Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו MIKMIK , אני לא יכנס איתך לדקויות של אלקטרוניקה , בתאוריה , ברכיבים מושלמים - אין הבדל , בפרקטיקה יש הבדל לא שמיע ( ברמה של החיווט משנה הרבה יותר וכן הארקה ראויה ומכשיר טוב וכיוון איכותי שהם הבדלים שמיעים).

ולכן אמרתי - הבדל לא יהיה שמיע

אם ראית שכתבתי אחרת - צטט אותי , אם לא , אל תקפוץ

 

בקשר למאמץ , אז לא יעזור , מגבר A שיגיע לטווח מסוים של הגברה בווליום מסוים יזייף , בעוד מגבר B לא יזייף.

 

לכן יש מגבר שאמור להגביר 90W RMS לערוץ , ואחר שמגביר 150W RMS לערוץ , ומה לעשות , בעולם האמיתי , רוב המגברים שמגבירים 90W RMS ב80W יתחילו לזייף כמעה ( המספרים הם דוגמאות תיאורטיות ולאו דווקא ספציפיות ).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

יש הבדלים שמיעים בין ר"דים, מגברים,רמקולים,אינטרקונקטים, וכבלי רמקול.

הגדול ביותר, והקל ביותר להבחנה, הוא בין רמקולים.

שי, לדעתי, עדיין לא יצא לך להקשיב לסט-אפ רציני.

 

יותם, בגדול אתה צודק. שילוב של הגברה עם רמקולים ו HU הוא חשוב, ומורגש הרבה יותר בסטראו ביתי.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי, לדעתך יש הבדלים. עד עתה בכל מבחן עיוור שנערך (לא קשור לפורום שלנו) הנבחנים נכשלו ולא הצליחו לזהות את ההבדלים. למה שלא תצטרף למבחן העיוור הבא שיאורגן בפורום אודיו וקולנוע ביתי בתפוז? הם נוהגים לבחון ציודים ברמה גבוהה.

פורסם

אייל אני מבין מההודעה שלך (וקודמות) שאתה תומך בגרסה שאומרת שאם לא! משתמשים במעגלים השונים הקיימים במגבר אלא במגבר נטו....הגברה זאת הגברה ? (כל עוד לא מדובר במגבר סוג ז')

פורסם

אני מאמין בהשוואה בעלת ערך מדעי, כזו שלא מערבת השפעות פסיכולוגיות. אתה מבין נכון ורשמתי את דעתי עשרות אם לא מאות פעמים על גבי הפורום. אין לי כוונה להכנס לויכוח הזה, עייפתי ממנו ממזמן. אני מעדיף לקבל הוכחה שההבדלים קיימים גם אם אני אינני שומע אותם. מי שטוען שיש הבדלים שיוכיח זאת על ידי כך שיעבור מבחן עיוור, אין יותר פשוט מזה.

אני כמובן לא מדבר על השוואה של CD משנות ה80 לכזה של היום כי יכול להיות שיהיו הבדלים בינהם. אני מדבר על מכשירים מהשנים האחרונות ובתנאי שלא יהיו בהם הבדלים מדידים חריגים (למשל יש כבלים שמכילים בתוכם פילטרים, מגברי שפופרות בעלי אחוז עיוות גבוה וכו' וכו').

מבחנים עיוורים:

http://www.pcavtech.com/abx/abx_data.htm

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=124&msgid=50465057

http://diy.cowanaudio.com/blind.html

http://www.audioholics.com/techtips/audioprinciples/interconnects/truthcablesinterconnects5.php

 

ציטוט חביב מהאחרון:

"All well designed interconnects will sound the same. This is a contentious claim, but is regrettably true - regrettable for those who have paid vast sums of money for theirs, at least."

פורסם
תגיד מיקמיקון סתם מעניין אותי לדעת עם הת'רדס שלך חידשו משהו בפורום הזה פשוט ממה שאני קראתי בחיפוש ובFAQ מהיום הראשון בפורום הזה יש ת'רדס בעניין הזה שיש בהם גם הסברים וציתוטים של אנשים שנראה לי שהם קצת יותר מבינים בתחום הזה ממך זה מצחיק שאתה כל הזמן רושם "שלי שלי שלי" כאילו באת וגילית למישהו את אמריקה שבעצם יותר נכון שלך גילו לפני משהו כמו שנה את אמריקה (עשיתי חיפוש קטן). אולי עם תפסיק להגיד כל הזמן "שלי" ו"אני" יותר אנשים יקשיבו לך ולא יחשבו שכל מה שאתה מנסה זה לדחוף את עצמך לכל הודעה וזה כולל גם דברים שקראתי בת'רדס אחרים כמו על רעש אלטרנטור ועוד דברים לא חידשת כלום סך הכל אתה חוזר על מה שאחרים כתבו כבר לפני שנים אז תפסיק כבר לקפוץ כל שניה:idea::idea::idea:
תסלח לי על הבוטות, אבל כשקראתי את ההודעה שלך אני פשוט הגעתי למסקנה שלפורום הזה אין גבולות.

