Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה עוד יותר קשה, כי בתלות בממצאי חקירת המשטרה אתה עלול לעמוד לדין גם בגלל מעורבותך בתאונה שבה נפגע אדם.

 

נראה שאתה זקוק לייעץ מקצועי על ידי עורך דין מומחה לתעבורה, לא להסתפק בחברי פורום חובבנים ואנונימיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אמת, הנסיעה בנתצ פועלת לרעתי.

הרי זו נסיעה בניגוד לתקנות.

עם זאת, כבר לפני כ-10 שנים, שר הביטחון דהיום ושר התחבורה דאז, השר ישראל כץ, הצהיר בקולו כי נסיעת דו גלגלי בנתצ מותרת. כך גם פורסם באתר הממשלתי - https://www.gov.il/he/pages/motorcycle_ride_public_transportation_routes

זו ההצהרה. המימוש שלה הוא שדו גלגלי בפועל לא נעצר ולא נקנס על נסיעה בנתצ.

ובכל זאת, לרעתי וכפי שצויין - התקנות לא שונו...

המצב מאוד מבלבל ולא ברור עבור רוכבי הדו גלגלי.

אשר לטענות אפשריות במשפט לטובתי עניין המצב הלא ברור והבלבול לגבי דו גלגלי לעומת המצב הברור לחלוטין של הנוסעים על ארבע. 

עוד, אפשר לטעון כי לא יהא זה מן הצדק שהנהגת תזכה מההפקר, שהרי לו היה מדובר בנתיב "רגיל", שאינו נתצ, אחריותה המוחלטת ברורה. אין יהא זה נכון, הוגן וצודק שאשמתה תופחת רק משום שמדובר בנתצ, קל וחומר כאשר לה עצמה אסור לנסוע בנתצ.

 

ובאשר לתהייה של הספיראל, לא. אין במקום צומת, תמרור או עניין אחר המתיר לאותה נהגת לעבור לנתצ.

 

לפני שעה, fatboy1340 כתב:

הקיסר, קודם כל החלמה מהירה ומלאה. 

דבר שני, לפחות מהתיאור שלך , אם העניין יגיע למשפט קח בחשבון שייקבע לך אשם תורם על נסיעה בנתצ ( אלא אם כן קיים תמרור המתיר הנסיעה לדוג ), ועל מהירות נסיעה גבוהה יחסית לתנאי הדרך ( נסיעה במהירות 100 ליד טור רכבים זוחלים)

כן, בדיעבד, 90-100 קמ"ש ליד טור זוחל לא היה הדבר החכם ביותר שעשיתי בחיי (ודי כואב, יש לומר)...

היית יכול להתבטא בלשון יותר נחרצת בעניין. הייתי מקבל זאת בכניעה

עריכה אחרונה על ידי Keyser Söze
פורסם

סרטון ממצלמת קסדה/דרך, שלך או של רכב אחר, יש?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 45 דקות, sperial כתב:

סרטון ממצלמת קסדה/דרך, שלך או של רכב אחר, יש?

לא, ככל הידוע לי.

לכן אני פונה פה, אם מישהו במקרה נכח, יש לו תיעוד, ...

פורסם
בתאריך 28.3.2025 בשעה 12:06, Keyser Söze כתב:

בהחלט. עברתי על כל המבטחים בארץ (רשמתי 18 חברות), ובדקתי באתר שלהם או מול נציג טלפוני. שירביט לא ניתן לבדוק באתר, והמוקד הטלפוני עוסק השבוע בעניינים אחרים.

האתר של אנקור לא עובד, ולא הצלחתי להשיג מוקדן. אנסה שוב את שתי החברות האלה בשבוע הבא.

איזו עבודה!

מאוד מסקרן אותי שנתנו לך את המידע,

האם ביקשו דוח משטרה או משהו כזה?

להבנתי זה לא מידע שאמור להיות ציבורי.

החלמה מהירה ובריאות שלימה!

  • מעניין 1
פורסם

בצורה הכי פשוטה: קח עו"ד שעיסוקו תעבורה, ועדיף כזה שמתעסק עם דו"ג בשוטף.

חפש כתבות והמלצות באתרי הדו"ג 'פול גז' ו'מוטו'.

