Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

ברשותי הונדה סיוויק שבקרוב תגיע ל200,00 ק"מ,

עד שאמכור אותה אני עדיין מטפל בה היטב,

רציתי לדעת מה צריך לעשות?

לאחרונה בדקתי כאשר הרכב היה בהילוך בניוטרל שמעתי את המנוע מצלצל בטורים גבוהים לקראת 6000 סל"ד.

בזמן נסיעה אין צלצולים (כי אני לא מנסה לסחוב את הרכב לטורים האלה :-) ).

שמתי לב גם שנכנס שמן לאזור הפלגים,אמרו לי שצריך להחליף אטם...

מדובר בסייויק 93 אוטומטית מנוע DOCH 16V

בקיצור לא רוצה לחרבש יותר מידיי....

ת'כלס מה עושים?

 

תומר.

פורסם

נתחיל בזה שלא מגיעים ל 6000 סל"ד.

 

אח"כ , מתיי עשית טיפול שמנים לגיר? טיפול לרדיאטור?

 

האם אתה מתכוון לעשות טיפול לבד (לקנות מה שצריך ...) או שאתה מתכוון להכניס למוסך?

פורסם

קודם כל זה יפה שאתה מטפל באוטו, תרענן נוזלים שלא ריעננת נוזל קירור נוזל בלמים נוזל תיבת הילוכים(אוטומט) תבדוק נזילות, אני אישית הייתי שם 44K, ועכשיו שאתה שם שמן תשים תוסף MOS2 דבר נהדר. תבדוק את תקינות הצינורות והחלף צינורות יבשים, חבל שבגלל צינור תתקע או ילך לך ראש מנוע. ויש מלא דברים אתה צריך לתת יותר פרטים. בקשר לצלצולים יש לבדוק תערובת והצתה. אולי צריך להחליף חוטי הצתה, אולי חיישן חמצן

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

טיפול עשיתי כשהייתי על 190,000,

 

החלפת נוזל בלמים החלפתי כי החלפתי משאבת בלמים וצינורות,

נוזל רדיאטור אכן כבר המון זמן לא החלפתי.

השמן בגיר נראה בצע אדום (אבל אני אבדוק שוב ובאם יש צורך גם אחליף).

על איזה צינורות אתה מתכוון להחלפה?

מה זה 44K שמן גיר?

MOS2 תוסף אני אקנה יש באוטו דיפו ???

ונראה לי שאני אכנס למוסך,אין לי כלים לפירוק ולעבודה ואין לי כל כך ידע טכני...

איזה עוד פרטים אתה רוצה שאני אכתוב ?

רדיאטור יחסית חדש לפני שנה וחצי מקורי של הונדה.

קבלים לא נראים יבשים או פגומים.

לגבי ה"רינגטונים" שיוצאים מהמנוע אבדוק חיישן חמצן ואת התערובת.

דרך אגב איך אני בודק את התערובת?

 

 

תודה מראש,

 

תומר.

פורסם

תחליף נוזל קירור, זה מחייב בארצנו החמה

עזוב אדום אם האוטו עשה 40000 עם אותו שמן אדום תחילף ותחליף גם פילטר גיר

צינורות סדוקים כטיפול מונע, צינורות וואקום למינהם, צינורות קירור,

44K זה תוסף ששמים בדלק על חצי מיכל דלק שמים פחית וזה מנקה את מערכת הדלק והאינגקטורים ותא השריפה- עשוי להועיל לך עם הצלצולים

MOS2 זה תוסף אל שחק למנוע ששמים אותו עם השמן תוסף מעולה יכול להאריך את חיי המנוע שלך בשנים, ממולץ לכל המנועים במיוחד למנועים שעברו הרבה, אני משתמש בתוסף הזה באימפרזה שלי שגמעה 215000 ק"מ

עזוב אותך איך הכבלים נראים, אם יש להם כמה שנים רצוי שתחליף ולו רק בשבילך הספק שהצלצולים לא מהם.

במוסך בודקים את התערובת

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

MOS2 זה תוסף אל שחק למנוע ששמים אותו עם השמן תוסף מעולה יכול להאריך את חיי המנוע שלך בשנים, ממולץ לכל המנועים במיוחד למנועים שעברו הרבה, אני משתמש בתוסף הזה באימפרזה שלי שגמעה 215000 ק"מ

התוסף הזה מיועד גם להקטנת שריפת השמן במנועים ש"אוכלים" הרבה שמן?

