Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, yossiaviel כתב:

העסקה עם ה-ASX הייתה משתלמת עבור "כלמוביל טרייד" הרבה יותר , מאשר לי.  בזמן שהמתנתי לJAECOO, אחרי התשלום, הם כבר מכרו את ה-ASX המלוקקת שהייתה לנו. קיבלתי 1000 מעל המחירון עבורה לצורך הטרייד .סתם מיהרתי עם זה . יכולתי לקבל הרבה יותר לבד .

נו אז? מה הקשר לנושא הפוסט?

אתה סתם נרגש ונרעש ומערבב פה בשר עם חלב.

תנשום.

 

לפני 23 שעות, yossiaviel כתב:

אינני מאמין בסיסמאות כמו : "תקופת הרצה", "אחרי כמה אלפי ק"ם יפסיק לאכול שמן" ועוד משפטים מהסוג הזה...

אתה לא מאמין בהם, כי מבחינתך אלו הן סיסמאות, אבל עובדתית לא מעט חברים פה בפורום כתבו לך שמנסיונם האישי אלו לא ממש סיסמאות.

תנשום.

 

לפני 23 שעות, yossiaviel כתב:

מתחיל לפקפק באמינות הסינית של הרכבים שלהם.

לפני 22 שעות, yossiaviel כתב:

אני לא שלם עם מה שגיליתי היום.

לפני 17 שעות, yossiaviel כתב:

בקצב הנוכחי, עוד כ-1300 ק"ם יגמר השמן במנוע, אולי גם לפני כן. מי יודע..

כל 2000 ק"ם, למלא ליטר שמן... ממש לא מתאים לי.

יוסי, אתה שוב נרגש ונרעש.

רשמו לך כאן שזה בדר"כ לא נשאר ככה ושזה מסתדר.

תנשום.

 

לפני 17 שעות, yossiaviel כתב:

בסופו של דבר לא יהיה ברירה אלה להעיף את הנבלה.

לפני שעתיים, yossiaviel כתב:

טעויות ?? 

כן. כולנו עושים כאלה. אנחנו לא רובוטים. 

אבל לומדים מזה וממשיכים הלאה..

לפני כשעה, yossiaviel כתב:

אם עדיין יישאר אצלי עד אז ...

מקווה שהג'אקו 7 לא תיעלב... האימפולסיביות שלך בהגעה למסקנות זו תכונת אופי או משהו שהוא ספציפי לתלונה הנ"ל והרכב הנ"ל?

אתה ממש סתם מגזים כנראה ולוקח את זה קשה.

תנשום בין התאכזבות אחת לשנייה.

אמרו לך פה מה יכולה להיות הסיבה לצריכת שמן המנוע הנ"ל, פתחת פוסט כדי לשמוע מה החברים חושבים ולקבל עצות, אז קראת מה החברים חושבים וקיבלת עצות.

עכשו פשוט תמתין בסבלנות את מספר הק"מ שהרכב יעבור כדי שתדע אם זו בעיה אמיתית או שלא.

וכן, ללכת למוסך עצמו כדי שהכל יהיה מתועד זה יהיה דבר חכם.

 

פורסם
לפני כשעה, DAHUJI כתב:

 

רשמו לך כאן שזה בדר"כ לא נשאר ככה ושזה מסתדר.

 

מקווה שהג'אקו 7 לא תיעלב... האימפולסיביות שלך בהגעה למסקנות זו תכונת אופי או משהו שהוא ספציפי לתלונה הנ"ל והרכב הנ"ל?

אתה ממש סתם מגזים כנראה ולוקח את זה קשה.

אמרו לך פה מה יכולה להיות הסיבה לצריכת שמן המנוע הנ"ל, פתחת פוסט כדי לשמוע מה החברים חושבים ולקבל עצות, אז קראת מה החברים חושבים וקיבלת עצות.

עכשו פשוט תמתין בסבלנות את מספר הק"מ שהרכב יעבור כדי שתדע אם זו בעיה אמיתית או שלא.

וכן, ללכת למוסך עצמו כדי שהכל יהיה מתועד זה יהיה דבר חכם.