תעביר לו את כל הניירת ותמלא אחרי הנחיותיו.

התביעה שלך מול ביטוח החובה היא העיקרית והחשובה (נזקי גוף) ואינה קשורה לנהגת הפוגעת.

הוא כבר ינחה אותך על איך להתנהל בתביעת נזקי הרכוש.

 

לא הבנתי מה יוצא לך מלחפש אם הנהגת מבוטחת או לא.

אם יש לך את הפרטים שלה, זה מספיק ע"מ לתבוע בין אם היא מבוטחת ובין אם לא.

החלמה מהירה!

וסתם מתוך סקרנות, על איזה אופנוע מדובר?

 

פורסם (נערך)

לפי שם המוסך שעשה את העבודה "אומנות אחזקת האופנוע" 

אני מעריך שמדובר על הארלי דיוידסון 

 

גם שפות"ש ציין שכף הרגל שלו נפגעה מהפגוש , כנראה נסע עם רגלים קדימה , תנוחה המתאימה יותר לאופנועי הארלי דיוידסון ודומיים (אופנועי קאסטום)  

ולא לאופנועי ספורט , שאז היה נפגע כנראה בברך (חו"ח)  , שהיא מקדימה 

 

ונסיים כמובן בהחלמה מהירה לקיסר 

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum
  • מעניין 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, אלעדית כתב:

איזו עבודה!

מאוד מסקרן אותי שנתנו לך את המידע,

האם ביקשו דוח משטרה או משהו כזה?

להבנתי זה לא מידע שאמור להיות ציבורי.

החלמה מהירה ובריאות שלימה!

ללא שום בעיה, ובאמצעות האינטרנט.

נכנסים לאתר של החברה, בדיקת כיסוי צד ג', מזינים מספר הרכב לגביו מבקשים לברר כיסוי, ממלאים את התאריך לגביו נבדק הכיסוי, בחלק מהאתרים מתבקשים גם להזין את מספר הלוחית שלך, ו... זהו.

לפני 3 שעות, BoazB11 כתב:

בצורה הכי פשוטה: קח עו"ד שעיסוקו תעבורה, ועדיף כזה שמתעסק עם דו"ג בשוטף.

חפש כתבות והמלצות באתרי הדו"ג 'פול גז' ו'מוטו'.

תעביר לו את כל הניירת ותמלא אחרי הנחיותיו.

התביעה שלך מול ביטוח החובה היא העיקרית והחשובה (נזקי גוף) ואינה קשורה לנהגת הפוגעת.

הוא כבר ינחה אותך על איך להתנהל בתביעת נזקי הרכוש.

 

לא הבנתי מה יוצא לך מלחפש אם הנהגת מבוטחת או לא.

אם יש לך את הפרטים שלה, זה מספיק ע"מ לתבוע בין אם היא מבוטחת ובין אם לא.

החלמה מהירה!

וסתם מתוך סקרנות, על איזה אופנוע מדובר?

 

לעניין נזקי הגוף אני מכוסה בביטוח תאונות עבודה, שכן התאונה אירעה כשנסעתי לעבודה.

 

חיפשתי אם הנהגת מבוטחת כי מהשיח הקצר מאוד שהיה לי איתה התרשמתי שיהיה לי קשה לקבל ממנה משהו.

 

תודה על איחולי החלמה, אני על זה! 😎

 

והאופנוע הוא אופנוע שנבנה בהשראת אינדיאן צ'יף של שנות ה-50 (נבנה לפני ששם המותג נקנה והחל ייצור חדש של אינדיאנים, מתחילת ה-2000).

לפני שעתיים, YaronNahum כתב:

לפי שם המוסך שעשה את העבודה "אומנות אחזקת האופנוע" 

אני מעריך שמדובר על הארלי דיוידסון 

 

גם שפות"ש ציין שכף הרגל שלו נפגעה מהפגוש , כנראה נסע עם רגלים קדימה , תנוחה המתאימה יותר לאופנועי הארלי דיוידסון ודומיים (אופנועי קאסטום)  

ולא לאופנועי ספורט , שאז היה נפגע כנראה בברך (חו"ח)  , שהיא מקדימה 

 

ונסיים כמובן בהחלמה מהירה לקיסר 

אם ממש אתה רוצה להיכנס לזה, אז נכון שזה בסגנון של הארלי, אבל זה בהשראת אינדיאן.

