Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגי Saferich


פלה

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם דעתכם בנושא, אתמול נקרע לי צמיג בלילה והמקום היחיד אולי שהיה פתוח מכר לי צמיגי saferich, הדבר היחיד שהיה חשוב לי שלא יהיה סיני אמר זה טוויאני, מרוב הוויכוח על המחיר 500 לסוג, לא שמתי לב שזה בכלל צמיג סיני? 

מה אתם חושבים חריג? מסוכן? לנסות לדבר איתו או שזה צמיגים סבירים במחיר סביר? 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אכן צמיג סיני אמנם יצרן יחסית מוכר אבל עדיין סיני.

אם ביקשת צמיג לא סיני וקיבלת סיני למה אתה לא חוזר אליו שיחליף לך למשהו אחר?

אגב 500 שקל לזוג סיני זה מחיר יקר. באוטו דיפו למשל 4 צמיגים סינים עולים 639 ש"ח באתר בסופש.

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

פורסם

אין טעם להצהיר אם זה זול או יקר בלי שנדע את המידה . 
אני בטוח שהמבצע של אוטו דיפו ל 4 צמיגים סיניים הוא לכאלו שאפילו בסין יאמרו שהם זבל אחרת למה כולם לא מסתערים על אוטו דיפו ?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 7 שעות, zvigolden כתב:

אין טעם להצהיר אם זה זול או יקר בלי שנדע את המידה . 
אני בטוח שהמבצע של אוטו דיפו ל 4 צמיגים סיניים הוא לכאלו שאפילו בסין יאמרו שהם זבל אחרת למה כולם לא מסתערים על אוטו דיפו ?

צמיגי FRC16 - 175/65/r14

פורסם (נערך)

צמיג סיני לרכבך - 185 ליחידה

צמיג איכותי לרכבך - 250 ליחידה

עם זאת, כשזה המקום היחיד שפתוח, אין הרבה ברירות.

כעת או שתסע עם צמיג סיני שיסכן אותך בשעת חירום או שתרכוש זוג צמיגים איכותיים ב500 שח ותנסה למכור לפנצריה ההיא את הצמיגים האלו במחיר מזערי כדי לצמצם הפסדים.

עריכה אחרונה על ידי Or05230
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

בדיוק.
ההפרשים כל כך קטנים שלא ברור למה דוחפים לאנשים צמיגים סינים ולמה אנשים מוכנים לקנות אותם.

בתוספת קטנה במחיר על הסיני אפשר כבר להשיג צמיגים יפנים (קניתי לאחרונה זוג FALKEN איכותיים ועלה לי 20% פחות מצמיגי פרמיום).

עריכה אחרונה על ידי MRobot
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 5.8.2025 בשעה 18:41, Or05230 כתב:

צמיג סיני לרכבך - 185 ליחידה

צמיג איכותי לרכבך - 250 ליחידה

עם זאת, כשזה המקום היחיד שפתוח, אין הרבה ברירות.

כעת או שתסע עם צמיג סיני שיסכן אותך בשעת חירום או שתרכוש זוג צמיגים איכותיים ב500 שח ותנסה למכור לפנצריה ההיא את הצמיגים האלו במחיר מזערי כדי לצמצם הפסדים.

 

לפני 42 דקות, MRobot כתב:

בדיוק.
ההפרשים כל כך קטנים שלא ברור למה דוחפים לאנשים צמיגים סינים ולמה אנשים מוכנים לקנות אותם.

בתוספת קטנה במחיר על הסיני אפשר כבר להשיג צמיגים יפנים (קניתי לאחרונה זוג FALKEN איכותיים ועלה לי 20% פחות מצמיגי פרמיום).

איפה באזור ראשל"צ והסביבה אפשר לקנות צמיגים טובים במחיר סביר? 

פורסם (נערך)

צמיגי אור או גלגלי המגן בבית דגן מומלצים.

אבל סקור ברשת באתרי ממכר צמיגים אפשרויות רלוונטיות והתייעץ גם כאן פרטנית.

שים לב גם לענין קוד מהירות ועומס כפי שנדרש ברשיון הרכב.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)
בתאריך 5.8.2025 בשעה 18:41, Or05230 כתב:

צמיג סיני לרכבך - 185 ליחידה

צמיג איכותי לרכבך - 250 ליחידה

עם זאת, כשזה המקום היחיד שפתוח, אין הרבה ברירות.

כעת או שתסע עם צמיג סיני שיסכן אותך בשעת חירום או שתרכוש זוג צמיגים איכותיים ב500 שח ותנסה למכור לפנצריה ההיא את הצמיגים האלו במחיר מזערי כדי לצמצם הפסדים.

