Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 דקות, SlowRide כתב:

בגיל של גן/יסודי? בלתי אפשרי אלא אם יש לך סבא/סבתא בפנסיה שגרים לידך.

גם על שעות של גן עם צהרון אי אפשר לעבוד במשרה מלאה ולהספיק להוציא את הילד, אולי רק אם הגן נמצא באותו בניין של העבודה.


למה לא? אחד לוקח בבוקר והשני מחזיר בערב. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, saar5555 כתב:

 

אני חושב שגם אם יעלו את השכר בצורה גבוהה אנשים לא ירצו לבוא לעבודות כאלה. 

 

אני רק אומר, נהגי אוטובוס, עו"סים, גננות ועוד. יש פשוט עבודות קשות.. שאנשים לא רוצים לעשות. 

חולק עליך. 

יש ברבה אנשים טובים שרוצים לעסוק בנוראה, בחינוך, כסייעות - אבל מה שעוצר בעדן זה השכר שלא משתלם. אני אתן לך דוגמה: אמא לילדים שמתלבט אם לצאת לעבוד או להישאר עם הילדים בבית. ברגע שעלות הגן לשני ילדים זה 4000 עם צהרון, אז אין לה טעם לצאת לעבוד במשרה חלקית בשביל להכניס 3000 שקלים בחודש. היא תישאר בבית ותחסוך 4000. 

לעומת זאת אם הייתה מרוויחה 6, סביר שהייתה יוצאת. 

זו סתם דוגמה קטנה. 

עכשיו זה לא שחסר כסף בחינוך. הוא פשוט מנוהל גרוע לדעתי וזו הבעיה העיקרית.

בכללי כל מה שהמדינה נוגעת בו חסר יעילות משוועת. פרסמו לפני כמה ימים גרף עלויות מחייה ב20 שנים האחרונות והדברים שעברו הוזלה הם שווקים פרטיים לחלוטין וכל מה שהתייקר זה מה שהמדינה הכי מעורבת בו. בגדול. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 42 דקות, ניקו פ. כתב:

פרסמו לפני כמה ימים גרף עלויות מחייה ב20 שנים האחרונות והדברים שעברו הוזלה הם שווקים פרטיים לחלוטין וכל מה שהתייקר זה מה שהמדינה הכי מעורבת בו. בגדול. 

חייב לתקן, כל מה שביטלו בו מכסים/תקנות וכו' שהמדינה כפתה על היצרנים/יבואנים.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 51 דקות, garicho כתב:


למה לא? אחד לוקח בבוקר והשני מחזיר בערב. 

לא לכולם עבודות שמאפשרות את זה. 

יש מקומות עבודה עם שעות "ברזל", אי אפשר להגיע מאוחר ולהישאר עוד שעה אחרי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בגלל זה יש גם עבודות ש"מיועדות לאמהות" מ9.00 עד 15.00.

 

אבל לרוב מדובר בעבודות מינימום

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 17 דקות, SlowRide כתב:

לא לכולם עבודות שמאפשרות את זה. 

יש מקומות עבודה עם שעות "ברזל", אי אפשר להגיע מאוחר ולהישאר עוד שעה אחרי.


נכון. יש כל מיני. יש גם משמרות. יש רופאים ואז זה בכלל יכול להיות 36 שעות בבי״ח ברצף. או קציני צבא קרביים ואז חוזרים פעם בשבועיים. אבל זה נראה שלרוב האוכלוסיה אין בעיה (או שסובלים ושותקים), כי אחוז הילודה בישראל גבוהה הרבה יותר מרוב העולם, בטח מהעולם המערבי. אז המדינה אומרת לעצמה סבבה, אנשים עדיין מולידים מספיק ילדים ומסתדרים, אז למה לשנות? 

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כי אחד מבני הזוג בד"כ עובד במשרה חלקית ואז יש מי שיכול להוציא את הילדים ולקחת אותם.

לעבוד שני ההורים במשרות מלאות עם ילדים קטנים זה "פריבילגיה".

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 35 דקות, SlowRide כתב:

יש מקומות עבודה עם שעות "ברזל", אי אפשר להגיע מאוחר ולהישאר עוד שעה אחרי.

רוב האנשים סביבי עובדים משרות מלאות ומתישהו היו להם ילדים בגן/צהרון.

גם מקומות עבודה "ברזל" מתגמשים לכיוון העובד, העובד מנגד מחזיר בימים אחרים או משלים מהבית.

שנים קצת לחוצות אבל זה לא נמשך לנצח.

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, saar5555 כתב:

 

אני חושב שגם אם יעלו את השכר בצורה גבוהה אנשים לא ירצו לבוא לעבודות כאלה. 

