Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שרשור פריקה על משרד החינוך \ גנים זבל'ה? I'm in :)

לא קראתי את כל השלושה עמודים (מודה),ולא יודע אם הזכירו או לא

אבל מאז שנולדה הילדה כל מי ששאלתי (מסגרת קרובה\רחוקה\משפחה וכו') כולם מושכים כתפיים בתסכול

השאלה - איך נותנים יד בממשלות לדורותיהן לעושק של גנים כשהילד לא נוכח ולא מחזירים כסף?

תשלם כמה אלפים טובים לחודש,קרה מה שקרה (קורונה\שפעת וכו'),הילד בבית שבוע+ (אפילו לפעמים יותר) והתשלום עבר,סבבה

אולי החזר? אולי אני ספגתי בכמה מישורים? תחזירו חלק ממה שלקחתם? פחחח,הצחקת את העו"ש שלהם.

הרי מליוני הורים בארץ עברו את זה לאורך השנים,גם המפונקים במגדל השן (AKA כנסת),איך אף אחד לא יזם\ניסה לקדם משהו? או שאין מה לעשות ו"ככה זה" כבר שנים \ אי אפשר?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הוראה (במיוחד בישראל) היא עבודה קשה, שוחקת ולא הוגנת.

שכר נמוך, מאוד משפיע על מוטיבציה של אנשים איכותיים להכנס למעגל ותורם להחלטה לנטוש של חלק לא מבוטל של כאלו שיכלו לתרום.

תדמית לא טובה ותרבות כללית גורמת לחוסר כבוד למחנך. הורים לא מבינים כמה העבודה קשה, לא מכבדים ומקשים על המחנך לעשות עבודה טובה.

הורים משועממים ומתוסבכים מריצים בקבוצות הכפשות וכו' והופכים את המלאכה לסיוט.

מי שזכה לגננת/מורה/מחנך טוב ויודע להעריך יכול להבין כמה לתפקיד הזה יכולה להיות השפעה לכל החיים. מנגד, הורים לא מאפשרים בהרבה מקרים למחנך לעשות את עבודתו.

גם מול המערכת למחנך קשה מאוד. בירוקרטיה, חוסר באמצעים ועוד.

 

כפי שנכתב שורש הבעיה הוא למעלה, ממש למעלה. זה מתחיל בשרי חינוך לא ראויים, חלוקת תקציב המדינה בצורה שמקריבה את העתיד לטובת שימור כסאות ועוד.

 

המעט שיש לנו לעשות זה לנסות להיות פחות ביקורתיים ויותר מעריכים ותומכים. וכמובן "להתפלל" להנהגה שמבינה מה היא עושה.

פורסם
לפני 15 שעות, ניקו פ. כתב:

יש ברבה אנשים טובים שרוצים לעסוק בנוראה

 

אין הגדרה יותר טובה

 

לפני 13 שעות, garicho כתב:

 כי אחוז הילודה בישראל גבוהה הרבה יותר מרוב העולם, בטח מהעולם המערבי. אז המדינה אומרת לעצמה סבבה, אנשים עדיין מולידים מספיק ילדים ומסתדרים, אז למה לשנות? 

אם זה מעניין אותך קרא סיכומי מחקרים של פרופ' דה לה פרגולה, ותצא עם תובנות.

 

לפני 11 שעות, om2 כתב:

מה מחזיק מתכנת שקשה בעבודה, ריב עם הבוס או סתם חודש מחורבן?

התנאים והמשכורת...

התנאים והמשכורת זה בדיוק מה שגורם לעובדי הוראה לעזוב שקשה

שאל את החברים המתכנתים שלך, תיכנות היא הרבה פעמים עבודה יצירתית. (את הקטעים הלא-יצירתיים יקחו הבוטים של הAI)

משכורות אין בהוראה. תנאים יש, ועל זה בן-דוד נלחמת ורן ארז מקרקס את כל הפוליטיקאים.

 

לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

תדמית לא טובה ותרבות כללית גורמת לחוסר כבוד למחנך. הורים לא מבינים כמה העבודה קשה, לא מכבדים ומקשים על המחנך לעשות עבודה טובה.

כן וזה רק הולך ומחמיר. הבומרים שפה יספרו איזו יראת כבוד הייתה כלפי המורים פעם.