אני במידה דומה יחסית R14 165 65, אצלי צמיג סביר(לא טוב כי אין אבל לפחות שיהיה סוג ג ולא סוג ז) עולה לרבעייה 1200 - שזה מישלנים בינוניים מאוד

כמובן שזה עם הנחה יפה בפועל זה סביב ה350-400 לצמיג היה

עריכה: המידה שלי זולה במישלנים בערך ב50 שקל לצמיג ביחס למידה של פותח השרשור

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני 3 שעות, MRobot כתב:

בדיוק.
ההפרשים כל כך קטנים שלא ברור למה דוחפים לאנשים צמיגים סינים ולמה אנשים מוכנים לקנות אותם.

בתוספת קטנה במחיר על הסיני אפשר כבר להשיג צמיגים יפנים (קניתי לאחרונה זוג FALKEN איכותיים ועלה לי 20% פחות מצמיגי פרמיום).

 

כי כמו שראית, אפשר לדחוף ללקוח צמיג סיני במחיר של לא סיני ואז הרווח גדול עוד יותר.

  • אהבתי 3
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 4 שעות, MRobot כתב:

בדיוק.
ההפרשים כל כך קטנים שלא ברור למה דוחפים לאנשים צמיגים סינים ולמה אנשים מוכנים לקנות אותם.

בתוספת קטנה במחיר על הסיני אפשר כבר להשיג צמיגים יפנים (קניתי לאחרונה זוג FALKEN איכותיים ועלה לי 20% פחות מצמיגי פרמיום).

 

כנראה כי על הצמיג הסיני הוא מרוויח יותר, קרי קונה אותו בזול מהיבואן. להבנתי המרוויח העיקרי על צמיגים "איכותיים" הוא היבואן והרווח של הצמיגיה קטן יחסית.

  • אהבתי 1
פורסם

צמיגים רגילים(איכותיים) אכן הרווח עליהם נמוך יחסית, בטח אם משווים לצמיגים סינים ששם שולי הרווח גדולים מאוד מאוד גם כאשר זה נמכר בחצי מחיר מצמיג אמיתי, למה המחיר המקורי הוא זעום

  • אהבתי 2

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני 4 שעות, MRobot כתב:

ההפרשים כל כך קטנים שלא ברור למה דוחפים לאנשים צמיגים סינים ולמה אנשים מוכנים לקנות אותם.

 

כי לרוב האנשים זה סתם דבר שחור ועגול ורצוי שיהיה כמה שיותר זול. לפני שבועיים החלפתי לאחותי צמיגים בקיה פיקנטו, אחד הרכבים הנמכרים ביותר בישראל בעשור האחרון ועדיין מי שהזמנתי אצלו בקושי הצליח למצוא לי משהו לא סיני במידה לדגם. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

נזכרתי שבשעה שחיכיתי לתורי בפנצ'ריה יצא לי גם לשמוע אנשים מבקשים במפורש צמיג סיני עוד לפני שבכלל הציעו להם.

אם אני צריך להיכנס לראש שלהם -

אני יכול אולי לנסות להבין את ההיגיון אם מדובר ברכב שמתוחזק בתחזוקת שבר ובעליו מתכנן ממילא להיפטר מהנבלה בחודשים הקרובים.
שמעתי בעבר גם אנשים שאומרים שכל עוד הצמיג קיבל תו תקן של מכון התקנים אז זה סימן לאיכות ולכן אין להם שום צורך לשלם אקסטרה עבור מותגים.

 

מה לגבי מוניות, מסחריות וטרנזיטים - האם שם יותר קל למצוא הגיון בלהזמין צמיגים סינים? גם בזה נתקלתי בפנצ'ריה.

עריכה אחרונה על ידי MRobot
פורסם

אין בעיה עם צמיג סיני במחיר סיני. 

הבעיה היא בלקוח שבוי שבא מאוחר למקום או עם פנצר ומתפתה לעסקה גרועה.

לדעתי במקרים כאלה שבאמת אין ברירה אז לשים צמיג אחד וללכת לעשות שיעורי בית.

 

אחת הבעיות שרוב הפנצריות לא מחזיקות במלאי מגוון של צמיגים איכותיים, מחזיקות במלאי בעיקר סינים כי זה מה שהולך

ואם רוצים משהו אחר עדיף להזמין מראש - לכן כדאי לעשות טרם ההגעה כמה שיחות טלפון לפנצריות באיזור לקבל מחירים לצמיגים שאתה רוצה ולבקש שיזמינו לך מה שאתה באמת רוצה ולא מה שיש במלאי. ככה גם אפשר פחות להתפשר על התאריך. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...