Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

בעקבות תאונה שעברתי עם האופנוע הוא מושבת (אני בסדר) אני לא יודע אם ניתן יהיה לתקן אותו בכמה ומתי....

התוצר הוא שאני חסר תחבורה -דבר קריטי לי לעבודה(מקום ללא נגישות תחבורה ציבורית)

כרגע אני לווה רכב, אבל לא אוכל למשוך את זה לזמן רב. יש לי הזדמנות לקנות סקודה פורמן מקרובת משפחה שנשאר אצלה מודל כזה משנת 1994-1995 והם מוכנים לתת לי אותו ב2500-3000 ש"ח רק שיפטרו ממנו. אני לא מחפש רכב לשום מהירות טיולים וכו'. סך הכל כלי הכי זול שיסע50 ק"מ ביום (הלוך ושוב) 5 פעמים בשבוע. העניין שהכלי ללא טסט וביטוח (שאצרך לעשות). אין לי כוונה להשקיע בנושא אלא לקנות כלי שיסחוב עד שאוכל(אם בכלל לתקן את האופנוע) או לרכוש חדש ...כנראה עניין של חודשיים שלושה (תלוי בקבלת הכסף מהתביעה).

 

כפי שאני רואה את זה בעלות של 3500 ש"ח אני מקבל פה תחבורה זולה לזמן הזה. השאל היא האם אני אשלם ביוקר. מה לבדוק ברכב מה חשוב מכנית אני רוצה שיעבור טסט ויסע-זה הכל ושלא יתפרק אחרי שבוע. עזבו נוחות, מהירות ביצועים וכל זה. תדלק וסע- זה העיקרון. (עם טיפול שבועי כמובן)

 

אשמח לקבל חוות דעת שלכם +טיפים עצות על מה לבחון לבדוק ולהקפיד

 

תודה מראש...

  • אחראי פורום
פורסם

אני הייתי מתרחק. רכבים אלה, במיוחד בשנתון הזה ידועים באמינות אפס...

נהגתי על הטנדר המצ'וקמק של סקודה (היו לו מעט ק"מ יחסית) והוא היה

זוועתי מכל בחינה. הרעיש ,קירקש ובעיקר היה נראה שהוא הולך להיתקע כל שניה...

אני לא זוכר אם ב-95 או 96 סקודה כבר עברו לייצור אצל פולקסווגן.

 

כמובן שתמיד יקום מישהו ויגיד שלאבא שלו יש אחד כזה עם מיליון ק"מ ולא שותה

מילימטר שמן...

 

ממה ששמעתי מאנשים והרגשתי בעצמי - להתרחק.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני לא יודע בקשר לסקודה אבל בתגובה שלפני אני מבין שהאמינות אפסית... אני מציע לך לבדוק אופציות של סובארו ג'אסטי ופורג פיאסטה מהישנות...

 

רמי.

פורסם

כן אבל, 2500 ש"ח לגרוטאה שצריכ לסחוב חודשיים שלושה....לא ממש מזיז לי שהיא מכוערת דפןקה מקרקשת ונוחה כמו דרגש עץ בכלא טורקי.....אני רוצה מינימום השקעה לתקופה הזו....גסטי וכו' יצריכו עוד כמה אלפיות....

פורסם

קנה לעצמך פורד פיאסטה משנות ה80, תחפש אחת עם טסט ותוכל להפטר גם מהעוול הזה.

 

אפשר למצוא אותם במחירים של בין 2000 ל-3500 שקל. אפילו ישאר לך עודף.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

  • אחראי פורום
פורסם
כן אבל, 2500 ש"ח לגרוטאה שצריכה לסחוב חודשיים שלושה....לא ממש מזיז לי שהיא מכוערת דפןקה מקרקשת ונוחה כמו דרגש עץ בכלא טורקי.....אני רוצה מינימום השקעה לתקופה הזו....גסטי וכו' יצריכו עוד כמה אלפיות....

יש סיכוי שתיתקע הרבה לפני...

כל הרעשים שציינתי מכוונים למנוע,היגוי,גיר ...ואם משהו ילך, הרי לא תשפץ אותה

ואז תמצא את עצמך מוכר אותה לחלפים ב-300 ש"ח. ומה עשית בזה?

כמו שאמרו למעלה- כמעט כל אופציה במחיר דומה-אפילו 10 שנים מתחת - עדיפה.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

דווקא אני בעד.

 

היו לנו שתיים שעברו חים קשים והזנחה מטורפת - ונסעו כמו גדולות.

 

אין טימינג, אז אין מה שיקרע. אכילת שמן, בלאי פרונט וכו' לא מעניין אותך, תבדוק רק שהמזגן עובד.

תביא בחשבון שיכול להיות שיעלה לך די הרבה כסף להעביר אותה טסט בתיקונים השונים, תבדוק אם זה בכלל כדאי לך על ידי קבלת הצעת מחיר ממוסך (שאתה סומך עליו) להכנה מלאה לטסט.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

גם בחינם אל תיקח , ההוצאות מהר מאוד יעשו לך חור בכיס .

שלא נדבר על להעביר כזה דבר טסט.

חפש פיאסטה משנות ה 80 או איזו קורטינה 82 או סובארו דיאל 83-4, אלה מכוניות שיסעו בכל מצב עלויות זולות יחסית לרכב ישן, וכיף בנהיגה.

 

עם ספרות וקצת ידע תוכל לתקן שם כמעט כל תקלה.

פורסם

כמה עולה מונית כל יום לעבודה במשך 3 חודשים?

 

לפי דעתי אולי תמצא שזה יותר זול מרכישת רכב, העברת טסט + עשיית ביטוח + הוצאות דלק ובלת"מים.

פורסם

לדעתי לא שווה.

 

אני זוכר שאי שם בשנת 95, הורים של חבר שלי רכשו כזאת חדשה מהניילון.

הרכב בילה כחדש יותר במוסך מאשר בחניה אצלם בבית, שלא לדבר על מצבו כישן (למרות זאת הם לא התייאשו עד היום)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני זוכר שאי שם בשנת 95, הורים של חבר שלי רכשו כזאת חדשה מהניילון.

הרכב בילה כחדש יותר במוסך מאשר בחניה אצלם בבית, שלא לדבר על מצבו כישן (למרות זאת הם לא התייאשו עד היום)

אהבתי..

אבל מנסיון שלי עם הפיבוריט, אני חושב שהבסיס הוא כמו הפורמן, אז נראה לי שפותח השרשור הבין בדיוק את סיפור הרכב. אני לא מאמין שיהיה מזגן עובד, וגם אם כן, כנראה הוא יסריח נורא. אבל לא נשמע שמזגן זה מה שהוא מחפש.

סקודה, לא שקודה. (SKODA)

לדעתי שייך ללכת על זה אם תבדוק שאין בעיות כעת.

פורסם

אני לא מבין למה ממליצים על סמך ספקולציות!!! האוטו פשוט וטוב יחסית למחיר. נכון שדברים קצת מקרקשים ומתפרקים בפנים ,אבל זה שטויות. המחלה העיקרית שלהן זה חימום עקב אטם ראש שהולך ואז צריך לעשות שיפוץ ראש (כ 1200 ש"ח). ואת זה קל לבדוק- תניע ביום חם , תאמץ את המנוע ותראה אם החום מנוע מגיע לטמפ גבוהה מדי. בנוסף - שמן במים או מים בשמן יעידו על ראש מנוע.

 

אני ממליץ.

ואני יכול להמליץ לך איפה לטפל/ לתקן בזול.

×
×
  • תוכן חדש...