Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפילו כאן בפורום...

להלן מודעה למכירה של פונטו שמתיימרת להיות יד ראשונה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=79029

על פניו נראה כרכב שמור, אך מהסתכלות על המס' רישוי נראה כי הוא עבר במסלול 1 במשרד הרישוי.

ז"א הרכב היה בבעלות משרד הביטחון (בטח לא מונית לשעבר או ביבוא אישי).

למה המוכר/ת לא ציין שמדובר ברכב בעל עבר של משרד הביטחון ?

גם לקנות בזול, וגם למכור במחירון - הכל על חשבון קונה תמים - הדבר חורה לי באופן אישי.

סתם ככה, אולי זו תחושה שלי, האם רוב סוחרי הרעב מנתניה ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תלוי, כל רכב בשנתון שלו

ישנם רכבים משנתונים אחרונים 2004-2005 שקיבלו סיומת 57 בחברה.

אבל ישנם רכבים "מועדים" כגון משטרתיים/צבאיים/מוניות לשעבר.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

עכשיו גם הבנתי מה הפריע לי בעין בתמונה.

 

לרכב יש מאותתים קדמיים שקופים, מה שלא היה בשנתונים האלה.

בנוסף יש לו טאסות של סוחרים, צמיגים מבריקים והבדלי צבע בין הדלתות לשאר הרכב.

 

וללא ספק, 57 בסוף לרכב שהוא מודל פחות מ2005, אומרת שיש לו עבר עם מספר רישוי אחר.

החל מרכב משוקם וכלה במשרד הביטחון.

 

ועוד שמים מספר של בחורה.... מה אגיד ומה אומר...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה מעניין..שימו לב... בצדדים מתחת לדלתות נכון יש "חצאית" כזאת, הסף למטה, היו שם מדבקות ג'ק שימו לב... יש הבדלי צבע. אני עוד לא ראיתי אוטו פרטי עם מדבקות כאלה, מה עוד שהמשתמש עם 0 הודעות =\ וגם הבדלי צבע בין הגוף ע"ע כנף קדמית אחורית ודלתות - הבדלים של שמיים וארץ...

פורסם
עכשיו גם הבנתי מה הפריע לי בעין בתמונה.

 

לרכב יש מאותתים קדמיים שקופים, מה שלא היה בשנתונים האלה.

בנוסף יש לו טאסות של סוחרים, צמיגים מבריקים והבדלי צבע בין הדלתות לשאר הרכב.

 

וללא ספק, 57 בסוף לרכב שהוא מודל פחות מ2005, אומרת שיש לו עבר עם מספר רישוי אחר.

החל מרכב משוקם וכלה במשרד הביטחון.

 

ועוד שמים מספר של בחורה.... מה אגיד ומה אומר...

אייל, אני בעלים של HSD כחולה (פרטית בעברה).

באופן גורף אני יכול להגיד שבדגם HSD שהגיע בשנתונים 95-97 יש מאותתים בחזית שקופים.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

...ובאופן גורף אני מודיע לכם שדגמי HSD שימשו את צה"ל.

כנראה שהיא היתה צבאית,אבל אין אפשרות לרמות בנושא,כי במקוריות הרכב ייכתב משהב"ט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
...ובאופן גורף אני מודיע לכם שדגמי HSD שימשו את צה"ל.

כנראה שהיא היתה צבאית,אבל אין אפשרות לרמות בנושא,כי במקוריות הרכב ייכתב משהב"ט.

אומרים ש "פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים".

אפשר ליפול על רכב שנגעו לו במד אוץ, וניקו את תא המנוע יפה.

ויספרו עליו שהוא היה רכב צמוד של מפקד.

הקונה ירגיש שהוא עשה את "עסקת חייו".

ידוע לי על לפחות אחד בפורום שקנה פונטו שכזו, אולי הוא יוכל לשפוך אור ויספר על מעמד הקניה של האוטו (מול הסוחר).

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

וללא ספק, 57 בסוף לרכב שהוא מודל פחות מ2005, אומרת שיש לו עבר עם מספר רישוי אחר.

החל מרכב משוקם וכלה במשרד הביטחון.

תרשה לי לחדד את דבריך - רכב שמספרו מתחיל בספרה 9, ומסתיים בספרות 57 (9X-XXX-57), זהו רכב שעבר בעמדה מס' 1.

את הדברים הביא המשתמש ZVIT. זהו המקום להזכיר שיש ל-ZVIT זיכרון צילומי למספרים, הרחיקו אותו מכרטיסי האשראי שלכם:wink: .

פורסם

חוצפה לשמה :shock:

 

תיכנסו למודעות מכירה טיפוסית ב-ebay אנגליה , אני יכול להביא דוגמא למודעה של rs2000

המוכר מציין את כל התקלות שיש ברכבו בפרטי פרטים ביושר מוחלט

זה לא יאומן , רמה אחרת , מה אומר ומה אגיד , מסוכן להיות תמים בארץ הזאת , פשוט מסוכן .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

צבאית כמו גדולה, שקוף כמו השמש.

 

לבנה דגם 75 hsd טסות לא מקוריות.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

מישהו כאן ניסה להתקשר לטלפון ולאמת או להפריך את החשדות?

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:


×
×
  • תוכן חדש...