה מבעל הונדה-קנה אחת כזו,אתה לא תצטער.

רק תגאג למצוא אחת שמורה:)

 

נ.ב עם תרצה לעשות ביטוח מקיף דע לך שהוא יקר מאוד מאוד!!!ותגיד לחבר שלך שאם הוא עושה ביטוח מקיף(כולל חובה וצד ג') ב4 אלף שיביא את הטלפון של חברת הביטוח -אני וחברים שלי נעשה שם איזה 5 ביטוחים:)

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

החבר אמר שהוא עשה ב3 או 4 (לא ממש זוכר אבל לא יותר מזה) ללא מקיף.

 

תודה על העידוד. אני חושב על הרכב הזה מאוד ברצינות. הוא באמת נראה יפייפה ואיכותי.

 

אני עובד קשה בשביל הכסף שלי, אתה יכול לסמוך עליי שלא אקפוץ על כל הונדה שאראה (בינתיים יש לי אוטו מושקע מכאנית וסביר קוסמטית שלא בעיה למכור).

 

אין לו ח"ח ברכב, זה יכול לעזור בלהגיד איזה רמת גימור האוטו? לי זה לא כ"כ מפריע. רק שיהיה ה"כ ונעילה מרכזית.

 

קודם אני רוצה למצוא הונדה שמורה במחיר שפוי, הידניות המעטות כנראה לא במצב מזהיר, אני מעדיף בכל אוטו בכל מקרה שיהיה גיר ידני. בשבילי נהיגה= גיר ידני. אבל אם לא תהיה ברירה כנראה שאתפשר על אוטומט.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...