 

אני טרחתי להציע כסף.

אני הצעתי את השירות שלי.

אני השקעתי את הזמן שלי.

 

אני - שלי - רק שלי - ורק אני .

 

אתה הצעת ? אתה נתת ? אתה השוואת ?

לא !!! , רק אני !!!

 

ואם מישהו טוען שאני המצאתי משהו - אז לא ... אני רק הראתי את הדרך.

העובדה שאנשים גדולים ממני טענו דברים, הוכיחו אותם, וכו וכו.... זה יפה.

צריך לזכור שיש מספר לא מבוטל של אנשים בפורום -הזה- שרק -בזכותי- ובעזרתי.

באמת מאמינים למה שהאנשים שהגדולים הללו טענו כל השנים הללו.

 

אז כן, לא מספיק להגיד דברים באינטרנט - צריך להוכיח אותם במבחן המציאות - וזה משהו שלי, שרק אני עשיתי, לא אתה !!! (פשוט חוצפה יש למשתמשים פה, אני במקומך היתי מוצא משהו יותר רלוונטי להגיב עליו, ולא על שטויות כפי שטרחת כרגע. - מילה אחת, עצוב.)

 

green monster - נכון להיום אין לי מערכת.

בכל אופן,500 שקל זאת רק ההתחלה .....

 

LIVIUR, אתה חושב שמגבר שיש לו הספק של 90 וואט, יעוות כבר ב80 ? ..... אז חשבת ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שי אתה צודק בכל מה שאתה אומר אבל זה לא חשוב בגלל היהירות שלך,

 

קצת צניעות לא הזיקה לאף אחד והמשפט שלך בחתימה שאני מאוד אוהב,לא שווה

שום דבר אם אתה משתמש בידע שלך בצורה יהירה.תלמד לענות,להקשיב ולהתבטא

ככה אנשים גם יגיבו להודעות שלך אחרת ואז לא תהיה עסוק ביותר מחצי מההודעות שלך

בלריב עם אנשים אלא נטו בסטריאו לרכב,אלא אם כן אתה אוהב לחרחר ריבים ומהומות

ואם כן אז תשכח את כל מה שאמרתי.

ההודעה הזאת לא באה לפגוע או להעליב אותך שי רק להעיר את עיניך.

מהתגובה שלך אני יבין עם הבנת אותי או לא.

הכל מאהבה

מתן

פורסם

שי סליחה על הבוטות אבל גם אתה קצת הגזמת. אנשים השקיעו מזמנם ומניסיונם בנושא הרבה לפני שהגעת לפורום והרבה לפני שידעת עליו (ואפילו היו כאלו שהציעו להתערב על העניין גם אם הם לא אמרו זאת בכל הזדמנות ולא בהכרח על גבי הפורום כך שגם בעניין הכסף לא היית חלוץ).

תקן אותי אם אני טועה אך אני מאמין שלמדת על כל עניין המבחנים העיוורים באמצעות הפורום. לטעון שרק אתה עשית מבחנים זה מגוחך שכן אנשים בארץ עושים מבחנים עיוורים שנים על גבי שנים והרבה לפני שנכנסת לתחום (אני מכליל גם את האודיו הביתי). קצת צניעות.

 

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מהתגובה שלי אתה תבין.

שכשאני שולח מישהו לתרדים שלי - הכוונה זה שיקרא ויבין את המבחנים המציאותיים.

 

ולא לשלוח אותו בשביל להגיד לו, "יש לי תרדים, אני מגניב ואני המצאתי"

צריך מוח ממש מעוות בשביל להסתכל על זה ככה, או מוח ממש ממורמר בשביל "לחפש" עם מה "לעקוץ" מישהו שבסך הכל יש לו כוונות טובות.

 

ואתה לא יכולת לנסח זאת בצורה טובה יותר, החתימה שלי אומרת הכל.

 

אני בסך הכל הולך בדרכים של אנשים גדולים ממני, ואף פעם, אף פעם, אף פעם, ואני חוזר שוב.

אף פעם , אף פעם , אף פעם לא טענתי אחרת או רמזתי אחרת.