בדיוק בשבוע שעבר יצא לי לדבר עם מישהו שעבדה כמה שבועות כסותמת חורים בגנים כטובה למישהי. היא אמרה שיש הבדל תהומי בין גני ממ"ד (סביר) לממלכתיים (סיוט). וזה עוד בגיל של הגנים.

  • מצחיק 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, dorsht כתב:

עם צהרון אפשר, אבל צריך לאבד זמן מסוים. בגדול זה גם תלוי כמה מקום העבודה שלך גמיש.

אם אתה צריך לאבד זמן מסויים, זה כבר לא משרה מלאה. לפחות מבחינת שעות.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, ezuf כתב:

שרשור פריקה על משרד החינוך \ גנים זבל'ה? I'm in :)

לא קראתי את כל השלושה עמודים (מודה),ולא יודע אם הזכירו או לא

אבל מאז שנולדה הילדה כל מי ששאלתי (מסגרת קרובה\רחוקה\משפחה וכו') כולם מושכים כתפיים בתסכול

השאלה - איך נותנים יד בממשלות לדורותיהן לעושק של גנים כשהילד לא נוכח ולא מחזירים כסף?

תשלם כמה אלפים טובים לחודש,קרה מה שקרה (קורונה\שפעת וכו'),הילד בבית שבוע+ (אפילו לפעמים יותר) והתשלום עבר,סבבה

אולי החזר? אולי אני ספגתי בכמה מישורים? תחזירו חלק ממה שלקחתם? פחחח,הצחקת את העו"ש שלהם.

הרי מליוני הורים בארץ עברו את זה לאורך השנים,גם המפונקים במגדל השן (AKA כנסת),איך אף אחד לא יזם\ניסה לקדם משהו? או שאין מה לעשות ו"ככה זה" כבר שנים \ אי אפשר?

בקורונה אני ואישתי סגרנו את השנה עם 20 מינוס ימי חופש כל אחד

וזה בלי כל התשלומים שעברו לביביסיטר 

דווקא במעון הפרטי באו לקראתנו 

(אצלי במקום העבודה "המשפחתי"  שסיימתי את השנה במינוס ימי חופש "באו לקראתי" וקיזזו לי את הימים במשך כמה חודשים. כשעזבתי אמר לי הבוס מה ככה זה לא כמו משפחה?)

 

פורסם
לפני שעתיים, ezuf כתב:

השאלה - איך נותנים יד בממשלות לדורותיהן לעושק של גנים כשהילד לא נוכח ולא מחזירים כסף?

תשלם כמה אלפים טובים לחודש,קרה מה שקרה (קורונה\שפעת וכו'),הילד בבית שבוע+ (אפילו לפעמים יותר) והתשלום עבר

מכל הדברים העקומים בארץ החלטת לתפוס את הדבר הכי מטופש שאפשר...

תגיד, כשאתה נעדר מהעבודה מנכים לך את זה מהמשכורת?

אה, לא? אז למה אתה לא והם כן?

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגדול לפי החוק מורידים לך מהמשכורת על חלק מימי מחלה שנעדרת. אבל כן, אין מה להתלונן על זה. אתה משלם על המקום של הילד בגן, לא על השעות שהוא נמצא שם...

אני זוכר גם שבקורונה היו תקופות שלא היה גן בכלל, והגן החזיר חלק מהכסף להורים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

אם אתה צריך לאבד זמן מסויים, זה כבר לא משרה מלאה. לפחות מבחינת שעות.

 

שוב תלוי בגמישות של המקום.

אם אתה עובד גלובלי, יכול להשלים שעות ביום אחר (יש חיה כזו בחלק מהמקומות), להשלים מהבית או משלים שעות נוספות ביום אחר שמכסות על השעות החסרות אז בתכלס מבחינת שעות (ושכר) אתה כן במשרה מלאה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, hans כתב:

מכל הדברים העקומים בארץ החלטת לתפוס את הדבר הכי מטופש שאפשר...

תגיד, כשאתה נעדר מהעבודה מנכים לך את זה מהמשכורת?

אה, לא? אז למה אתה לא והם כן?

 

אפילו פשוט יותר מזה...

שהוא לא הולך למכון כושר, הוא מקבל החזר בסוף החודש?

עריכה אחרונה על ידי om2
  • אהבתי 1

.

פורסם

שרשור שלם ואין התייחסות למעבר ל-5 ימי לימודים בשבוע ללא קיצור של החופש הגדול?

 

המדינה הזו מתפרקת לחלוטין.

