Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

והנה עוד דוגמה לאיך שמערכת ה"חינוך" מתנהלת.

בכיתה מסויימת נוסף תלמיד עם צרכים מיוחדים שלצורך זה מקבל סייעת במשרה מלאה שמסייעת לו.

בכיתה הזו יש גם כוכב שהחליט להתלבש על הסייעת. לאורך כל השיעור הוא מתאר את עיסוקיה (לדעתו) בתעשיה ואיך הוא היה משתלב שם כ"לקוח". לפי חוזר מנכ"ל בהפרעה חמורה שכזו מותר להוציא את המפריע מעבר לדלת למשך 120 שניות. הכוכב והוריו מודעים לזה ולא יהססו להיכנס בצוות במקרה של הפרה של החוזר המקודש.

בכיתה? שמחה וששון. הסייעת אמנם לא מתרגשת אבל נראה מי שיכול לעמוד בפני שיעור כפול (שעה וחצי) שבו את מכונה ברצף ז*** מז***ת וכן הלאה ועוד לקבל על זהה משכורת קצת מעט מעל המינימום.

ככה נמשוך כוח אדם איכותי למערכת החינוך.

לימוד? פחחח...

 

  • מבאס 2

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני שעתיים, borsood כתב:

והנה עוד דוגמה לאיך שמערכת ה"חינוך" מתנהלת.

בכיתה מסויימת נוסף תלמיד עם צרכים מיוחדים שלצורך זה מקבל סייעת במשרה מלאה שמסייעת לו.

בכיתה הזו יש גם כוכב שהחליט להתלבש על הסייעת. לאורך כל השיעור הוא מתאר את עיסוקיה (לדעתו) בתעשיה ואיך הוא היה משתלב שם כ"לקוח". לפי חוזר מנכ"ל בהפרעה חמורה שכזו מותר להוציא את המפריע מעבר לדלת למשך 120 שניות. הכוכב והוריו מודעים לזה ולא יהססו להיכנס בצוות במקרה של הפרה של החוזר המקודש.

בכיתה? שמחה וששון. הסייעת אמנם לא מתרגשת אבל נראה מי שיכול לעמוד בפני שיעור כפול (שעה וחצי) שבו את מכונה ברצף ז*** מז***ת וכן הלאה ועוד לקבל על זהה משכורת קצת מעט מעל המינימום.

ככה נמשוך כוח אדם איכותי למערכת החינוך.

לימוד? פחחח...

 

אבל נהוראי שלי כזה נסיך, איך אתה מדבר עליו? תתבייש לך..

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אם כבר מדברים על הנושא

איך אפשר בלי שלישית מורת רוח

למי שלא מכיר, שלישית מורים מתיכון במרכז הארץ שהחליטו לשקף (חלק) מהבעיות בהוראת תיכונים דרך שירה

 

 

  • מעניין 1

.

פורסם
לפני 10 שעות, GTאי כתב:

בבית הספר היסודי של הבן שלי יש שעה שישית, הלימודים מסתיימים ב 13:30.

בשעה 14:00 אין נפש חיה בחדר המורים.

יכול להיות שאתם משלימים ל40 שעות בשעות הערב (מערכי שיעור, בדיקת מבחנים וכו') - זה לא מונע מכם לעשות כל סידור שאתם רוצים או צריכים.

 

 

לא יודע איך זה ביסודי. בחטיבה ותיכון זה ממש לא ככה. הלימודים יכולים להימשך עד השעה 18:00 וכמו שאמרתי לי יש יומיים כאלה השנה. לא בדיקת מבחנים ובדיקת שיעורים, הוראה פרונטלית בכיתה.

"ai motoare capul doare"

פורסם

הבת שלי בתיכון, ניסו לשכנע אותה לעשות חמש יחידות ערבית, בנוסף לעוד מקצועות שעשתה בהם חמש יחידות. היא התלבטה, אבל מה ששבר אותה זה, שזה היה כרוך בלימודים עד חמש או שש בערב פעמיים בשבוע. משעה שמונה בבוקר.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, גולדן191 כתב:

איך זה יכול להיות בעצם? תלמיד קם בבית ב7 בבוקר והוא עד 18 לומד?

או שהוא התחיל באותו יום ב10 ככה? 

קם ב 7 זה עוד טוב.

הסתכלתי עכשיו על המערכת של כיתה י"א שאותם אני מלמד מחר עד 18:00. תלמידי 5 יחידות מתמטיקה מתחילים בשעה 7:30, השאר ב 8:15. יש להם 2 (או 3) שעות מתמטיקה, 3 שעות מקצועות מדעי או עיוני (כל אחד מה שהוא לוקח), שעתיים עברית, ולאחר מכן 5 שעות מקצוע טכנולוגי.

כיתה י"ב שאני גם מלמד עד 18:00 סיפור דומה אבל יש להם שעתיים חלון באמצע היום.

זה לא ככה כל יום אבל לכל שכבה יש יום או יומיים כאלה.

 

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם

מטורף, כאילו לומדים מתמטיקה שעתיים, 3 שעות תכנות אולי, ומה ב-5 שעות אחר כך? מה זה הדבר הזה

בתואר ראשון לא לומדים ככה מטורף

למרות שיש קורסים בשנה א-ב שהם יעני קורסים מסננים שהם זוועת עולם

ואם זכור לי נכון, כשהייתי בתיכון גם אמרו על 5 יחידות מתמטיקה שזה קשה ואנשים הגדירו את זה כמשימה הכי קשה בחייהם, אפילו ברמה של תואר אחר כך הזכירו את זה.