פורסם
לא, להקטנת צריכת שמן יש "תוסף דבש" MOS2 הוא תוסף שמשביח את השמן ומפחית את השחיקה במנוע ומפחית רעשים

תוסף הדבש גם תחת המותג MOS2?

פורסם

איזה שמן הכי מתאים למנוע,חצי סינטטי או 10/40 ?

 

ושל איזה חברה מומלץ?

דרך אגב צריך לפתוח ראש מנוע בטיפול כזה או שזה רק כשהולך ראש מנוע,

לא צריך להחליף?

רינגים לשייף בוכנות(יאן לי מושג!!!).?????

לא יודע ולכן לא רוצה שיעבדו עליי.

 

בתודה,

 

תומר.

פורסם

אל תשימו אף פעם תוסף דבש.....מקסימום להעלות צמיגות!!!

לא צריך לפתוח כלום...

תעשה בדיקת קומפרסיה לבדוק מה המצב של המנוע...

לא הבנתי למה להחליף שמן גיר עם הכל בסדר.....שמן גיר הוא להמון המון זמן.....ולדעתי אדום זה הצבע שלו...

אל תקנה בשום פנים ואופן באוטו דיפו הם יקרים.......

החלפת פילטרים כטיפול תקופתי...

אם אין נזילות ודברים מיוחדים....תמשיך הלאה....תבדוק בספר רכב איזה שמן מומלץ מבחינת צמיגות.....ותמיד מומלץ לשים סינטטי מלא והתוסף שאמרו לך פה..

 

יש לי שאלה משלי.....MOS2 יכול להיות תוסף בוא נגיד בשמנים של קסטרול??? או כל חברה אחרת???

פורסם

זה שאתה מחליף קידומת ל 2 , זה לא אומר שאתה צריך להתחיל כמו משוגע לבדוק קומפרסיות ולשים תוספים שרק דופקים את המנוע ועוד כל מיני סיפורים.

תכלס, שום דבר לא משתנה אם יש לך על השעון 199 אלף לבין 200 אלף - הכל בראש.

 

תעשה טיפול רגיל + בדיקה של כל הנוזלים ברכב ושלום על ישראל,אל תחפש בעיות, או יותר נכון, אל תיצור אותן.

פורסם

אבל אם אין לו הרבה ידע טכני מומלץ לבדוק קומפרסיה כדי לקבל הערכה על מצב המנוע....

 

אני מאמין שהוא לא שאל סתם על אכילת שמן בשביל התאוריה......אולי הוא אוכל לו קצת...ואולי צריך לטפל בזה אבל אם הוא מוכר אני מניח שהוא לא יעשה את זה כי אם זה לא בא מנזילות זה לא זול....

 

בקיצור אם אתה רוצה למכור אין לך מה לבדוק קומפרסיה וכאלה תעשה מה שמי שמעלי אומר וזהו....

פורסם

אז מה אם הרכב אוכל קצת שמן, 12 שנה על הכביש,200 אלף ק"מ, אל תחפש צרות.

יש לך אוטו מצויין.

פורסם

לנו יש אוטו 13 שנה על הכביש.....יד 3 לא אוכל כלום....כל טיפול חושבים שאמא שלי מפגרת והיא באה כל 5000 בגלל שהפלאגים נראים חדשים.....

ונחש מה....אנחנו והבעלים הקודמים משתמשים במינראלי!!!!( טוב אין בהישג יד 20W50 סינטטי )

 

ניסאן הישנות....אחחח איזה אמינות.....

פורסם

ב'תכלס אין לי נזילות שמן אף לא ראיתי מתחת לרכב איזושהי שלולית של שמן,

אבל מה שכן אני שם לב שהמנוע מלוכלך חיצונית בשחור אני מאמין שזה שמן,

אולי בגלל שהמדיד עשה את שלו וצריך מדיד עם פקק חדש.

 

 

טוב חברה מיליון תודות על העזרה.

 

אני בטוח שישהיו לי שאלות נוספות בהמשך ועוד דברים :-)

 

תודה רבה שוב,

 

תומר.

×
×
  • תוכן חדש...