Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד עניינו אותי המאבקים בין האקזוטיות למשופרות...(יש לי עשרות סרטים בנושא, אך עדיין לא מיציתי את הדין)

 

והנה צץ הנושא הזה של אליפות אירופה ב1/4 מייל למשופרות.

 

אז רציתי לישאול את כל המומחים פה בלי שמועות ובלי שטויות , שאלה..

 

האם מכוניות אקזוטיות ,כמו:

פרארי אנזו , פורשה קאררה gt , סאלין s7 twin turbo, למבורגיני מורציאלגו , מסוגלות לפי דעתכם להתמודד

מול הtop של התחרות הזאת (כל המכוניות בסביבות ה1000 כ"ס) ב1/4 מייל?

 

ואם לא, האם האקזוטיות האלה מסוגלות להתמודד מול מכוניות שבאמצע-לקראת תחילת הרשימה (מכוניות עם הספקים של 500-600 כ"ס) ב1/4 מייל?

 

ניקח בחשבון כמובן שכל הנהגים על המכוניות האלה מנצלים את ביצועי האוטו בצורה המקסימלית..:-D

 

אשמח אם תעזרו לי פה במיצאת התשובה הראוייה ...

 

יוגב 205

פורסם

המשופרות הכבדות ינצחו- אלה מכניות עם 800+ סוסים, אבל תשמע יש גם הגדרה למכוניות על, לדעתי למבורגיני F50 נותנת לאסטון מרטין נגיד הרגשה של איבו8- משאית.

 

אני גם מעדיף משופרות על פני מכוניות ספורט אבל יש באקזוטיות הרבה דברים שלא יהיהו במשופרות, האוירודינמיקה של פרארי אנזו למשל תצחק על זאתי של כל אימפרזה ואיבו.

פורסם

לדעתי מכוניות משופרות שבנויות לתכלית של רבע מייל יטחנו כל אקזוטיקה סטנדרטית

כמובן שיש גם אקזוטיות משופרות כמו gemballa carrera gt שאמורה להיות hardtop

עם 1000כ"ס ותעלה משהו כמו 1.5מיליון יורו.

אבל שוב רכב שבנוי לתכלית של מהירות בקו ישר ינצח אקזוטיקה:

אם אתה חורש את האינטרנט בחיפוש אחר סרטונים בטח ראית קטע מ top gear שבו הם קנו xj6 ב 200 פאונד השקיעו בה עוד 500 פאונד בקיט נוס והעגלה הישנה הנ"ל טחנה בקו ישר 911 טורבו tvr cerbera ועוד...

×
×
  • תוכן חדש...