Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

היא אהבה מאוד את העבודה, אפילו שב-30 מתוך 37 שנותיה במערכת היא עבדה עם אוכלוסיות קשות. 

 

כל הנסיון הזה עם קרימינלים ועדיין הצליחו לכייס אותה בברצלונה? 

 

IsraMeme - תבניות של ממים ישראלים: פה חשדתי - אסי וגורי (מתוך המערכון  "חייזרים")

 

  • מצחיק 4
פורסם

בושה לברצלונאים, ניסו 4 פעמים ולא הצליחו.

 

אבל סיפור אמיתי - שכחה את המפתחות.בתוך הפיאסטה 1981 שהיה לה. ניגשה לאחד התלמידים וביקשה עזרה. לקח סרגל, הכניס לאיזה מרווח, עשה הוקוס-פוקוס ופתח את הרכב.

  • מצחיק 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש בדבריה אמת שאף אחד לא מכיר: למורה יש אפס גמישות בלקיחת חופשות. ויש לכך כמה צדדים שהקהל הרחב לא מכיר:

 

1. החופשות של המורים אינן חופפות לחופשות של התלמידים. חלק לא מבוטל מהחופשות של התלמידים הם ימי עבודה מלאים למורים. מה שנדרא "יבודות.שלא רואים אותן".

 

2. שעות עבודה נוספות.שלא רואים אותן. למשל ליווי עיולים, שאלה ימי עבודה ללא שינה.

 

3. אפס גמישות בחופשות. ברוב מקומות העבודה אם אתה צריך, למשל, להגיע למשרד הפנים או לעשות טסט לרכב, אתה יכול לקחת כמה שעות חופש על חשבון חופש שנתי. למורה אין אפשרות כזו. אני כבר לא מדבר על יציאה לכמה ימים לחופשה משפחתית. את זה אפשר לעשות רק בתקופות חופשת הלימודים, שהיא כמובן תקופת מחירי השיא, ולא תמיד מסתנכרנת עם שאר המשפחה. אז כדאי להבין שיש,בעיות שמצריכות פיתרון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, Nakamichi כתב:

אבל להגיד משפט כזה של עובד צריך יום אחד בשבוע לסידורים זה להיות מנותק מהמציאות, סליחה. 

אני לא בטוח..

צריך סוג של הפוגה, כי בהוראה העבודה מגיעה איתך הביתה. וממשיכה.

חוץ מזה, יש בהחלט הסתכלות על רוב המשק, שלא עובד בימי שישי.. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי בתגובה לפרסומים על תוכנית משרד החינוך למעבר ל-5 ימי לימודים: "כל תוכנית למעבר ל-5 ימי לימודים חייבת לבוא אך ורק עם קיצור ימי החופשה - יום כנגד יום. המשמעות של קיצור שבוע הלימודים ללא צמצום החופשות היא הטלת מס נוסף של אלפי שקלים על כל משפחה. השלטון המקומי לא ייתן יד למהלך שיפקיר את ההורים והילדים ללא פתרון".

 

 

שכל המהלך לקיצור שבוע הלימודים הוא כדי לחסוך בתקציב

אז הוא רוצה להוציא כסף מהדלת האחורית?

 

 

ואין סיכוי שארגוני המורים יסכימו לפגיעה כפולה. כי מבחינת המורים קיצור שבוע העבודה זה הרעת תנאים

מהדבר הבסיסי ביותר 

ביום רגיל עובדים עד 15:00-16:00

ביום שישי עד 12 (חריגים עד 13:00)

וזה זה מחייב את כולם לקחת יום חופשי ביום הקצר ביותר = תוספת עבודה עבור אותה משכורת.

.

פורסם
לפני 53 דקות, sperial כתב:

יש בדבריה אמת שאף אחד לא מכיר: למורה יש אפס גמישות בלקיחת חופשות. ויש לכך כמה צדדים שהקהל הרחב לא מכיר:

 

1. החופשות של המורים אינן חופפות לחופשות של התלמידים. חלק לא מבוטל מהחופשות של התלמידים הם ימי עבודה מלאים למורים. מה שנדרא "יבודות.שלא רואים אותן".

 

2. שעות עבודה נוספות.שלא רואים אותן. למשל ליווי עיולים, שאלה ימי עבודה ללא שינה.

 

3. אפס גמישות בחופשות. ברוב מקומות העבודה אם אתה צריך, למשל, להגיע למשרד הפנים או לעשות טסט לרכב, אתה יכול לקחת כמה שעות חופש על חשבון חופש שנתי. למורה אין אפשרות כזו. אני כבר לא מדבר על יציאה לכמה ימים לחופשה משפחתית. את זה אפשר לעשות רק בתקופות חופשת הלימודים, שהיא כמובן תקופת מחירי השיא, ולא תמיד מסתנכרנת עם שאר המשפחה. אז כדאי להבין שיש,בעיות שמצריכות פיתרון.

