Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

השוק הישראלי כמעט ולא מציע רכבים כאלה אבל גם אם כן זה במחיר כל כך מופקע! 

רוב הרכבים ה7 מקומות בגודל שאני רוצה מתחילים מ300 ומעלה. זה פשוט הזוי 

וכזה שמעניין אותי הרכב 7 מקומות קומפקטי זה סקודה קודיאק אבל אמינות זה לא שם המשחק של סקודה. האם לדעתכם שנה הבאה היו עוד רכבים 7 מקומות שבאמת יתנו מענה?

פורסם
לפני 15 שעות, UDI200 כתב:

יתנו מענה?

מענה למה?

איזה נוסעים יהיו ברכב? לא ציינת מה הצרכים למעט שזה 7 מקומות ואמין.

יש לך אאוטלנדר בתקציב נמוך מ300 והוא אמין מאוד.

אם חשמלי הולך וזה מיועד לילדים גדולים יש לך מיפה 7 סופר מרווח

 

 

פורסם
לפני 5 שעות, TZR84 כתב:

מענה למה?

איזה נוסעים יהיו ברכב? לא ציינת מה הצרכים למעט שזה 7 מקומות ואמין.

יש לך אאוטלנדר בתקציב נמוך מ300 והוא אמין מאוד.

אם חשמלי הולך וזה מיועד לילדים גדולים יש לך מיפה 7 סופר מרווח

לא מתחבר לרכבים סינים למיניהם 

בעיקרון 2 ילדים על כיסאות בטיחות אבל אנחנו רוצים לגדול :) והאוטלנדר גם יחסית קטן והוא לא באמת 7 מקומות מלאים. גם חשוב שהיה תא המטען לאחר פתיחת המושבים 

רכבי קיה יונדאי גם לא מדברים אלי (מחזיק בקיה נוכחית) מאוכזב מהם. אז לכן לא אקנה אצלהם שוב.

אציין גם מה חשוב לי:אמינות,מרווח פנימי,תא המטען,איכות נסיעה שקטה וכמובן מערכות בטיחות.

 

פורסם

מה התקציב?

 

כרגע אפשר למצוא סובארו איבולטיס ב-300.

 

יש גם מאזדה cx90 ב-290. רכב מרווח. אם מעוניין, מציע נסיעת-מבחן כדי לבדוק נוחות בנסיעה.

לבדוק תצורה - יש תצורה של 6 מושבים ויש של 7 מושבים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 16.8.2025 בשעה 18:25, UDI200 כתב:

אמינות זה לא שם המשחק של סקודה

 

בתאריך 17.8.2025 בשעה 15:03, UDI200 כתב:

לא מתחבר לרכבים סינים למיניהם 

 

בתאריך 17.8.2025 בשעה 15:03, UDI200 כתב:

רכבי קיה יונדאי גם לא מדברים אלי

 

די איבדת אותי בסיסמאות האלה.

מתוך חוסר הבנה פסלת חלק מהמכוניות הטובות ביותר לשימוש שלך, אבל מותר לך. 

תקנה לעצמך טויוטה היילנדר ותהיה מבסוט. או סובארו איבולטיס. או קאדילק אסקלייד. 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתאריך 16.8.2025 בשעה 18:25, UDI200 כתב:

השוק הישראלי כמעט ולא מציע רכבים כאלה אבל גם אם כן זה במחיר כל כך מופקע! 

רוב הרכבים ה7 מקומות בגודל שאני רוצה מתחילים מ300 ומעלה. זה פשוט הזוי 

וכזה שמעניין אותי הרכב 7 מקומות קומפקטי זה סקודה קודיאק אבל אמינות זה לא שם המשחק של סקודה. האם לדעתכם שנה הבאה היו עוד רכבים 7 מקומות שבאמת יתנו מענה?

 

אם אין הודעות רישמיות עם מחירים אף אחד לא יכול לסייע לך מעבר לניחוש מושכל.

 

בעיות האמינות של סקודה הצטמצמו בשנים האחרונות וככל ומדובר ברכב חדש אתה פחות צריך לדאוג.

 

נכון יש מורכבות מסויימת שם בגיר אבל מה החלופה? רבים יגידו לך קנה יונדאי/קיה ויהיה לך ראש שקט. אתה מעיד בעצמך שזה לא המצב.

 

וגם התקלות ועלות התיקון אינן משמעותיות לאורך שנים בתחומי ההוצאה האלו.

 

קודיאק עולה 230-300. אז נניח היית שוקל להוציא 260 אז תחשוב שזה לא 260 אלא 270. זו קניה רעה? שים 10 בצד לצרה אם וכאשר תבוא. 

  • מבאס 1
פורסם
לפני 23 שעות, david3692 כתב:

אני מניח שאפשר למצוא פריוס פלוס בת 4 במצב טוב. רק תיקח בחשבון לבדוק את מצב הסוללה 

יד שנייה זה לא הכיון רק חדש מהחברה או ליסינג 0 קילומטר אבל תודה מעריך מאוד :)

לפני 23 שעות, razi_pazi כתב:

 

אם אין הודעות רישמיות עם מחירים אף אחד לא יכול לסייע לך מעבר לניחוש מושכל.

