Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עניתי ל M&M כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=635049#post635049

 

בסיכומו של דבר אין צורך לחשוש מרכב ליסינג או השכרה, יש פשוט לעשות את כל הבדיקות שהן: הסטורית טיפולים וק"מ מתועדת במחשבי היבואן, בדיקה במכון שאת תבחרי.

בהצלחה

בני

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אני יודע שאצלנו ברכבי החברה (ליסינג) , למרות שכמה שאני "קורע" את האוטו, ניו-קופל מטפלים בו באהבה רבה, זתומרת אני אמור להודיע על כל "פיפס" שצץ באוטו

 

האוטו שלי 2001 , בספטמבר הוא יוצא למכירה לשוק הפרטי, ולפני שבוע החליפו לו גיר + קלאטש + בולמים + טיימינג ..

 

וכל זה חודשיים לפני שהרכב יוצא לשוק ... מי שיקבל את האוטו יהיה בר מזל לדעתי.. אף על פי שהוא עומד על 132 אלף ק"מ , המנוע אינו אוכל שמן בצורה מופרזת (בלחץ 300 גרם מטיפול לטיפול) ואם ככה הם מטפלים, לדעתי שווה לבדוק בניו-קופל !

פורסם

ומצד שני -

 

קניתי בעבר רכב מהשכרה ,סטירואן סקסו דיזל שנת 2001, כמו טיפש הלכתי איתו למכון שהוא בחר.. ("אני לא אסע עכשיו עד לראשון")

 

אז נכון , שילמתי קרוב ל 12 אלף שקל מתחת למחירון, אבל עדיין היה לי ביד "רכב מהשכרה"

 

לאחר מס' חודשים גילית כך:

 

1. בכלבוטק מצאו שהמכון בדיקה שהרכב נבדק בו = קומבינה :(

2. הרכב עבר תאונה מקדימה, ולא נאמר לי דבר בבדיקה .. למזלי לא היה מדובר בשלדה.

3. ברכב נמצאו המון ליקויים , החל מרצועות חורקות , אכילת שמן מופרזת, מים רגילים ברדיאטור בשילוב עם מעט ירוקים (הזונות שמו רק במיכל וקצת ברדיאטור, שיראה כאילו היה ירוק..), כל מיני פלסטיקים שבורים מאחורה ובבגאז, מפתח גלגלים לא נמצא (ברוב טיפשותי הנחתי שהוא בתוך הגלגל עצמו, מסתבר שלא, רק הג'ק שם ..)

ועוד רבות בעיות ..

 

את הרכב מיותר לציין מכרתי במחיר סביר, כיון שטיפלתי בו לאחר קניתי (ישור קו ע-צ-ב-נ-י) למזלי טיפלתי בו במוסך של חבר, אז לא עלה לי הרבה..

 

אבל כמובן אני חייב לציין שמנגד , לא היה לי בעיות בכלל , זתומרת, הייתי מוסיף שמן, הרצועות היו חורקות וזה לא ממש עניין אותי (זה היה יותר כמו רכב עבודה..) עשיתי 12 אלף ק"מ שכלל החלפת מים לירוקים (דבר ראשון..) והחלפת רצועת מזגן כטיפול מונע (מזגן זה חשוב!!!!)

 

בקיצור - אם רכב מהשכרה, אם המחיר ממש נמוך + מכון בדיקה שאת\ה מכיר, ולא המוכר! = שיקול לא רע.

פורסם
אני יודע שאצלנו ברכבי החברה (ליסינג) , למרות שכמה שאני "קורע" את האוטו, ניו-קופל מטפלים בו באהבה רבה, זתומרת אני אמור להודיע על כל "פיפס" שצץ באוטו

 

האוטו שלי 2001 , בספטמבר הוא יוצא למכירה לשוק הפרטי, ולפני שבוע החליפו לו גיר + קלאטש + בולמים + טיימינג ..

 

וכל זה חודשיים לפני שהרכב יוצא לשוק ... מי שיקבל את האוטו יהיה בר מזל לדעתי.. אף על פי שהוא עומד על 132 אלף ק"מ , המנוע אינו אוכל שמן בצורה מופרזת (בלחץ 300 גרם מטיפול לטיפול) ואם ככה הם מטפלים, לדעתי שווה לבדוק בניו-קופל !

כשבליסינג אומרים "החלפנו" הם בטח מתכוונים שהחליפו עם רכב אחר :wink:

פורסם
כשבליסינג אומרים "החלפנו" הם בטח מתכוונים שהחליפו עם רכב אחר :wink:

אתה מדבר מניסיון ? אם לא, אז אל תבלבל לחברי הפורום את השכל עם השטויות שלך... כיון שאני הייתי במוסך (חתימות וכו) וראיתי במו עיני את הגיר החדש.. והמייסבים והתושבת שהחליפו ... אז אם אין לך מושג, עדיף שתשתוק.

פורסם

ולשאלך,

 

ההמלצה שלי היא לקנות רק מחברה גדולה שיש לה אבא ואמא.

 

לדוגמא:

קניתי לגיסי רכב מאלדן. לאחר שבוע מצאנו שאחד הצמיגים לא תקין. למרות שהיה חדש.

 

התקשרנו , ואיזו הפתעה , "אין בעיה יש אחריות , בואו להחליף"...

מיני ואין שני לה!

פורסם
היי !

 

מה דעתכם/ניסיונכם מקנייה מליסינג (מהשכרה קצת מפחיד אותי אז אני מוותרת)....

נראה לי שדרך ליסינג זה הכי נוח, פחות או יותר מהימן ויש איזושהי אחריות לכמה חודשים..

מה הנגד???

אשמח לייעוץ :?

:-P בני שלום

אם לקנות דרך ליסינג, אז לחפש, ויש כאלו מכוניות, שלא נמסרו לחברות לנסיעה והן ללא קילומטארז'. אלו הן הטובות ויש הרבה כאלו. לפחות תסע על רכב חדש. הורדת המחיר היא כמו מליסינג רגיל.

מצא :roll:

מצא משה

×
×
  • תוכן חדש...