 

רשמת בדר"כ.

כלומר קיים סיכוי, ולו הקטן ביותר, שהרכב ימשיך לאכול שמן.

יש כאן בסוג של סיכון מסוים, כאשר מדובר ברכב שעלה לא מעט כסף...

או, איך נקרא לזה "סוג של הימור" עם סיכויים גבוהים מאוד ש- האכילת השמן תיפסק. נכון ?

[אגב הייתי במוסך היום ונאמר ע"י המנהל המקצועי שלא צריך לאכול שמן בכלל...מעניין.]

 

האופצייה השנייה היא להמתין ולקוות שזה יפסק אחרי 6000 ק"ם, 

שוב, מדובר בכמה חודשים טובים, כאשר הזמן משחק כאן לרעתי בעיקר.

המחירון של הרכב הזה מתרסק קשה, מדי חודש.

 

 

 

לפני 9 שעות, orankohn כתב:

בהחלט מעניין ומחכים להבחין במטמורפוזה המרתקת שחלה בגישתו של חבר פורום וותיק ומאוד מקצועי וחד אבחנה לגבי רכב סיני שתפס פופולריות והצלחה משמעותית. 
בתחילה, לאחר שדרוג מרכב יפני קונבנציונלי (מיצובישי ASX),  יוסי רשם חוות דעת חיובית מאוד ואף מתלהבת. 

לאחר תקופה ממש קצרה האמת הדי מרה מתחילה להתגלות.  הלקוח/צרכן מרגיש אכזבה די מרה מחוויית הרכישה והבעלות על הרכב. 
האם יש כאן תרחיש של "לא כל הנוצץ זהב ?" או משהו כמו:" אין תוכו כברו? " 
האם ייתכן ש(חלק) מהרכבים הסיניים שתפסו נתח שוק גדול והצלחה מסחרית נאה מתגלים במערומיהם ? 
האם לאחר ההתלהבות הראשונית מיתרונות מסוימים התמונה הכללית די מאכזבת ? 
ייתכן כמובן שרוב הרוכשים בהחלט מבסוטים. 
ייתכן כמובן שרק חדי הבחנה ובעלי ציפיות מובחנות ירגישו אכזבה ותסכול. 

 

אחלה הקדמה...

 

תראה, כל אחד והעדפותיו. להבליג אני יודע. רק עד גבול מסוים.

אבזור רב ומסך גדול, והלקוח עומד בתור...

טוב נו, כאן הגזמתי. כי זה לא בדיוק המצב.

 

" ההצלחה המסחרית" של הרכב הזה,[כפי שתיארת בתגובתך], נתונה בידי סוחרים בעלי מגרשים מפוזרים בכל מיני מקומות בארץ.

אלה אינם לקוחות פרטיים שקנו את הרכבים הללו.

הם עומדים במגרשים הללו ומתייבשים בשמש.

ייתכן בהחלט שרוב הרוכשים של הרכבים הללו מבסוטים. 

הרי הם סוחרי מכוניות, בעלי מגרשים, קנו את הרכבים הללו בזיל הזול, ומגלגלים לכיסם רווח נאה...

 

פורסם
לפני 15 דקות, yossiaviel כתב:

רשמת בדר"כ.

כלומר קיים סיכוי, ולו הקטן ביותר, שהרכב ימשיך לאכול שמן.

יש כאן בסוג של סיכון מסוים, כאשר מדובר ברכב שעלה לא מעט כסף...

או, איך נקרא לזה "סוג של הימור" עם סיכויים גבוהים מאוד ש- האכילת השמן תיפסק. נכון ?

[אגב הייתי במוסך היום ונאמר ע"י המנהל המקצועי שלא צריך לאכול שמן בכלל...מעניין.]

 

האופצייה השנייה היא להמתין ולקוות שזה יפסק אחרי 6000 ק"ם, 

שוב, מדובר בכמה חודשים טובים, כאשר הזמן משחק כאן לרעתי בעיקר.

בסדר גמור יוסי, מקבל.

אני מקווה שהכל יהיה בסדר וזאין איזו בעיה אקוטית ברכב הסיני החדש דנדש. מחזיק אצבעות.

