Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, ואם הרכב היה רכב דיפלומט של איזו פקידה בשגרירות איטליה שהביאה אותו בלי מכס ומכרה אותו בארץ ? הוא עדיין עובר במסלול 1 ונמכר כפרטי לחלוטין

 

 

דיי לקשקש ודקה לפני שמספידים אדם נותנים לרופא לקבוע את מותו, אם בא לכם לבכות פה על רמאות לכאורה...שאחד מכם יהיה מספיק הוגן עם אותה בחורה ועם עצמו שירים צלצול לוודא שיש פה רמאות...

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן, ואם הרכב היה רכב דיפלומט של איזו פקידה בשגרירות איטליה שהביאה אותו בלי מכס ומכרה אותו בארץ ? הוא עדיין עובר במסלול 1 ונמכר כפרטי לחלוטין

 

 

דיי לקשקש ודקה לפני שמספידים אדם נותנים לרופא לקבוע את מותו, אם בא לכם לבכות פה על רמאות לכאורה...שאחד מכם יהיה מספיק הוגן עם אותה בחורה ועם עצמו שירים צלצול לוודא שיש פה רמאות...

ללא ספק סיכוי "גבוה" שזה אכן כך.

 

מעניין איזו שגרירות יש בנתניה :wink:

 

 

עריכה: בנוסף רציתי לציין שהסיכוי שהבן אדם סוחר "נמוך" ביותר ,במיוחד עקב העובדה שהוא מפרסם רק רכבים למכירה, לפעמים אפילו 2 בהודעה אחת, ובדרך כלל כאלה עם ק"מ גבוה ,או לא אטרקטיביים...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קודם כל אני חייב לציין שאני לא זה שמוכר את הרכבים.

לפני 3 חודשים נעזרתי בשכן לרכישת רכב ממכרז של כונס נכסים.קניתי פונטו ספייס 2001 יד ראשונה פרטית במחיר מצחיק.בתמורה לעזרה הבטחתי לו שאפרסם באינטרנט כמה רכבים שהוא מוכר.

נכון,האיש סוחר רכב משומש.אבל זה לא אומר כלום לגבי טיב המכוניות שהוא מוכר.לפני שקניתי את הרכב שלי יצא לי לראות כמה רכבים מאנשים פרטיים,שמצבם פשוט זוועתי.

לגבי מי שהזכיר שיש שם של אישה במודעה,מותר גם לאישה (במקרה זה אשתו) להשתמש ברכב ואפילו למכור אותו.

ומי שטען לגבי חוסר יושר,אשמח אם יפנו אותי למודעה בפורום זה או בכל לוח אחר שבה מצויין שהרכב אוכל שמן,דלק,עבר תאונה קשה או סתם רכב דפוק.

אני מבין שבפורום יש קביעה גורפת לגבי סוחרי רכב שמדובר ברמאים.אני חושב שהאימרה נכונה גם להרבה אנשים פרטיים שפתאום בבדיקה מתגלה שהרכב עבר תאונה קשה.

בקיצור...צריך לשפוט כל רכב לפי מצבו ולא לפי מי שמוכר אותו.גם בחברת אוטוסנטר שרצתה שנבדוק את המוכר לפני שבודקים את הרכב (לפי הפרסומות) התגלו ליקויים בכמה רכבים.

אני מקווה שהעיניין הובן.אם להנהלת הפורום יש בעייה אם העובדה שרכבים שנמכרים ע"י סוחר מתפרסמים בפורום,אשמח אם יפנו את תשומת ליבי לכך ואז אפסיק לפרסם.למרות שראיתי שאנשים מפרסמים פה רכבים באופן חופשי כולל 2 באותה מודעה.

מקווה שהעיניין הובן.

GUYAVA

פורסם

גויבה ערב טוב

הנה לך צדיק אחד בסדום:

אני, מנסה למכור את הג'אסטי שלי, כל קונה שמתקשר, מיודע מיד על תאונה שהרכב עבר אצל הבעלים הקודם, הוחלפה הכנף הימנית, הוחלף מכסה מנוע, והוחלף פח חזית ופנסים ופגוש קדמי, לא הייתה נגיעה בשלדה, ולא כלום

המנוע אוכל קילו בודד של שמן על 5000 ק"מ.

מה עוד אתה רוצה לדעת ?

בשביל מה לעזאזל אנשים מסתירים פרטים על הרכב ? בתקווה שאיזה אהבל לא יקח לבדיקה ולא יגלה ?

אני אישית לא אוכל לישון בלילה אם אדע שרימיתי אדם בשביל להפטר מהרכב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
קודם כל אני חייב לציין שאני לא זה שמוכר את הרכבים.

לפני 3 חודשים נעזרתי בשכן לרכישת רכב ממכרז של כונס נכסים.קניתי פונטו ספייס 2001 יד ראשונה פרטית במחיר מצחיק.בתמורה לעזרה הבטחתי לו שאפרסם באינטרנט כמה רכבים שהוא מוכר.

נכון,האיש סוחר רכב משומש.אבל זה לא אומר כלום לגבי טיב המכוניות שהוא מוכר.לפני שקניתי את הרכב שלי יצא לי לראות כמה רכבים מאנשים פרטיים,שמצבם פשוט זוועתי.

לגבי מי שהזכיר שיש שם של אישה במודעה,מותר גם לאישה (במקרה זה אשתו) להשתמש ברכב ואפילו למכור אותו.

ומי שטען לגבי חוסר יושר,אשמח אם יפנו אותי למודעה בפורום זה או בכל לוח אחר שבה מצויין שהרכב אוכל שמן,דלק,עבר תאונה קשה או סתם רכב דפוק.

