Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני רק אגיד שאני תמיד נכנס לשרשורים כאלה ונראה שכולם חושבים שבעלי הגנים הפרטיים עושים קופה על הגב של ההורים.

לאמא שלי היה גן פרטי והמחירים היו סביב מה שכותבים כאן. לא רק שהיא והשותפה שלה לא הרוויחו, בחלק מהחודשים הן אפילו לא יכלו לשלם לעצמן משכורת. אחרי כמה שנים כאלה הן החליטו לסגור. המציאות של ניהול גן פרטי מחייבת לגבות מחירים כאלה.

 

לגבי שעות הוראה, אין קשר לארגונים - אם זה היה כל כך שווה לא היה מחסור אדיר במורים וגננות.

גילוי נאות - אני מורה (בתיכון).

עריכה אחרונה על ידי RedLabel
  • אהבתי 1

"ai motoare capul doare"

פורסם
לפני שעה, Derish כתב:

זה נשמע כמו סוג הדברים שאפשר היה לבדוק מראש ולהיערך אליהם, לפני שקיבלתם החלטה להביא ילדים ולגדל אותם בארץ. 

 

תתפלא, אבל זוגות רבים לוקחים את כל הפרמטרים האלה לפני שהם מחליטים להביא ילדים, בניגוד למה שאתה רוצה לחשוב. 

 

לפני 38 דקות, RedLabel כתב:

נראה שכולם חושבים שבעלי הגנים הפרטיים עושים קופה על הגב של ההורים.

המציאות של ניהול גן פרטי מחייבת לגבות מחירים כאלה.

 

אף אחד לא "כועס" על בעל עסק שאלה המחירים שהוא לוקח. הכעס הוא על המדינה, שהיית מצפה שתתעורר קצת ותשנה את השיטה אחרי 40 שנה בהן אחוז ה"קריירות הכפולות" מטפס בחדות.

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 17 דקות, שביט כתב:

תתפלא, אבל זוגות רבים לוקחים את כל הפרמטרים האלה לפני שהם מחליטים להביא ילדים, בניגוד למה שאתה רוצה לחשוב. 


זה מה שהנחתי, אבל אז הם באים ופותחים שרשורים כאלה... אם זה משהו שנלקח בחשבון והוחלט שעדיין שווה את אי הנוחות, אז למה להתלונן בדיעבד? סתם כדי לפרוק עצבים?

 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 19 דקות, שביט כתב:

אף אחד לא "כועס" על בעל עסק שאלה המחירים שהוא לוקח. הכעס הוא על המדינה, שהיית מצפה שתתעורר קצת ותשנה את השיטה אחרי 40 שנה בהן אחוז ה"קריירות הכפולות" מטפס בחדות.

המדינה נותנת פתרון

עובדה שיש צהרונים מסובסדים

 

למה הם נראים כמו שהם נראים? כי זה עולה הון להפעיל אותם

 

אני גם מורה בתיכון

ויש הבדל משמעותי בין עבודה בגן ללהיות מורה

למורה יש הפסקות. יש שעות חלון

 

לגננת זה 100% עבודה כל הזמן

וזאת עבודה קשה

אין פלא שהגננות לא חותרות להגדלת המשרות עד 16:00-17:00

ומצד משרד החינוך, נוח לו שיש לו פתרון בדמות צוות מתחלף

זה "סוגר פינה" אבל עולה שליש מחיר

  • אהבתי 1

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם
לפני 21 דקות, om2 כתב:

גננת זה 100% עבודה כל הזמן

וזאת עבודה קשה

אין פלא שהגננות לא חותרות להגדלת המשרות עד 16:00-17:00

 

גם להיות מנקה רחובות זו עבודה קשה, או להתקין פרקטים, או לפזר סחורה. 

 

האם לדעתך הגננות היו מתחילות לחתור לשם אילו היו מציעים להן שכר הולם? או שזה פשוט מתיש מדי בשביל אדם או שניים מול קבוצה של ילדים, ואז צריך להחליף אותם כמו טייסים בגיחה ארוכה, משיקולי בטיחות? 

 

פורסם

אני חושב שאם היה שכר הולם, היה אפשרי להשאיר חלק (בדגש על חלק) מהצוות הקבוע בגן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 52 דקות, Derish כתב:


זה מה שהנחתי, אבל אז הם באים ופותחים שרשורים כאלה... אם זה משהו שנלקח בחשבון והוחלט שעדיין שווה את אי הנוחות, אז למה להתלונן בדיעבד? סתם כדי לפרוק עצבים?