תעדכן.

מאוד נהנתי מהשירשור שלך על ה- ASX בזמנו.

 

לפני 16 דקות, yossiaviel כתב:

המחירון של הרכב הזה מתרסק קשה, מדי חודש.

למה זה? אתה יודע בוודאות?

פורסם
לפני 22 שעות, DAHUJI כתב:

בסדר גמור יוסי, מקבל.

אני מקווה שהכל יהיה בסדר וזאין איזו בעיה אקוטית ברכב הסיני החדש דנדש. מחזיק אצבעות.

תעדכן.

מאוד נהנתי מהשירשור שלך על ה- ASX בזמנו.

 

למה זה? אתה יודע בוודאות?

אני בדרך-כלל מנסה להיות אובייקטיבי ככל שניתן.

פתחתי פוסט על מבחן דרכים ברכב הנוכחי, גם.עם תמונות. מקווה שקראת אותו.

 

עם הזמן אני מגלה דברים לא כל כך נעימים ורושם אותם.

אין מה לעשות. אין רכב מושלם. לא חיפשתי שלמות. לא ב-162000 שקל.

הרכב הנוכחי נותן תמורה ? תלוי את מי שואלים.

בלי קשר לאכילת השמן. נניח שהיא לא קיימת או שהיא תתבטל. או שלא ידעתי על קיומה...

 

האם הייתי קונה את הרכב הזה ?

 

כדי לענות על השאלה הזו, הייתי צריך להשכיר את הרכב לתקופה של שבועיים ואז לקבל החלטה בעניין.

לא נסיעה של 10 דקות עם "תלמיד" לידי..

התשובה לשאלה הזו, היא, לא.

מצד שני גם אין יותר מדי אופציות בנזין בשוק. MAZDA CX-5, TUSCON, SPORTAGE, אלו רכבים יקרים בהרבה ממה ששילמתי עבור הסינית שלי. 

T-Roc זה כבר סיפור אחר. שידוך המנוע/גיר הוא הטוב ביותר בקטגוריה. [כשהוא תקין כמובן]. אבל כדי לקבל גם קצת אבזור, צריך להיפרד מלא פחות מ-190K מרשרשים. שזה כבר מוגזם מבחינתי. גם הרכב עצמו קטן בהרבה מהסינית.

בינתיים אין לי ברירה אלה להישאר עם מה שיש כרגע. למרות התרסקות המחירון.

 

כתשובה לשאלתך, מר" לוי החליט שהרכב עולה 145000 שקל, חודש ינואר עלייה לכביש. ובזמן שהמגרשים מפוצצים ברכבים כאלה, יהיה קשה מאוד למכור אותו במחיר שפוי..

 

 

פורסם

לא הייתי ממהר לחשוב על מכירה, בנקודת זמן הזו זה כנראה הצעד הכי לא משתלם שתעשה. 

לרכב יש אחריות כך שמצד עלויות אתה מכוסה, אם המנוע פגום יחליפו לך למנוע חדש בניילון (באסה אבל זה מה יש, יכול לקרות גם בטויוטה) אני מניח שכמו שכתבו לך התופעה תחלוף מעצמה.

 

הטענה על טרייד אין לא ברורה, מה חשבת שהטרייד אין עובד בהתנדבות? רצית נוחות, שילמת. זה לא יעודד אותך אבל מבטיח לך שהרוויחו עליך גם ברכב שהשארת להם וגם במכירה בדמות ביטול הנחה אבל שוב את זה ידעת.

 

לגבי הסחירות של הרכב שלך זה גם ידוע, לקוחות פרטיים קונים רק את הפלאג אין, הרמתי גבה כבר שקראתי את הפוסט הראשון שלך.

 

תהנה ממה שיש ויש ממה להנות, במקסימום אם תצבור מספיק טענות תצליח לשכנע את היבואן לעשות איתך טרייד אין לגאקו פלאג אין בתנאים משופרים אבל גם שם תצא מופסד בשורה התחתונה.

 

  • אהבתי 1

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
לפני 21 שעות, daniel204 כתב:

לא הייתי ממהר לחשוב על מכירה, בנקודת זמן הזו זה כנראה הצעד הכי לא משתלם שתעשה. 