אני מבין שבפורום יש קביעה גורפת לגבי סוחרי רכב שמדובר ברמאים.אני חושב שהאימרה נכונה גם להרבה אנשים פרטיים שפתאום בבדיקה מתגלה שהרכב עבר תאונה קשה.

בקיצור...צריך לשפוט כל רכב לפי מצבו ולא לפי מי שמוכר אותו.גם בחברת אוטוסנטר שרצתה שנבדוק את המוכר לפני שבודקים את הרכב (לפי הפרסומות) התגלו ליקויים בכמה רכבים.

אני מקווה שהעיניין הובן.אם להנהלת הפורום יש בעייה אם העובדה שרכבים שנמכרים ע"י סוחר מתפרסמים בפורום,אשמח אם יפנו את תשומת ליבי לכך ואז אפסיק לפרסם.למרות שראיתי שאנשים מפרסמים פה רכבים באופן חופשי כולל 2 באותה מודעה.

מקווה שהעיניין הובן.

GUYAVA

אם הוא כ"כ ישר, אז מה ההסבר למכירת רכב מפוקפק שב90 אחוז ניתן לומר שהיד הראשונה שלו לא פרטית , כיד 1 פרטית מאישה?

בחייאת...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לי יש פונטו ממשלתית ואני מוכר אותה ביושר רב, רוצה מחיר הגיוני על רכב תקין, עם ק"מ די נמוך יחסית למוצא....

מי שמכיר אותי יודע שאני ישר ולא מנסה לגזור קופון על אנשים שבסך הכל רוצים רכב אמין שמתוחזק טוב.

הרכב אצלי למעלה מחצי שנה, קיבלתי אותו לא תקין מיד ראשונה ובלי מספרים, הגיר היה דפוק והרכב פשוט עמד שמה הרבה זמן, השקעתי כסף זמן וזיעה, הגיר הוחלף כשהרכב נקנה ואיתו עם הזמן הוחלפו עוד מספר פריטים, בפנים הרכב נקי ומסודר ומי שמתקשר ישר שומע שהוא ממשלתי (ציינתי גם במודעה)

ומי שהתקשר השבוע שמע אותי מבקש שיתקשר בעוד כמה ימים כי אני מכניס את הרכב לטיפול במוסך , קלאץ' חדש ועוד כל דבר שימצא לנכון על ידי המכונאי. אני מתיימר למכור רכב תקין ע"מ שאוכל להיות רגוע שאף אחד לא מקלל אותי לפני שהוא הולך לישון :)

 

אתם יכולים לקחת גם את הב.מ.וו כדוגמה להגינות...

haters will hate

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בגדול יש קוואליר ספורט - בשווקים מסוימים (ארה"ב בין היתר) נמכרה גרסת הקופה 2.2L ידנית בשם ספורט. זה כמובן כינוי היצרן לגירסה ושום דבר מעבר לכך.

אבל הרכב שלמכירה הוא באמת ספורט: יש לו חצאיות, מכסה מנוע עם חורים, מראות צד כפולות (לשיפור האוירודינמיות) ובטח עוד המון תוספות ספורטיביות שלא רואים בתמונות.

 

מציאה מטורפת, רוצו בהמוניכם. :screwy:

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

לא היו תאונות, האוטו בטח כולו שלדה, ו"עבר פחחות וצבע בגלל הקיט ספורט המטורף"

נעזוב שהאוטו בצבע ירוק :|

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אם אתה יכול לזהות תאונות שלדה לפי תמונה לך תתפרנס מזה.

ראית בכלל את הרכב שאתה מחליט דברים סתם ככה?ומה הקשר לצבע של הרכב?

בקיצור תהיה רציני ותפסיק לבלבל לאחרים את המוח.

פורסם

תגידו לי מה קרה לכם ?!

איזה מין אנשים אתם ?! למה אתם מדברים ככה ומה יוצא לכם מזה ?

אתם חושבים שאתם "מצילים" מישהו מ"עוד טעות גורלית" ?!

מה הבעיה שלכם ? כואב לכם שאולי זאת בעצם הפרנסה היחידה שיש לאותו בנאדם שמפרסם ? וגם אם כן , מה זה עניינכם לעזאזל ?!

בנאדם שירצה לקנות את הרכב, יבדוק אותו !!! ואם הוא יתאים לו והמחיר יתאים לו הוא יקנה אותו, עם או בלי העצות שלכם !!!

אני לא מאמין לרמה שקיימת פה בפורום, אתם לא מכירים לא את הבנאדם, לא את הרכבים, מה ?! מוציאים משהו מהכיס שלכם ?!?!

ראבק !!! תפסיקו עם השטויות, תנו לאנשים לעשות עסקים בשקט !

אתם חושבים שאתם מסודרים עם הגרוטאות שלכם ?!

אז עכשיו אתם לא צריכים לקנות\למכור\להחליף, אבל מחר גם אתם תצטרכו ! ואז יהיה לכם נעים שידברו עליכם ככה ?! ויפיצו את שמכם בצורה מגעילה כזאת ?!

פורסם
אם אתה יכול לזהות תאונות שלדה לפי תמונה לך תתפרנס מזה.

ראית בכלל את הרכב שאתה מחליט דברים סתם ככה?ומה הקשר לצבע של הרכב?

בקיצור תהיה רציני ותפסיק לבלבל לאחרים את המוח.

 

בקיצור, העובדה שאתה לא מודה בכך שאתה סוחר רכב, רק תגרום לך נזק במכירות,

כי אתה מצטייר כנוכל...

 

בתור התחלה תודה שאתה סוחר רכב מדופלם.

אחר כך תשכנע אותנו שיש עוד אנשים ישרים בעסק.

 

זה יעזור גם לך וגם לנו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...