Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

החברה עדכנה שהגיע הזמן להחליף את צי הליסינג שלה ואני מתלבט 

כיום אני עם יונדאי איוניק 2022 היברידית, מאוד מרוצה
תא מטען גדול, מאחורה נכנסים 3 כיסאות בטיחות לילדים בני 5, 3 ותינוק בן חצי שנה, ובכללי תחושת נהיגה וסביבת פנים מצוינת

האפשרויות שמוצעות הן kona היברידית
corolla-cross היברידית
jaecoo7 פלאגין
קיה נירו פלאגין

מה שחשוב לי זה מרווח מאחורה לילדים, תא מטען ונוחות נסיעה - לפי הסדר. כמובן שגובה זה פלוס, וכולן פה גבוהות מהאיוניק כיום, אז זה כבר משוקלל

מבחינת מושב אחורי כל הכיסאות נכנסים, נבדק.

 

לו הייתי רוכש כפרטי, כנראה הייתי הולך על האמינות ובוחר בטויטה או בנירו
אבל הjaecoo7 מאוד קורצת לי בגלל הגובה, הפיצ'רים והמרווח, אבל יש לי חשש מסוים מהמותג הסיני החדש יחסית מול ה"מוכר והבטוח" של קוריאה/יפן (למרות שזה ליסינג והתחזוקה לא עליי)

מצד שני, הנירו והקונה מרגישות כמו בחירה סולידית ונוחה מידי, ובעצם סוג של פספוס הטבת הליסינג

 אני אוכל להתקין עמדת טעינה בבית למרות שלא בטוח שאעשה זאת, יש בעבודה

 

מה דעתכם?

 

תודה רבה ובשורות טובות

פורסם

אתה לא יכול למשוך עוד שנה עם האיוניק? מה הקילומטראז' שלו?

 

אם ניתן לרכוש את הרכב as is בהנחה, והמצב שלו טוב, שווה לך להציע לבן משפחה שלך לקנות אותו. איוניק שמורות נמכרות במחיר גבוה בשוק הפרטי.

פורסם
לפני 16 שעות, פריג'י כתב:

אתה לא יכול למשוך עוד שנה עם האיוניק? מה הקילומטראז' שלו?

 

אם ניתן לרכוש את הרכב as is בהנחה, והמצב שלו טוב, שווה לך להציע לבן משפחה שלך לקנות אותו. איוניק שמורות נמכרות במחיר גבוה בשוק הפרטי.

כבר בוצע, אני בחריגה מבחינת תקופת הליסינג

אני עם הרכב למעלה מ4 שנים. בסבב הקודם של החלפת הרכבים ביקשתי להיות אחרון, האופציה אז הייתה אלנטרה היברידית שלא רציתי.

עכשיו כבר לא יתנו לי לברוח מזה שוב 🤐

הרכב עם 105,000KM, קיבלתי אותו שנתיים וחצי אחרי שעלה לכביש, וכבר אז היו לו 75,000K  

לפני 16 שעות, yoav911gt2 כתב:

יש לך פה סיקור של גרסת הבנזין. 

לא יודע אם שלושה כסאות אבל בקורולה קרוס נכנסים לפחות 2 מאחורה, תא מטען בינוני. 

 

נשמע סיוט שרוב הבקרות מנוהלות דרך המסך 🫢

פורסם

אתה בטוח שהנירו היא פלאג אין ולא היברידית (באתר קיה הנירו מופיע רק בגרסה היברידית)?

 

בכל אופן, הנירו (ההיברידית) היא היחידה עם גלגל חלופי, ולכן הייתי בוחר בה

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...