Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע ידידי רוב הפעמים השמן שיש לך על המנוע הוא תוצאה של פיספוס במילוי שמן דרך הפקק ונזילה בצורה הזאת על כל המנוע........זה לא אומר שהוא אוכל שמן.....זה אומר שהוא נוזל.....ועדיף נזילות מאכילת שמן.....

תבדוק אולי הנשם השתחרר והוא מלכלך...גם מדיד יכול להיות....או אטם מכסה שסתומים..

פורסם
לא הבנתי למה להחליף שמן גיר עם הכל בסדר.....שמן גיר הוא להמון המון זמן

שמן גיר אטוטמטי אינו ל "המון המון זמן" !

 

אם אינך יודע אל תגיב !

 

שמן גיר אוט' נהוג להחליף כל 40K או לפי הוראות יצרן .

פורסם

שלום.

 

ואחרי כול הקישקושים את הדבר הכי חשוב אף אחד לא ציין כי אולי הוא באמת לא חשוב!!!

 

צריך להחליף רצועת טימינג + מותחים ומיסבים + משאבת מים אם צריך .

בהונדה מחלפים כול 100.000 ק"מ.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני אי אפשר להגיד לו את זה סתם ככה אם הוא לא מציין את הפעם האחרונה......יכול להיות שהוא החליף כל 60...סתם דוגמא....אבל טוב שאתה יודע ויכול להגיד לו ולהזהיר אותו פן יעבור הזמן ותקרע הרצועה..

פורסם
בני אי אפשר להגיד לו את זה סתם ככה אם הוא לא מציין את הפעם האחרונה......יכול להיות שהוא החליף כל 60...סתם דוגמא....אבל טוב שאתה יודע ויכול להגיד לו ולהזהיר אותו פן יעבור הזמן ותקרע הרצועה..

 

 

מיצטער פעם הבא אני מבטיח לרדת על 4 ולהגיד בלחש וברעדה בסדר?

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני שמח שאתה מכיר את הנהלים (-8

 

לא סתם התכוונתי שיש כאלה שמחליפים לפני 100,000 והם צריכים לציין את זה כי אז אולי עכשיו זה לא הזמן..

פורסם

תודה רבה חברה,

 

רק פתחתי פה והיום הרכב במוסך יש נזילה של נוזל בלמים.

 

אז ככה את רצועת הטיימינג כבר החלפתי בזמן,

עד כמה שידוע לי זה כל 90,000 ולא 100,000 ק"מ.

 

ואכן החלפתי אותה בזמן,

היד הראשונה החליפה אחרי 80,000 ק"מ במוסך מרכזי, ואני כיד שנייה החלפתי אותה 160,000

אז יש זמן לזה :-) + -

משאבת מים אני לא חושב כי כבר החלפתי אבל מאה אחוז את השמן גיר אני אחליף.

תודה רבה על העזרה .

תומר.

פורסם

בבקשה בני.....אמרתי לך שלרוב האוכלוסיה 100,000 נשמע הרבה והם מעדיפים להחליף לפני וזה לא הזמן!!!!

GTV - 3000

תמשיך להחליף לפני הזמן....זה רק יעשה לך טוב.....( טוב בעצם אתה מוכר את האוטו...)

×
×
  • תוכן חדש...