פורסם (נערך)
לפני שעה, om2 כתב:

אפילו פשוט יותר מזה...

שהוא לא הולך למכון כושר, הוא מקבל החזר בסוף החודש?

 

לא הלכתי למכון כושר כי לא התחשק לי, לא כי מישהו הכריח אותי לא ללכת

ולשאלה שנשאלה לפני כן- כשאני לא מגיע לעבודה, זה יורד לי בצורה זו או אחרת מהמשכורת. 

 

הזמנת כרטיס טיסה ובגלל הקורונה הטיסה לא יצאה לפועל.

אתה זכאי לקבל את הכסף (מלא/ חלקי)  או לא ?

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 23 דקות, GTאי כתב:

שרשור שלם ואין התייחסות למעבר ל-5 ימי לימודים בשבוע ללא קיצור של החופש הגדול?

 

המדינה הזו מתפרקת לחלוטין.

בדוק את הנתונים, תחזור עם תובנות.

 

אגב, מי שירצה להתחשבן עם גננות על שכ"ל ייתא עם בעיה - הגננת תבצע צפי חישוב נוכחות ותתאים את שכר הלימוד. חישוב טקטוארי, כמו של ביטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, sperial כתב:

בדוק את הנתונים, תחזור עם תובנות.

בחייאת, הבאת מחקר בן 10 שנים שלא קשור לכלום.

מציע לך לחפש דברים עדכניים יותר, למשל זה: 

https://www.gov.il/he/pages/oecd-2024

 

רוצה כותרת רלוונטית? הנה:

מספר ימי הוראה בישראל נמוך מזה שב-OECD בכל שלבי החינוך

 

 

עריכה:

אני מבין מהתשובה שלך שאשתך/אתה עובדי הוראה?

1. ליבי עליכם. באמת.

2. כשאומרים לך נקצה את העודפים בשביל XYZ ונותנים שם מצחיק לזה - אתה מבין שהנה הולכים להתאדות 2 מיליארד ש"ח וכלום לא ישתפר. 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
פורסם (נערך)

@GTאי כי הדוח הזה  מתייחס לנתון שונה לחלוטין: מספר הימים בהם עובד מורה. אז המורה נמצא בביה"ס 5 ימים בשבוע והתלמיד נמצא בביה"ס 6 ימים בשבוע. לפיכך, אין סתירה בין הדברים.

 

ולהעיר כי באותו דו"ח לא מצאתי התייחסות למספר ימי ההוראה בשנה. יש התייחסות נרחבת למספר השעות הכולל המוקדש לכל מקצוע.

 

ולגבי ולגבי אישתי - אז שנינו פנסיונרים, ואישתי אפילו של מערכת החינוך. ולא צריך לרחם עליה, כי היא אהבה מאוד את העבודה, אפילו שב-30 מתוך 37 שנותיה במערכת היא עבדה עם אוכלוסיות קשות. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי קיצור ל-5 ימי לימוד. 

אני מביא מהכתבה הנ"ל ציטוט של יפה בן דוד, יו"ר הועד עובדים שלהם:

ציטוט

בהתייחס להצעת האוצר לקצר את שבוע הלימודים לחמישה ימים אמרה בן דויד כי אינה מתנגדת, אך בתנאים בהם המורים יעבדו ארבעה ימים כדי שיהיה להם יום פנוי לסידורים וצרכים אחרים: "האוצר בא ואומר אני רוצה מראשון עד חמישי, משמע שכולם יהיו בחופש יום שישי. אנחנו באים ואומרים אוקיי, עם כל הכבוד אתה נותן את יום שישי רק חופש מה קורה עם מורים וגננות שרוצים ללמוד, שיש להם צרכים אחרים או סידורים, מתי הם יעשו את כל הסידורים שלהם? לכן צריך לתת עוד יום".

 

מממ. לא יודע יפה..מה הם יעשו באמת?! 

אולי מה שכל האנשים שעובדים 5 ימים בשבוע עושים...

 

תשמעו, אני לא מקנא בגננות ולא במורים, גם לא מרחם עליהם. 

אני לא חושב שמישהו רמז פה שבעלות גן פרטי הן עשירות מופלגות כמו שנטען. 

 

אבל להגיד משפט כזה של עובד צריך יום אחד בשבוע לסידורים זה להיות מנותק מהמציאות, סליחה. 

 

×
×
  • תוכן חדש...