Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שקודה לא סדוקה....לפחות בצכית (בדוק)

 

לגבי טסט...מה עיקר הבעיות שעלולות לעלות - הרכב סך הכל עד כמה שהבנתי טופל לא רע...בלי להיות גזען-מדוברבבחור מבוגר, עולה מרוסיה שטיפל ותחזק...פשוט גיליתי שלאנשים המבוגרים הללו יש ערך לרכבים והם מחזיקים אצלהם יופי.....

פורסם

אז ככה :

 

אטם ראש בעייתי - תבדוק טחינה במדיד שמן, שמן במים ומים בשמן, תראה שהיא לא מתחממת מדי ואין בועות במיכל עודפים.

 

כל הגומי בפרונט מחורבן ומתייבש מהר - תבדוק מצב גרמושקות ציריות, בוקסות משולשים, גומיות במסרק הגה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מנסיון לי יש פורמן חדש מ-94 הכל תלוי בשמירה של הרכב

הרכב אצלנו עם אפס בעיות לא אוכל דלק..

המזגן כמובן לא עובד.. אבל זה רכב סוס עבודה שסוחב..

אם הרכב נוסע טוב תיקח אותו, הכל תלוי בטיפול וביחס שהוא עבר. תבדוק את זה.

אל תסתמך על אנשים ששמעו מאנשים אחרים על הרכב, בסך הכל רכב מכוער אז אוהבים לרדת עליו

בכל אופן, תבדוק מה מצב הרכב..

ואם הוא סבבה תיקח - אם לא, אז.. תברח :)

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם
המחלה העיקרית שלהן זה חימום עקב אטם ראש שהולך ואז צריך לעשות שיפוץ ראש (כ 1200 ש"ח).
מניסיון של כמה חודשים עם סקודה פבוריט 95 של קרובת משפחה, שקנתה אותה מיד ראשונה,

יש להתרחק מהאוטו הזה כמו אש - שיפוץ ראש מנוע עקב אטם דפוק כבר בוצע, ועדיין מדי פעם

יש בעיות התחממות, סתם מכסה שמן שעף לו באמצע הנסיעה, ועוד רעות חולות רבות.

 

על הפלסטיקה אני לא מדבר בכלל, זאת קטסטרופה שלא תיאמן, אבל אפשר לחיות עם זה

(נו, אז חצי מהחלונות קשה להזיז, חצי מהפלסטיקים שבורים/סדוקים). מה שכן,

הקרקושים כל כך חזקים שלא שומעים את האורקסטרא שעושים המתלים...

 

אני לא שונא את האוטו, ודווקא אוהב את הגיר הקצר שלו, אבל האמינות לא לעניין.

 

לוותר, ולקחת פיאסטה.

 

תוספת: הזכרת בחור מבוגר שטיפל באוטו? זה היה המצב גם כאן, וזה צריך להדליק נורה אדומה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כלום לא הורג את האוטו (ניסיתי באמת שניסיתי).

 

במחיר שאתה מדבר עליו לא שווה, הכנה לטסט, טסט וכו..

עם נותנים לך ב2 או פחות אז תיקח וגם זה רק אחרי בדיקה שהרכב תקין (יחסית).

תחזוקה זולה, מנוע פשוט, תצרוכת דלק בינונית.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אם אתה רוצה אני יכול לתת לך את טל של חבר שהמוסך בו הוא עובד (קטן וטוב) ויתן לך הצעה על האופנוע תמיד יש פתרון

octavia vrs

×
×
  • תוכן חדש...