לרכב יש אחריות כך שמצד עלויות אתה מכוסה, אם המנוע פגום יחליפו לך למנוע חדש בניילון (באסה אבל זה מה יש, יכול לקרות גם בטויוטה) אני מניח שכמו שכתבו לך התופעה תחלוף מעצמה.

 

הטענה על טרייד אין לא ברורה, מה חשבת שהטרייד אין עובד בהתנדבות? רצית נוחות, שילמת. זה לא יעודד אותך אבל מבטיח לך שהרוויחו עליך גם ברכב שהשארת להם וגם במכירה בדמות ביטול הנחה אבל שוב את זה ידעת.

 

לגבי הסחירות של הרכב שלך זה גם ידוע, לקוחות פרטיים קונים רק את הפלאג אין, הרמתי גבה כבר שקראתי את הפוסט הראשון שלך.

 

תהנה ממה שיש ויש ממה להנות, במקסימום אם תצבור מספיק טענות תצליח לשכנע את היבואן לעשות איתך טרייד אין לגאקו פלאג אין בתנאים משופרים אבל גם שם תצא מופסד בשורה התחתונה.

 

אני לא התלוננתי על הטרייד. הם לקחו אותו במחיר מעולה. לי זה יצא בסדר. אין לי בעיה עם זה שירוויחו.

כועס על עצמי שנתתי להם רכב עם "0" תקלות, ועם "0" דאגות עתידיות, לאומת הנוכחי עם החוסר שמן, ולך תדע מה יהיה.

 

לגבי סחירות עתידית, זה שכרגע קונים אותם [את ה-PLUG-IN] בכמויות, זה אומר שבעתיד תהיה כמות גדולה של כאלו למכירה. וגם המחירים יהיו בהתאם.

טרייד אין עתידי, אני לא יעשה על עוד גיאקו, ואני לא יודע אם זה יהיה עוד פעם בכלמוביל.

 

 

 

 

 

פורסם

יונדאי טוסון קנו בכמויות והוא סופר מבוקש כיד 2, כנ"ל טויוטה קורולה, יונדאי אלנטרה, מאזדה 3 וכו' 

 

אז מה אם היה לך רכב אמין? הייתה לנו במשפחה סובארו לאונה DL אני בטוח שאם הייתה נשארת אצלנו עדיין הייתה נוסעת, בכל השאר השתדרגת. 

היה לך רכב שהוא איך לומר בעדינות- זוועה מוטורית, לא נוח, לא מאובזר ביחס לגאקו, איכות פלסטיקה ירודה, צפוף, לא חסכוני אבל כן הוא אמין וסחיר.. אם היית מתייעץ בפורום מניח שהיו מציעים לך מאזדה cx30/ יונדאי קונה/ טויוטה קורולה קרוס. 

 

אני באמת חושב שאתה ממהר להספיד את הרכב, תן לו צאנס של עוד כמה אלפי קמ תתעד במקביל הכל מול המוסך, אם עדיין לא התחברת תעשה טרייד לקונה על אף שאתה כועס על היבואן זאת כנראה תהיה האופציה הכי משתלמת לך בהיבט הטרייד אין.

  • רעיון טוב! 1

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
לפני 4 שעות, daniel204 כתב:

יונדאי טוסון קנו בכמויות והוא סופר מבוקש כיד 2, כנ"ל טויוטה קורולה, יונדאי אלנטרה, מאזדה 3 וכו' 

 

אז מה אם היה לך רכב אמין? הייתה לנו במשפחה סובארו לאונה DL אני בטוח שאם הייתה נשארת אצלנו עדיין הייתה נוסעת, בכל השאר השתדרגת. 

היה לך רכב שהוא איך לומר בעדינות- זוועה מוטורית, לא נוח, לא מאובזר ביחס לגאקו, איכות פלסטיקה ירודה, צפוף, לא חסכוני אבל כן הוא אמין וסחיר.. אם היית מתייעץ בפורום מניח שהיו מציעים לך מאזדה cx30/ יונדאי קונה/ טויוטה קורולה קרוס. 