 

בובה מייסס,

 

1. למורים יש הכי הרבה ימי חופש במשק לדעתי. והימי עבודה ה"מלאים" האלה - לא כל כך מלאים. אבל גם איתם - כמות ימי חופש שלא משתווה לאף מגזר במשק - והם כולם במועדים שכולם רוצים חופש (חגים וכו')

2. כן. מורים בתיכון יוצאים לטיול שנתי פעם בכמה שנים. שזה לילה ללא שינה. אבל הם לא עובדים משמרות, לא עובדים סופשים.

3. לכל המשק כמעט יש תקופות שאי אפשר לקחת בו חופש- או קשה מאוד. לכ לאחד יש פיקים, דד ליינים, תקופות לחוצות יותר ופחות. דווקא החגים והחופשים שכולם בחופש זה מה שלא מסתדר? 

גם אני לא יכול לקחת חופש מתי שבא לי. מה לעשות. 

אתה יודע במקרה הכי גרוע שצריך יום חופש ואי אפשר עושים מה שכל המשק עושה - לוקחים יום מחלה. 

 

תשמע, יש טענות שאפשר להתחבר אליהן - שכר? נניח. עבודה מתישה? בסדר. 

אבל שהמגזר שמקבל הכי הרבה ימי חופשה יבכה על זה שהוא צריך לעבוד 5 ימים בשבוע? נו באמת. 

אגב אם נבדוק נראה לי שהרצף הכי ארוך של עבודה של עובדי הוראה זה חודשיים. חוץ מאותם חודשיים יש כל חודש לפחות כמה ימי חופשה כאלה. שכולם עובדים והם בבית. 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, sperial כתב:

יש בדבריה אמת שאף אחד לא מכיר: למורה יש אפס גמישות בלקיחת חופשות. ויש לכך כמה צדדים שהקהל הרחב לא מכיר:

 

1. החופשות של המורים אינן חופפות לחופשות של התלמידים. חלק לא מבוטל מהחופשות של התלמידים הם ימי עבודה מלאים למורים. מה שנדרא "יבודות.שלא רואים אותן".

 

2. שעות עבודה נוספות.שלא רואים אותן. למשל ליווי עיולים, שאלה ימי עבודה ללא שינה.

 

3. אפס גמישות בחופשות. ברוב מקומות העבודה אם אתה צריך, למשל, להגיע למשרד הפנים או לעשות טסט לרכב, אתה יכול לקחת כמה שעות חופש על חשבון חופש שנתי. למורה אין אפשרות כזו. אני כבר לא מדבר על יציאה לכמה ימים לחופשה משפחתית. את זה אפשר לעשות רק בתקופות חופשת הלימודים, שהיא כמובן תקופת מחירי השיא, ולא תמיד מסתנכרנת עם שאר המשפחה. אז כדאי להבין שיש,בעיות שמצריכות פיתרון.

 

אני מכיר את התיאוריה, ולמרות זאת המחנך של הבן שלי חזר בשבוע שעבר מחופשת סקי בת 7 ימים בצרפת עם חברים (מפרגן לו באמת - אחלה מורה ובנאדם שבעולם), וזה אחרי 4,000 ימי מילואים מה 7.10.

גם גיסתי ידעה לקחת חופשות כשבאמת הייתה צריכה.

 

למורים יש יום קבוע בשבוע לסידורים, והוא לא חייב להיות שישי - אתה מכיר עוד משרה דומה שהיא לא מלצרות/אבטחה/מוקד?

 

מורים מסיימים את היום שלהם באמצע יום העבודה (13/14 לרוב) ומשם הם גמישים לטסטים ומשרד הפנים. לא צריך לקחת חופש בשביל זה.

 

טיול שנתי שכולל לינה - יום אחרי יש חופש לכל השכבה כולל למורה. 

 

אני באמת חושב שהם אנדרפייד ביחס למה שמורה טוב נותן - אז זה צריך לשנות.

מבחינת תנאים הם במצב מעולה.

עריכה אחרונה על ידי GTאי
פורסם

אם כבר צריך לעשות חופשת קיץ וחופשת חורף מבלי שיהיו חופשים בחגים אבל זה אני והחשיבה שלי..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני כשעה, DareDevil כתב:

אם כבר צריך לעשות חופשת קיץ וחופשת חורף מבלי שיהיו חופשים בחגים אבל זה אני והחשיבה שלי..


מה שיקרה במקרה כזה זה מה שיש לנו. היה חופשה בקריסטמס (מה-20 בדצמבר עד ה-6 בינואר - חופש מלא). אחר כך כמה שבועות לימודים ועכשיו יש חופשת חורף של שבועיים מלאים. חופשה הבאה בפסחא, ואז כמה ימים סביב הראשון במאי, עוד כמה ימים בודדים פה ושם ואז חופשת קיץ מאמצע יוני עד ספטמבר. וזה בבית ספר פרטי (לוח החופשות זהה לציבורי, אז זה לא באמת משנה).

