Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת מתי שמתכננים תיבה אטומה לסאב

יש את נתון ה VAS

ויש את הגודל\ליטרים של התיבה הממומלצת של החברה

עכשיו רציתי לדעת את מתי שאני בונה תיבה אני אמור להוסיף את ה VAS של הרמקול לכמות ליטרים המומלצת ?

או הגודל שהם ממליצים הוא אחרי ה VAS ?

 

ד"א

מה הגודל \ליטרים המומלץ של VMAX 15 באטומה \ עם פורט

ומה זה אומר על איזה תדר היא מכוונת , ואיך אני משפיעה על זה ( בגודל , עם פורט שונה ? )

 

בתודה מראש

 

בבקשה רק מי שיודע בוודאות להגיב

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

המלצה של היצרן כוללת גם VAS.

כרגע לא מצאתי נתינים לתיבה, אבל על הבוקר אני אחפש.

כעקרון האורך והקוטר של הפורט משפיע להדגשת התדר.

נגיד אתה יכול לכוון ל40HZ או ל30HZ (דוגמא).

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

אתה מתכוון ל Vdd ולא Vas.

בדר"כ באתר היצרן רשום אם זה כולל או לא ובכל מקרה בסאבים האלה יכולה להיות סטיה בכל מקרה של כמה ליטרים לפה או לשם.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

איתי לך על אטומה...

הסאב הזה מאוד עוצמתי אין כל צורך ללכת על פורט...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

מישהו יכול לעזור לי למצוא נתונים על הסאב VMAX 15

VMAX , XMAX , VAS וכו'

 

תאמינו לי חיפשתי בנרות

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

תנסה ליצור קשר עם אוטופארט

או אפיו לקפוץ לשם (בתיאום) אני בטוח שהם ישמחו לעזור.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
רציתי לדעת מתי שמתכננים תיבה אטומה לסאב

יש את נתון ה VAS

ויש את הגודל\ליטרים של התיבה הממומלצת של החברה

עכשיו רציתי לדעת את מתי שאני בונה תיבה אני אמור להוסיף את ה VAS של הרמקול לכמות ליטרים המומלצת ?

או הגודל שהם ממליצים הוא אחרי ה VAS ?

 

ד"א

מה הגודל \ליטרים המומלץ של VMAX 15 באטומה \ עם פורט

ומה זה אומר על איזה תדר היא מכוונת , ואיך אני משפיעה על זה ( בגודל , עם פורט שונה ? )

 

בתודה מראש

 

בבקשה רק מי שיודע בוודאות להגיב

מניסיון עם 2 סאבוופרים "V-MAX 15 (אחד ברכב הפרטי והשני ברכב של אוטופרט), עדיף תיבה אטומה.

פורסם

אני כרגע משתמש בתיבה אטומה 75 ליטר, אעלה תמונות ברגע שהכבל של הטלפון יחזור אלי.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
יאללה קבלו...

 

באמת תודה אתה תותח , שלוש שעות חיפשתי ולא מצאתי

 

ו Clarion Man

אטומה עם נפח יותר גדול מה נותן לנו ??

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

לא יודע, אני לא מבין בתיבות, אצלי אין נפח יותר גדול, יש לי שתי סאבים בלי חוצץ בתיבה אחת כפולה של 75 ליטר, יש לי פחות ממה שצריך.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אם תיבה קצת יותר גדולה, אז זה לא משהו רציני.

אם יותר קטנה אז זה מחניק ת'סאב.

והקופסה הכפולה בלי הפרדה באמצע, צריך לשחק עם קוטביות... (אבל עוד לא יצא לי לבדוק את העניין הזה מעשית).

 

נ.ב. באינטרנט יש כמעט הכל אבל "כמעט".

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

לא צריך לשחק עם הקוטביות, צריך שהיא תהיה זהה. תיבה קטנה יותר לא "חונקת" את הסאב אלא תגרום לפיק בהענות התדרים. זה כמובן תלוי בכמה היא קטנה מהמומלצת, ליטרים בודדים אינם משמעותיים.

VAS זה אחד מנתוני הT/S שדרושים לנו על מנת לתכנן תיבה לסאב. מתוך הFAQ (ת'רד ראשון בנושא):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=205672#post205672

×
×
  • תוכן חדש...