Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 שעות, אליהו שבת כתב:

לא יודע על מה אתם מדברים, נוהג על קודיאק מזה כ5 שנים, תקלות לא הצד החזק שלו! לא היו לי מעולם שום תקלה, משום סוג שהיא, 0 תקלות.

נ.ב. הגיר במנוע הדיזל בקודיאק אחד האמינים ביותר שיש.

ולמי שחושש מתקלה בפנסים הסופר אמינים (המדהימים והסופר מעולים, משהו נדיר פנסי המטריקס המדויקים של הקונצרן! אין הרבה שמתחרים בהם ברמת המחיר הזאת.) ניתן לבטח אותם בעלות של כמה שקלים בודדים מדי חודש (כמה עשרות שקלים בלבד) אצל שגריר ובמקרה הצורך לתבוע ללא רישום תביעה.

 

עשה לעצמך טובה, גש לסוכנות הקרובה ותתחדש בקודיאק שתענה באופן מושלם על צרכיך.

יש לו את תא המטען הפרקטי והגדול ביותר בסגמנט.

התקלה בגיר זה נושא ידוע ומפורסם ונטחן בקבוצות צ'מפיון שנים, אני אישית נתקלתי בעשרות קודיאקים עם תקלות בגיר באחוזים גבוהים יותר מכל דגם אחר

מה שכן הבנתי שיש הבדל בתתי דגם בין סוגי הגיר, אבל זה לא משהו שאני מכיר 

לעניין הפנס - בדגמים החדשים אם נשרפה נורה צריך להחליף פנס קומפלט, ופה לא יעזור לך ביטוח שמבטח על נזקי שבר וכדו' ולא על חלקים מתבלים

 

תכל'ס זה רכב טוב עם מחלה ידועה (וכרכב חדש - יש אחריות מלאה) מה שאני מעדיף ע"פ הבלתי נודע ברכב אחר.

אבל לפות"ש שמחפש רכב עם אפס תקלות - זה כנראה לא מתאים.

פורסם

מתאים יופי, לא נתקלת בעשרות קודיאקים עם קלות גירף כי אין, תתעדכן ב2025 אין, פשוט אין.

 

הכל רכב עם נשרפה נורה נדרד להחליף את הכל, אין שום כשר בפנסים של הקונצרן להיהך, ומי שרוצה שקט נשי כול לקנות מנוי אצל שגריר, אני קניתי, מחליפים ללא לראות את הפנס בהתאם לבקשת הלקוח. כולל חלק מתבלה ולא רק תאונתי.

הרכב כפפה ליד לפות"ש

 

פורסם
לפני 23 שעות, אליהו שבת כתב:

לא יודע על מה אתם מדברים, נוהג על קודיאק מזה כ5 שנים

לפני 5 שעות, אליהו שבת כתב:

לא נתקלת בעשרות קודיאקים עם קלות גיר כי אין, תתעדכן ב2025 אין, פשוט אין

לא הבנתי על איזה שנתון אתה נוהג? בכל אופן - זה שלרכב שלך אין תקלות זה לא אומר שאין

שרוצים לדעת על אמינות רכב צריך להסתכל על מנעד רחב בדגם, ולא על יחידה ספציפית של השכן של דוד שלי

 

בכל אופן זה ההיכרות האישית שיש לי עם עשרות חתיכות של קודיאק, וזה מה שמספרים אלפי לקוחות של קודיאק ולא רק מהארץ

פורסם
בתאריך 23.8.2025 בשעה 22:46, shlomiko כתב:

אני לא זוכר באיזה תת דגם במדויק של הקודיאק - אם נשרפה נורה צריך להחליף את כל הפנס שעלותו 5,000 שקל

ככה שאם אתה חושש ממצמדים או מכטרוניק שהולכים בקודיאק (וזה נדפק בכמויות!) הייתי הולך על רכב אחר, או לקנות ע"מ למכור בתום תקופת האחריות

 

באיזה קיה אתה מחזיק שאתה לא מרוצה מהאמינות שלה? 

 

באמינות אין לי בעיה דווקא מאוד אמין מניע נוסע 

הבעיה אחרת איכות ההרכבה של הפלסטיקה ברכב אין פלסטיק אחד שלא נשבר

פורסם
בתאריך 27.8.2025 בשעה 00:56, אליהו שבת כתב:

פשוט גיבוב שטויות,  תראה לי אותם ב5 שנים מהשהים האחרנונות.

לא היה ולא נברא

 

כנס לקבוצה של בעלי קודיאק בפיסבוק.

ממוצע כל שבוע פוסט בעניין הגיר.

היה ונברא 

פורסם
לפני 9 שעות, avi 1234 כתב:

כנס לקבוצה של בעלי קודיאק בפיסבוק.

ממוצע כל שבוע פוסט בעניין הגיר.

היה ונברא 

גם זה מה שאני ראיתי כל שבוע אפילו כמה... בנושא הזה

פורסם
בתאריך 28.8.2025 בשעה 06:40, UDI200 כתב:

באמינות אין לי בעיה דווקא מאוד אמין מניע נוסע 

הבעיה אחרת איכות ההרכבה של הפלסטיקה ברכב אין פלסטיק אחד שלא נשבר

אין לי מושג על מה אתה מדבר

אין פלסטיק אחד שנשבר

פשוט רכב בנוי לתלפיות.

 

שילוב מנוע דיזל + הגיר שמוצמד אליו נותן את אחד הרכבים האמינים ביותר שVAG הוציאו.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...