 

אני רק אומר, נהגי אוטובוס, עו"סים, גננות ועוד. יש פשוט עבודות קשות.. שאנשים לא רוצים לעשות. 

אני מת לדעת אם זה נכון, אבל לעולם לא נוכל לדעת.

זה כמו לשאול אם במוקד של נציגי שירות לקוחות, שסיפרו לי שעוזבים בקצב מסחרר, אם במקום 38-39 לשעה הם היו מקבלים 48, איך זה היה נראה.

לא נוכל לדעת אבל. נראה לי שזה היה משנה את התמונה.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 40 דקות, גולדן191 כתב:

זה כמו לשאול אם במוקד של נציגי שירות לקוחות, שסיפרו לי שעוזבים בקצב מסחרר, אם במקום 38-39 לשעה הם היו מקבלים 48, איך זה היה נראה.

 

בשכר כזה הם היו עוזבים כל חצי שנה במקום כל שלושה חודשים, אבל עדיין עם שיעור תחלופה גבוה.

 

זה לא שקול לגננת, מורה, פראמדיק, כבאי, אפילו רופא צעיר - תפקידים שאנשים בד"כ נכנסים אליהם מתוך תחושת שליחות ורצון לתרום או להפוך את העולם למקום טוב יותר. גורמי המוטיבציה שמחזיקים אותם שם צריכים להיות יותר מנטליים מאשר פיננסיים, אבל כשהחברה מתייחסת אליהם בתור 'סוגרי פינות' ולא אנשי מקצוע ומסרבת לתגמל אותם בהתאם לערך האמיתית שהם מביאים - זה שובר את החשק להמשיך, ואז הכסף הופך לתירוץ הרשמי לעזוב או לצמצם שעות.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

בוא נגיד ככה...

מה מחזיק מתכנת שקשה בעבודה, ריב עם הבוס או סתם חודש מחורבן?

התנאים והמשכורת...

 

התנאים והמשכורת זה בדיוק מה שגורם לעובדי הוראה לעזוב שקשה

 

 

.

פורסם

עובדי הוראה סובלים גם מהקליינטורה - גם הילדים (כמובן במיוחד בני התשחורת) וגם מההורים. לא כל אחד מסוגל להתמודד איתם

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, גולדן191 כתב:

אני מת לדעת אם זה נכון, אבל לעולם לא נוכל לדעת.

למה לא?

תשאל את עצמך אם בגיל מבוגר היית רוצה לעבוד בעבודה קשה כמו שעבדת בגיל צעיר.

אנשים רוצים סוג של קידום או לא לעבוד עבודה קשה כשאחרים בגילם מתקדמים.

 

ויש סוגים שונים של קידום.

עבודה בפחות שעות..תמורת אותו שכר.

עבודה בשעות יותר נוחות.

עבודה עם קהל יותר טוב.

עבודה עם פחות לחץ.

מתן תפקיד נוסף.. תחום אחריות נוסף.

יחס יותר מפרגן מהמערכת.. גמישות מסויימת או לבוא לקראת.

 

ועוד.

לפני 8 שעות, om2 כתב:

התנאים והמשכורת זה בדיוק מה שגורם לעובדי הוראה לעזוב שקשה

 אני חושב שיש משמעות לוותק.. ולניסיון. מורים צעירים שעוזבים - יש להם אלטרנטיבות זמינות והם עדיין לא התקבעו.

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
בתאריך 8.2.2026 בשעה 23:12, Nakamichi כתב:

מה שיוצא אני מרוצה - תביאו כל מיני אנשים רנדומלים מהרחוב, אם יש לכם מזל אז אותו צוות יהיה פעם בכמה זמן.

שמעו אותך והחליטו להביא סייעות זרות מסרי לנקה.

https://www.maariv.co.il/economy/israel/article-1279853

 

גם יש מחסור בגננות, בעיקר בתל אביב, לפי הכתבה. אולי יביאו מסומלילנד. זה בטח יותר זול מלהעלות שכר ולשפר תנאים לישראליות.

  • מבאס 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 13 שעות, SlowRide כתב:

בגיל של גן/יסודי? בלתי אפשרי אלא אם יש לך סבא/סבתא בפנסיה שגרים לידך.

גם על שעות של גן עם צהרון אי אפשר לעבוד במשרה מלאה ולהספיק להוציא את הילד, אולי רק אם הגן נמצא באותו בניין של העבודה.

עם צהרון אפשר, אבל צריך לאבד זמן מסוים. בגדול זה גם תלוי כמה מקום העבודה שלך גמיש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...