 

בעיות האמינות של סקודה הצטמצמו בשנים האחרונות וככל ומדובר ברכב חדש אתה פחות צריך לדאוג.

 

נכון יש מורכבות מסויימת שם בגיר אבל מה החלופה? רבים יגידו לך קנה יונדאי/קיה ויהיה לך ראש שקט. אתה מעיד בעצמך שזה לא המצב.

 

וגם התקלות ועלות התיקון אינן משמעותיות לאורך שנים בתחומי ההוצאה האלו.

 

קודיאק עולה 230-300. אז נניח היית שוקל להוציא 260 אז תחשוב שזה לא 260 אלא 270. זו קניה רעה? שים 10 בצד לצרה אם וכאשר תבוא. 

פשפשתי קצת בסקודה בקבוצה שלהם בפייסבוק דווקא אני עדיין רואה המון תקלות המוח גיר ושזה לעצמו חתיכת בעיה 

פורסם

אני לא אומר שזה הגיר הכי אמין. אבל מדובר בעסקה של רבע מיליון שח... לרכב חדש עם אחריות

 

לא מדובר באיזה כשל בלתי פתיר אלא בתיקון שחלק נדרשים לו מתישהו. בד"כ פעם בכמה שנים טובות.

 

תברר את עלות התיקון כאן ותחליט.

 

יש אנשים שמעדיפים להמנע מצורך בתיקון של 8000 ש"ח פעם בחמש שנים ומוכנים לשלם רכישה 18000 יותר או כל שנה 1500 יותר בביטוח.

 

שוב, אני לא אומר שזו הרכישה הנכונה בהכרח. אבל אני חושב שצריך להכניס הכל לפרופורציות הנכונות.

 

בעיני הגיר הזה זו סיבה מצויינת לא לקנות רכב מזדקן ב 40,000 ש"ח עם הגיר הזה. ככל שהרכב זול וישן יותר האמינות חשובה יותר וגם משמעות התיקון גדולה יותר.

פורסם

ברבע מיליון שקל... אתה מצפה לקבל רכב איכותי. זה שהמחירים פה נהיו פסיכים לגמרי זאת בעיה אחרת נראה מה יהיה שנה הבאה אולי נדע יותר טוב אבל לפחות יש לי כאן כיון הודות לחברי הקהילה פה :)

פורסם

נראה שאתה רותם את העגלה לפני הסוסים. שואל האם צפוי דגם חדש, אבל הרחבת המשפחה עדיין לא שם. כיוון שמדובר בהוצאה גדולה הייתי ממתין עד שההרחבה תהיה אקטואלית, כך גם הילד יתחדש ברכב מעודכן, אולי אפילו דגם חדש ויותר נוח ובטיחותי מהנוכחיים.

  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עוד כמה חודשים אמור להגיע פולקסווגן טיירון ( שזה המקביל של קודיאק) עם אותם מנועים של הקודיאק אבל איכות פלסיטיקה ובידוד רעשים יותר טובים וגם הואיותר יפה מהקודיאק

 

המחיר יהיה לפחות 250 למנוע 1500 כנראה  . מנוע 2 טורבו כבר אמור לעלות מעל 300 אלף.

 

אני במקומך הייתי שוקל את הקודיאק טורבו דיזל ב300 אלף שח .. מנוע סופר אמין והתקלות בגיר זה מקסימום מוח גיר פעם ב 4 שנים ככה לא משהו קריטי 

פורסם

אני לא זוכר באיזה תת דגם במדויק של הקודיאק - אם נשרפה נורה צריך להחליף את כל הפנס שעלותו 5,000 שקל

ככה שאם אתה חושש ממצמדים או מכטרוניק שהולכים בקודיאק (וזה נדפק בכמויות!) הייתי הולך על רכב אחר, או לקנות ע"מ למכור בתום תקופת האחריות

 

באיזה קיה אתה מחזיק שאתה לא מרוצה מהאמינות שלה? 

 

פורסם (נערך)

לא יודע על מה אתם מדברים, נוהג על קודיאק מזה כ5 שנים, תקלות לא הצד החזק שלו! לא היו לי מעולם שום תקלה, משום סוג שהיא, 0 תקלות.

נ.ב. הגיר במנוע הדיזל בקודיאק אחד האמינים ביותר שיש.

ולמי שחושש מתקלה בפנסים הסופר אמינים (המדהימים והסופר מעולים, משהו נדיר פנסי המטריקס המדויקים של הקונצרן! אין הרבה שמתחרים בהם ברמת המחיר הזאת.) ניתן לבטח אותם בעלות של כמה שקלים בודדים מדי חודש (כמה עשרות שקלים בלבד) אצל שגריר ובמקרה הצורך לתבוע ללא רישום תביעה.

 

עשה לעצמך טובה, גש לסוכנות הקרובה ותתחדש בקודיאק שתענה באופן מושלם על צרכיך.

יש לו את תא המטען הפרקטי והגדול ביותר בסגמנט.

עריכה אחרונה על ידי אליהו שבת

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...