 

אני באמת חושב שאתה ממהר להספיד את הרכב, תן לו צאנס של עוד כמה אלפי קמ תתעד במקביל הכל מול המוסך, אם עדיין לא התחברת תעשה טרייד לקונה על אף שאתה כועס על היבואן זאת כנראה תהיה האופציה הכי משתלמת לך בהיבט הטרייד אין.

לפני הכל הייתי רוצה ליישר קו .

 

לגבי ה-JAECOO זה נכון . הרכב בתור רכב בנזין, פסגת הטכנולוגיה כיום. לא מתלונן על זה. אבזור בשפע. גם לאומת רכבים יקרים ממנה בהרבה...

גם לא מתלונן על 7-הצלילי ההתראות השונות שחלק מה - "טכנוליגיה" הזו מייצרת . התרגלתי שזה מה שיש.

 

 

אבל לפני שאתה קופץ למסקנות, נסעת ב-2 הרכבים הללו כמה מאות ק"ם לפחות, כדי לגבש דעה לפחות לגבי נוחות הנסיעה שלהם ?

כי אין הבדל של ממש בינהם.

ה-JAECOO מגהץ שברי אספלט רוחביים , ופגמים "עירוניים" טיפוסיים טוב יותר.

ה- ASX מצטיין יותר על פסי האטה. הוא מקפיץ הרבה פחות, אבל מרגישים יותר את השברים הללו, או את האבנים המשתלבות..

 

איכות הפלסטיק הירודה שהזכרת, זה גם נכון. 

רק שבהפעלת המזגן ביום חם מאוד הפלסטיק של ה-ASX שקט לחלוטין [כנ"ל גם ב-I10 2023 של אשתי]. לאומת הפלסטיק של ה-JAECOO. שמצקצק טיפה כחצי דקה לאחר הפעלת המזגן. אח"כ שקט מוחלט...

מבחינת בידוד ה-JAECOO לוקח כאן בנקודות. גם בהקשר למנוע וגם בהקשר לרעשי כביש.

 

נקודה נוספת שקצת מציקה ביחס ל- ASX. יציאה מהמקום, או השתלבות בתנועה. או במעגל התנועה.

המצובישי הייתה לה תכונה של יציאה מהמקום מיידית. ומהר. כאן זה לא המצב. יש השאייה. בגלל ה-DCT או הטורבו..אינני יודע. זה הרכב. כנראה שזו תכונה שאמורה לשמור על הגיר ? כנראה.

גם יש עשרות מבחני דרכים ברשת על העניין הזה.

בהאצות ביניים, או אחרי ה-2 מטרי הראשונים, או בעליות ,היא משאירה אבק להרבה רכבים. גם למיצובישי.

 

 

בהקשר למזגן ה-JAECOO זוכה כאן בנקודות יתרון רבות. רק לא הבנתי מדוע יש פתח מזגן אחורי אחד ולא שניים ? כלומר או זה שיושב בצד שמאל או זה שבימין. לא מובן העיניין הזה ..

 

הרכבים שהזכרת מקודם הם קטנים. מבחינת מחיר הם משתווים למחיר הקנייה של ה-JAECOO. לא לגודל שלו או לקבוצה שהוא שייך.

אין לי הרבה אופציות להחלטה בנושא. להחליף או להישאר עם זה כמובן.

יש לי נסיעה בחג, קרוב ל- 1000 ק"ם. הלוך וחזור. 

לאחר מכן אבדוק את מפלס השמן, ואגבש החלטה בעניין .

 

 

פורסם

האמת שנהגתי די הרבה בשניהם, החזרתי לאחרונה את הרכב ובזמן שאני עם גישור עד בחירת הרכב הבא קצין הרכב אירגן לי מפגש עם לא מעט דגמים. 

לגבי הasx היה לי את הרכב בעבר כחליפי, המושב היה נוראי, חסר תמיכה. 

הרכב רועש, צפוף מאוד- 3 ילדים לא הסתדרו מאחור.

באיזשהו שלב התקשרתי לחב' הליסינג שישלחו במיידי חליפי לחליפי.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...