Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יודע מה מיקמיק שאני אהיה בן אדם ממורמר הכי שבהעולם אבל אם אני רשמתי את מה שאני רשמתי אני די בטוח שעוד יש שחושבים ורואים את זה אותו דבר וראינו הוכחה לזה פה אז אתה יכול להמשיך לקרוא לי ממורמר או לחשוב קצת על מה שכתבתי ואולי גם להפנים חלק מזה אז אולי זה נראה כמו תקיפה זה הסגנון שלי גם אני בדיוק כמוך לא מלך בלכתוב נעים ורך אבל אני לפחות יודע את זה. לגבי אייל שלא תבין לא נכון הוא לא אמר לי את זה מה שאני כתבתי זה איך שלי זה נראה ושוב אני מאמין שאם לי זה נראה ככה אז בטוח גם אייל מרגיש ככה באיזשהו מקום גם אם הוא יגיד שלא וגם עם רק קצת כי מה לעשות מה שכתבת נראה כאילו אתה לוקח לעצמך קרדיט על דברים שממש לא מגיעים לך (ושוב לפני שאתה קופץ אני לא מדבר על מה שכן מגיע אני מדבר על מה שלא מגיע יש דברים שבהם כן מגיע לך) ובעצם לא נותן בכלל קרדיט למי שכן מגיע ואני אסיים בציטוט של מה שרשמת

"אני טרחתי להציע כסף.

אני הצעתי את השירות שלי.

אני השקעתי את הזמן שלי.

 

אני - שלי - רק שלי - ורק אני .

 

אתה הצעת ? אתה נתת ? אתה השוואת ?

לא !!! , רק אני !!!

 

ואם מישהו טוען שאני המצאתי משהו - אז לא ... אני רק הראתי את הדרך.

"

מה אני אגיד לך לדעתי זה מגעיל יש שיר כזה לא זוכר שלי מי שהולך "אני ואני ואני ואני ואני" בטוח אתה יודע של מי זה...

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

jack jack מה התכלית בכל זה ?

שאני גנבתי למישהו קרדיט ?

 

אתה ממש לא מכיר אותי אני לא מבין מה אתה בכלל מגיב מאיפה האומץ !!!

בכל הודעה שניה שלי, אני מזכיר את RC, אני מזכיר את דיוויד נבון, ואני מזכיר את PERRY BABIN.

 

אז ממי לקחתי את הקרדיט ? להיפך. אני טוען שאני רק בורג קטן במערכת ולא המצאתי ולא למדתי כלום.

אני פשוט הולך בדרכים של אנשים הרבה יותר גדולים ממני.

 

החתימה שלי אומרת הכל כניראה יש לך שדה ראיה צר מאוד ואתה באמת בוחר להיטפל אל הטפל בלי חוסר בושה.

 

האם זה פשע להראות לאחרים גם את הדרכים הללו ? אתה חושב שכן ? שוב - זאת הבעיה שלך תתמודד איתה ורצוי שעה אחת קודם.

 

אתה חושב שיש עוד כאלה שמסכימים איתך ? על כל בחור אחד שתמצא שמסכים איתך, אני מביא חמישה שעזרתי להם ואינם נמצאים בנקודת המבט של הבחור הממורמר שנמצא בתוכך.

 

איפה כל התכלית פה ? שעזרתי לאנשים - זה נכון - אבל לא נתתי קרדיט ?

זאת הבעיה ? שלא נתתי קרדיט ?!?!?!?! אתה שומע את עצמך !??!?!@#@@@@

 

אז הצעתי לאנשים כסף בשביל להוכיח את טענותם - נכון.

עזרתי לאין ספור אנשים בנוגע למערכות שלהם - זה נכון.

נפגשתי עם בערך 20 אנשים מהפורום . (לא במפגשים, מפגשים אישיים) , בשביל דברים אישיים שהם היו צריכים עזרה בהם - זה נכון.

 

כתבתי אין ספור הסברים ואין ספור לינקים לאתרים בחול עם הסברים בנושאים שלא היו מובנים לאנשים - זה נכון.

 

איפה הפשע ? למי לא נתתי קרדיט ? אתה פשוט מגוחך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עצם זה שאתה עוד שואל למי לא נתת וממשיך לקשקש מראה שכנראה אתה נפוח מדי ואין מה לעשת אם זה לי נמאס שיהיה לך יום קסום



 

 

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...