 

לטעון שאני יהיר - משמע לא להכיר אותי ולכן אני חושב שזה חצוף מצידך בכלל להגיב על האופי שלי.

 

 

עופר, כל הכבוד לכל מי שהשקיע מזמנו.

אני גם השקעתי מזמני, ומהציוד שלי.

 

במקום לבוא ולהגיד, "כל הכבוד שי על היוזמה"

אתם באים ואומרים, "אתה לא הראשון ?"

 

:( :( :( עצוב לי לקרוא את התגובות המצחיקות הללו....... מה השלב הבא .... לא השקעת מספיק ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני אומר לשמור על צניעות .

זה הכל .

לא מעביר ביקורת על איך ואם השקעת יותר או פחות .

אלה על דרך הנפנוף שלך בתרדים האלו .

זה הכל .

אולי עזרת לאנשים להבין דברים אבל אני מבטיח לך שבגלל הגישה והדרך שלך הרבה אחרים בכלל לא מוכנים לשמוע.

לשכנע אנשים פתוחים עם מעט ניסיון בתחום זה לא בעיה. לשכנע אנשים יותר ותיקים ועם ראש קצת יותר קשה זאת בעיה גדולה יותר ולא נראה לי שיש סיכוי עם הגישה הזאת לשכנע אותם.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כמו שחשבתי לא הבנת את מה שאמרתי ואתה לוקח את זה לכיוון שלילי וחבל.

 

כמו שתראה את מה שרשמו אחרי לא רק אני חושב ככה אז כנראה שאני לא היחיד.

אין בכוונתי להיגרר איתך לוויכוח מה אתה או מי אתה זה גם לא מעניין אותי.

אני אומר לך איך זה נראה מהצד אחרי הרבה תגובות שלך שקראתי,זה שבחרת

להתעלם מטיפ שנתתי לך מהצד כהערה בונה ולא כבקורת, בשבילך ולא בשביל אף אחד אחר

זו כבר בחירה שלך.שוב שי אין לך מה להיעלב לא זו המטרה!!!

פורסם

dr orlick, קבל "ביקורת בונה" בחזרה.

ביקורות בונות אמיתיות, לא עושים בפומבי, עושים אותם בפרטי.

 

"ביקורות בונות" בפומבי זה לא יותר מדרך טיפשית להראות פן שלווא דווקא מציאותי או רלוונטי למציאות.

ולכן די טיפשי שהוספת, "מי אתה וזה גם לא מעניין אותי" , אל תגיב על האופי שלי אם אינך מכיר אותי זה קצת מטעה אנשים, הם עוד יחשבו שאתה מכיר אותי ולכן אתה אומר את הדברים הללו.

 

צריך להכיר בן אדם בשביל להגיב על האופי שלו, לא דרך הודעות בפורום כשהוא מנסה לעזור ולהפנות אנשים לתרדים אשר יתנו לו תשובה חד משמעית בנוגע לנושא הספציפי שהוא מדבר עליו.

 

תקח זאת לתשומת ליבך וכבר אמרתי לך בתרד אחר, תתחיל להתמקד בעיקר ולא בטפל.

העיקר זה לעזור ולהפנות למקומות הנכונים, לא לנסות לרמוז שאני יהיר משום שאני מפנה אותו לתרדים שלי.

 

אם הפורום של ריצארד קלארק היה גורם לאנשים לפקוח את העיניים - האנשים היו מופנים ישירות לשם.

 

עופר, יפה אמרת.

"אני עזרתי לאנשים". תודה, זאתי היתה כוונתי לכל הדרך.

והאנשים שעזרתי להם יודעות אותה, וזה מה שחשוב.

 

אתה חושב שהדרך שאני מציג בה את הדברים, איננה טובה ?

אני אשמח אם תביא עוד דרך יותר לגיטימית להציג בה את הדברים

עד כה לא ראיתי אותך מציע דרך חלופית, בנתיים הדרך שלי עבדה מצויין ולכן אין לי שום סיבה לשנות אותה.

והאנשים שעזרתי להם עד כה - הם ההוכחה שאני צריך, באמת שלא איזה "גק-גק-קון" , שיבוא ויגיד לי אחרת.

 

כשמישהו שעזרתי לו יבוא לפה ויעיד על כך שאני יהיר וכל כוונותי היו "להוכיח לו" שאני המצאתי את אמריקה.

אז אני אתחיל לקחת ברצינות את הדברים ששפכו פה בלי שום ביסוס ובלי שום הקשר רלוונטי למציאות בשטח.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עריכה-עריכה-עריכה-עריכה.