 

העניין שהעלויות האלה רק גודלות כל שנה ולחלק נראה שהתמורה לא משתפרת, ואפילו נהיית גרועה יותר. אם חיים בחברה שמעודדת משק בית עם שני מפרנסים שמשלמים מיסים בין היתר עבור שירותי חינוך, צריך לפחות לעדכן את מערכת החינוך שתתאים להווה ולא לשנות ה50 שאמא עקרת בית ומוציאה את הילדים מהגן בצהריים ואת אבא לא רואים, רק בסוף השבוע.

לפני 28 דקות, Derish כתב:

גם להיות מנקה רחובות זו עבודה קשה, או להתקין פרקטים, או לפזר סחורה. 

לגמרי. אבל בעבודות האלה מרוויחים בוודאות יותר מגננות של צהרון.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מרוצה מאוד מהצהרונים של הילדים שלי.

בגן אחד היו סייעות בבוקר שהיו ממשיכות גם אחרי צהריים. 

בגן שני הגננת כנראה בשביל תוספת במשכורת היתה נשארת גם בצהרון.

בבתי ספר המורות בצהרון אלופות

 

פורסם

 

לפני 8 שעות, ניקו פ. כתב:

וכסף כמובן. אלו הסיבות האמתיות. 

אני חושב שגם אם יעלו את השכר בצורה גבוהה אנשים לא ירצו לבוא לעבודות כאלה. 

 

אני רק אומר, נהגי אוטובוס, עו"סים, גננות ועוד. יש פשוט עבודות קשות.. שאנשים לא רוצים לעשות. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני שעה, שביט כתב:

אף אחד לא "כועס" על בעל עסק שאלה המחירים שהוא לוקח. הכעס הוא על המדינה, שהיית מצפה שתתעורר קצת ותשנה את השיטה אחרי 40 שנה בהן אחוז ה"קריירות הכפולות" מטפס בחדות.

 

העובדה היא שבחינוך הכללי אין כמעט בתי ספר פרטיים, מה שאומר שהמצב כנראה עובד ומתאים לרוב האוכלוסיה.

 

אני שולח את הילדים (בחו״ל) לחינוך פרטי, ואפילו במדינה היחסית זולה שלי העלות לשנה לכל ילד עומדת על בערך 40000 ש״ח, לא כולל אוכל.

פורסם
לפני 17 שעות, Nakamichi כתב:

מישהו יודע מה הסיבה לפיצול הזה בשעות הגן והלימודים של הילדים? 

למה מערכת אחת לא יכולה להפעיל את החינוך והמתקנים מתחילת עד סוף יום הלימודים?

נראה כמו משהו שנשאר מהתקופה של פעם, שהיה הורה אחד שעובד במשרה מלאה והורה אחד שעובד במשרה חלקית (מניח שבעבר בדרך כלל האימא).

משהו שלא רלוונטי היום בכלל. 

האמת? הזוי. היום יש הרבה משפחות שבהן שני בני הזוג עובדים במשרה מלאה, צריך להתאים את הגנים ובתי הספר לשוק העבודה במובן מסוים.

גם ככה אנחנו עושים ויתורים מסוימים (לצאת מוקדם למשל) כדי לאסוף את הילד, אבל זה ויתור יחסית קטן ואנחנו לא מפסידים הרבה שעות, משלימים שעות עבודה בנסיעות או בבית וכו'. 

מה עושים הורים ששניהם צריכים להיות פיזית במשרד? להיפגע בשכר? לדאוג לסבא וסבתא שיאספו?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 4 שעות, Derish כתב:

אני לא גר שם ודאגתי באופן כירורגי לא להביא ילדים לעולם העקום הזה,

 

אם כבר החלטת לשתף... 

האם מדובר במטאפורה או פשוטו כמשמעו? 

פורסם

לשפוך עוד כסף על מערכת החינוך, לא יעבוד, אנחנו רואים את זה כל פעם מחדש בחודש אוגוסט. 

לפעמים פשוט צריך לעשות ארגון מחדש של כל התנאים של המורים.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, dorsht כתב:

יש הרבה משפחות שבהן שני בני הזוג עובדים במשרה מלאה

בגיל של גן/יסודי? בלתי אפשרי אלא אם יש לך סבא/סבתא בפנסיה שגרים לידך.

גם על שעות של גן עם צהרון אי אפשר לעבוד במשרה מלאה ולהספיק להוציא את הילד, אולי רק אם הגן נמצא באותו בניין של העבודה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...