פורסם

אפשר לחשוב מה יש לנערים בתיכון לעשות בחיים

אז הם מגיעים בשבע בערב לבית. עדיף בגיל הזה שילמדו בבית ספר מאשר יהיו שליחים

ומלצרים 

לפני 11 שעות, RedLabel כתב:

קם ב 7 זה עוד טוב.

הסתכלתי עכשיו על המערכת של כיתה י"א שאותם אני מלמד מחר עד 18:00. תלמידי 5 יחידות מתמטיקה מתחילים בשעה 7:30, השאר ב 8:15. יש להם 2 (או 3) שעות מתמטיקה, 3 שעות מקצועות מדעי או עיוני (כל אחד מה שהוא לוקח), שעתיים עברית, ולאחר מכן 5 שעות מקצוע טכנולוגי.

כיתה י"ב שאני גם מלמד עד 18:00 סיפור דומה אבל יש להם שעתיים חלון באמצע היום.

זה לא ככה כל יום אבל לכל שכבה יש יום או יומיים כאלה.

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, גולדן191 כתב:

מטורף, כאילו לומדים מתמטיקה שעתיים, 3 שעות תכנות אולי, ומה ב-5 שעות אחר כך? מה זה הדבר הזה

בתואר ראשון לא לומדים ככה מטורף

למרות שיש קורסים בשנה א-ב שהם יעני קורסים מסננים שהם זוועת עולם

ואם זכור לי נכון, כשהייתי בתיכון גם אמרו על 5 יחידות מתמטיקה שזה קשה ואנשים הגדירו את זה כמשימה הכי קשה בחייהם, אפילו ברמה של תואר אחר כך הזכירו את זה.

5 יחידות מתמטיקה לא קרוב לרמה של תואר. 

בתואר ראשון לומדים המון שעות, לפחות בתואר מדעי או הנדסי.

הייתי סוגר בקלות 10-12 שעות ביום בלמידה, לפעמים גם יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 11 שעות, RedLabel כתב:

זה לא ככה כל יום אבל לכל שכבה יש יום או יומיים כאלה.

 

נראה שהמצב החמיר מאז שאני הייתי בתיכון. ואחרי זה עוד מצפים מהם לעשות שיעורי בית בערב? האם המשק הישראלי נהיה הרבה יותר פורה ועשיר בעקבות ההחלטה להאריך את לוח הזמנים האקדמי ככה? מאיפה זה הגיע בעצם?

 

פורסם
לפני 7 דקות, Derish כתב:

האם המשק הישראלי נהיה הרבה יותר פורה ועשיר בעקבות ההחלטה להאריך את לוח הזמנים האקדמי ככה? מאיפה זה הגיע בעצם?

אתה באמת שואל?

כי זה מכלול של גורמים.

הכל משחקים של כסף..ושיווק. לדעתי הצנועה.

הרבה עטיפות וטייטלים.

פחות עבודה כמו של פעם. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)

 

לפני 12 שעות, פינדר כתב:

הבת שלי בתיכון, ניסו לשכנע אותה לעשות חמש יחידות ערבית, בנוסף לעוד מקצועות שעשתה בהם חמש יחידות. היא התלבטה, אבל מה ששבר אותה זה, שזה היה כרוך בלימודים עד חמש או שש בערב פעמיים בשבוע. משעה שמונה בבוקר.

 

לפני 12 שעות, RedLabel כתב:

קם ב 7 זה עוד טוב.

הסתכלתי עכשיו על המערכת של כיתה י"א שאותם אני מלמד מחר עד 18:00. תלמידי 5 יחידות מתמטיקה מתחילים בשעה 7:30, השאר ב 8:15. יש להם 2 (או 3) שעות מתמטיקה, 3 שעות מקצועות מדעי או עיוני (כל אחד מה שהוא לוקח), שעתיים עברית, ולאחר מכן 5 שעות מקצוע טכנולוגי.

כיתה י"ב שאני גם מלמד עד 18:00 סיפור דומה אבל יש להם שעתיים חלון באמצע היום.

זה לא ככה כל יום אבל לכל שכבה יש יום או יומיים כאלה.

 

 

לפני 11 שעות, גולדן191 כתב:

מטורף, כאילו לומדים מתמטיקה שעתיים, 3 שעות תכנות אולי, ומה ב-5 שעות אחר כך? מה זה הדבר הזה

בתואר ראשון לא לומדים ככה מטורף

למרות שיש קורסים בשנה א-ב שהם יעני קורסים מסננים שהם זוועת עולם

ואם זכור לי נכון, כשהייתי בתיכון גם אמרו על 5 יחידות מתמטיקה שזה קשה ואנשים הגדירו את זה כמשימה הכי קשה בחייהם, אפילו ברמה של תואר אחר כך הזכירו את זה.

 

למדתי בתיכון דתי, מגמה מורחבת של 15 יח"ל (ביוטכנולוגיה, כימיה, ביולוגיה) וזה כמובן מעבר ל-5 יחידות לימודי הקודש בגמא, תנ"ך וכו'. סיימתי עם עשרות יחידות ומום בלב.

המערכת שלי בכיתות י' - יב' הייתה:

יום א': 06:45-19:00

יום ב': 06:45-21:00

יום ג': 06:45-16:00

יום ד':   06:45-21:00

יום ה': 06:45-21:00

יום ו': 06:45-11:45

 

ולא, זה לא היה בתנאי פנמיה.

 

נשבעתי שלא אעשה את זה לילדים שלי, והיום כשאני רואה שכל הזמן מתבזבז על מסכים אני לא בטוח שזו לא אופציה טובה.

עריכה אחרונה על ידי GTאי
×
×
  • תוכן חדש...