 

(מצטער שאני פותח עוד הודעה).

 

עשיתי חושבים עם עצמי והגעתי למסקנה -שכניראה- התגובות שבאו לאחר JACK JACK.

בעצם נבעו מהתגובה שלי לבחור הממורמר.

 

אז רציתי להגיד שאתם יכולים להיות רגועים - התגובה שנתתי לבחור פשוט התאימה את עצמה "לרמה" של הבחור המסויים.

 

אין זה אומר שזאת היתה כוונת המשורר - זה בסך הכל היתה דרך להבהיר לו - שאם הוא לא עשה כלום, ולא תרם כלום, רצוי שישב בשקט ולא יבקר אנשים שכן טרחו וכן עמלו וכן הסבירו וכן השקיעו מזמנם.

 

מצטער אם מישהו אחר הבין את התגובה שלי ל JACK JACK לא נכון, פשוט אנשים כמוהו בהחלט יכולים להוציא את המיטב שבי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

וואלה מיקמיקון אני רואה שהבעיה יותר קשה ממה שחשבתי "אני רק הראתי את הדרך" וואלה אתה הראת את הדרך?? זאת אומרת שלפני שהיית פה אף אחד בכלל לא שמע על זה??? בחייך תעשה לעצמך טובה ועל תשתין למקום ששתית ממנו מי יודע אולי תצטרך לקחת עוד איזה שלוק בעתיד!!

בוא נראה מה הכישורים שלי בחיפוש הביאו נראה למשל את אחת הודעות הראשונות שלך מהחודש שנרשמת לפורום שזה יולי 2004 רק לפני שנה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=322979#post322979

אין ספק שבהודעה הזאת כבר אפשר לראות את הפוטנצייל ואת זה שאתה "תראה את הדרך" (וואלה ממש משה אתה). בוא נראה הודעה של משתמש אחר חביב בפורום אולי אתה מכי קוראים לו eyalr הנה הודעה גם מהחודש שהוא נרשם לפורום שזה אוקטובר 2002:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=10465#post10465

איך אומרים?? "מצא את ההבדלים"?? באת לפורום שיש בו מנהל שחושב בצורה מסויימת ואחרי שלמדת ממנו חשבת כמוהו אז ואולי אפשר להגיד המשכת את הדברים שהוא אמר (ולא בצורה יפה לדעתי אם כל הכבוד להשקעה שלך כמו שכבר אמרו לך הגישה והשחצנות - :mm_nah: )אבל בטח לא הראת את הדרך או משהו כזה.אם אני לא טועה ממה שהבנתי poko היה המנהל הראשון של הפורום ותראה מה הוא כותב שם על מה שאייל כתב "שטויות מוחלטות" ועוד הוא הדגיש את זה וחזר על זה ואף אחד אחר בעצם לא הסכים עם מה שאייל כתב ורק יצא נגדו אז מה אתה בכלל קופץ ומדבר על דרך??? וואלה סללו לך את דרך המלך!! וגם ראיתי שנתנו לך הרבה פעמים גיבוי תכלס אני אומר אני במקום אייל הייתי נעלב זה כמו לירוק בפרצוף וחבל שמישהו שאני מאריך מקבל כזה יחס עלוב

 

 

נ.ב.

אייל תבדוק ה"פ

פורסם

תסלח לי "גק גק קון" אתה באמת בן אדם ממורמר, אני באמת לא מבין מאיפה כל הגועל נפש הזה בא.

אם לא היתי יודע יותר טוב, היתי חושב שיש לך בעיות אישיות רציניות מאוד.

 

כשכתבתי "רק הראתי את הדרך" התכוונתי פשוטתו כמשמעו - הראתי את הדרך.

 

הבנת מזה משהו אחר ? זבשך. אותי יותר מעניין מה איל חושב בנושא. אחרי הכל אתה כימעט הסינגור שלו בהודעה האחרונה שלך.

 

איל אני מקווה מאוד מאוד מאוד (אמרתי מאוד?) שתיכנס לתרד הזה ותבהיר את עמדתך בנושא - אני מאוד אשמח לשמוע אם אתה מרגיש מקופח בצורה כל שהי(אתה מקופח ממני כפי שהוא טוען ?!), אם אי פעם חס וחלילה לא אמרתי תודה על משהו שהבהרת עבורי או שלחת אותי למקומות הנכונים. (אני מאוד מאוד אשמח לשמוע את הצד שלך, האם יתכן וJACK JACK צודק ולא אמרת מילה ???)

 

איל - ירקתי לך בפרצוף ?!?!?!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...