 

אה, ופה לומדים רק 5 ימים בשבוע. אז הדשא ממש לא תמיד ירוק יותר.

 

מה שכן, השעות של בית הספר שלנו הן מ-7:30 בבוקר עד 17:30 בערב, ויש הרבה חוגים בבית הספר עצמו (בעלות נוספת לא קטנה בכלל, אבל עדיין נוח) מה שמאפשר להביא ולאסוף את הילד ולעבוד משרה מלאה (8 שעות).

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Nakamichi כתב:

1. למורים יש הכי הרבה ימי חופש במשק לדעתי. והימי עבודה ה"מלאים" האלה - לא כל כך מלאים. אבל גם איתם - כמות ימי חופש שלא משתווה לאף מגזר במשק - והם כולם במועדים שכולם רוצים חופש (חגים וכו')

2. כן. מורים בתיכון יוצאים לטיול שנתי פעם בכמה שנים. שזה לילה ללא שינה. אבל הם לא עובדים משמרות, לא עובדים סופשים.

3. לכל המשק כמעט יש תקופות שאי אפשר לקחת בו חופש- או קשה מאוד. לכ לאחד יש פיקים, דד ליינים, תקופות לחוצות יותר ופחות. דווקא החגים והחופשים שכולם בחופש זה מה שלא מסתדר? 

גם אני לא יכול לקחת חופש מתי שבא לי. מה לעשות. 

אין מורים לטיולים כי "מורות לא עושות מסלול?". ואותם מורים נטחנים בטיולים כי השאר פטורניקים? ואחרי לילה ללא שינה צריך לנוח טיפה כי זה מעייף בגיל מסויים. ממש לא פעם בשנה. יותר כמו 4-6 פעמים מחוץ לבית. 

 

והשטות הזאת של להישאר ער בלילה לשמור על תלמידים? והעבודה שהולכת איתך הביתה.. 

 

ולגבי חופשים..יש מגזרים שלמים בחופש רק שהכי קל להיתפס על מורים.

אוניברסיטאות, בנקים, ועוד מגזרים שאתה פשוט לא יודע שהם בחופשה ועושים מה שבא להם. מורים לא יכולים לקחת שבוע חופש סתם ככה כי בא להם. הם כפופים לחופשים הקבועים בלוח השנה. וכך גם לגבי טיסות לחו"ל נגיד.

 

לגמרי מסכים עם דדליינים ותקופות לחוצות יותר או פחות. 

 

יש דימוי ממש אחרת ממה שזה באמת. איש קבע עם מועדון חבר מקבל הרבה יותר הטבות מאשר מורה או עובד חברת חשמל.

מספיק שתסתכל על המתנות בחגים..

 

מה שאני חושב שלא עלה כאן בדיון שפיריון העובד במשק בישראל הוא בין הנמוכים. עובדים מלא שעות אבל יותר דיבורים, ופחות עבודה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 6 שעות, GTאי כתב:

למורים יש יום קבוע בשבוע לסידורים, והוא לא חייב להיות שישי - אתה מכיר עוד משרה דומה שהיא לא מלצרות/אבטחה/מוקד?

 

מורים מסיימים את היום שלהם באמצע יום העבודה (13/14 לרוב) ומשם הם גמישים לטסטים ומשרד הפנים. לא צריך לקחת חופש בשביל זה.

 

על זה בדיוק מדובר - היום החופשי של כולם יעבור לשישי, אבל למורים לא תהיה אפשרות לקחת חצי יום חופש באמצע השבוע.

לגבי השעות - הצחקת אותי. ממש לא נדיר לסיים יום עבודה ב 16:00, ואני השנה מסיים יומיים ב 18:00.

מורים עובדים 40 שעות בשבוע (למשרה של 100%, ויש הרבה שעובדים יותר בגלל השכר הנמוך). אמנם כל שעה היא בפועל 45 דקות, אבל כשאתה מוסיף את ההפסקות, השעות שהמורה בפועל נמצא בבית הספר זה בערך 40 שעות אמיתיות בשבוע, כמו כולם. וזה עוד בלי להחשיב שעות אקסטרה שנשארים כי צריך לסגור פינות או כל מני פעילויות כמו יום פתוח, יום הורים ודברים בסגנון.

"ai motoare capul doare"

פורסם

בבית הספר היסודי של הבן שלי יש שעה שישית, הלימודים מסתיימים ב 13:30.

בשעה 14:00 אין נפש חיה בחדר המורים.

יכול להיות שאתם משלימים ל40 שעות בשעות הערב (מערכי שיעור, בדיקת מבחנים וכו') - זה לא מונע מכם לעשות כל סידור שאתם רוצים או צריכים.

 

 

פורסם

עד כה התייחסתי רק לתיכונים. ליסודיים הסעם עבודה שונה בתכלית שאיני מכיר.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

חשבתי שהשרשור עבר התמרה לתנאי העבודה במערכת החינוך עד גיל 18. חלק ניכר מהנושאים כאן מתאימים לגילים היותר מבוגרים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...