הם האכילו אבק את הארלי אי שם כשהבינו שלקחת מנוע ולחבר לאופניים זה רעיון לא רע...

אבל הארלי עם מיתוג מעולה, ועם זה שהכניסו מנגנונים לספיגת זעזועים, ועשו challenge לאינדיאן בתחרות endurance, הצליחו לקחת את ההובלה, סגרו דילים עם הצבא, ואיפשהו באמצע שנות ה-50, אינדיאן יצאה מהמשחק.

עריכה אחרונה על ידי Keyser Söze
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 20 דקות, Keyser Söze כתב:

לעניין נזקי הגוף אני מכוסה בביטוח תאונות עבודה,

אם כך אני חוזר ביתר שאת על:

לפני 3 שעות, BoazB11 כתב:

קח עו"ד שעיסוקו תעבורה,

ותמעט בפרטים כאן.

 

  • אהבתי 1
פורסם

זה לא רק ביטוח החובה ואכ״א, זה גם ביטוח לאומי.

 

שלשום כתבתי לך לקחת עו״ד מומחה לתעבורה, עכשיו זה יותר מורכב כי נכנס גם עניין הפיצוי לאכ״א וקצבאות בט״ל הקשורות בכך.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 שעות, YaronNahum כתב:

גם שפות"ש ציין שכף הרגל שלו נפגעה מהפגוש , כנראה נסע עם רגלים קדימה , תנוחה המתאימה יותר לאופנועי הארלי דיוידסון ודומיים (אופנועי קאסטום)  

ולא לאופנועי ספורט , שאז היה נפגע כנראה בברך (חו"ח)  , שהיא מקדימה

הגם ש @Keyser Söze ציין שכף הרגל נשברה כתוצאה מהפגיעה ברכב.

מנסיוני, השבר יכול לקרות גם עם קטנוע כשכף הרגל נלכדת תחת משקל הדו״ג, בעת איבוד שיווי המשקל כתוצאה מהפגיעה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 6 שעות, kompy כתב:

הגם ש @Keyser Söze ציין שכף הרגל נשברה כתוצאה מהפגיעה ברכב.

מנסיוני, השבר יכול לקרות גם עם קטנוע כשכף הרגל נלכדת תחת משקל הדו״ג, בעת איבוד שיווי המשקל כתוצאה מהפגיעה.

קטנוע???

למה להעליב ככה, קומפי? לא יפה. היה דיבור נקי עד עכשיו...

  • מצחיק 4
פורסם

לא הבנתי מה זה אומר בהשראת אינדיאן. מדובר על אינדיאן מקורי? מנוע ושלדה של איזה יצרן? 

אגב, בספורטסטרים של הארלי לא הותקנו סופגי זעזועים עד תחילת שנות 90.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

לא, זה לא אינדיאן מקורי.

הוא נבנה כשלא היו יותר אינדיאנים מקוריים (חוץ מאם אני לא טועה - חמש מקוריים של שנות ה-40 תחילת ה-50).

האופנוע נסנה בהשראת האינדיאן, כלומר לקחת את הקונספט, ולבנות. אתה יודע, עם המאפיינים הברורים של פנדר אחורי גדול שמכסה כמעט את הצמיג, פנדר קידמי עם אינדיאני קטן עליו, צמיגים וואייט-וול, הרבה כרום, ...

הרבה נוחות ברכיבה, וברור מנוע וי טווין.

 

אבל לא עם הטירוף הזה של ה-suicide clutch או suicide shifter (זה שההילוכים זה בידית שמאל במקום ברגל שמאל, ושהקלאץ' ברגל שמאל במקום בידית שמאל).

וגם בלי הקטע של לכוון את המיקס של אוויר-דלק ידנית עם מנוף כזה. כאילו, בוא... אנחנו מפונקים...

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, fatboy1340 כתב:

לא הבנתי מה זה אומר בהשראת אינדיאן

עופר גולדנברג "אמנות אחזקת האופנוע" נחשב יצרן מוכר (גולדן ישראל אאל"ט ברשיון רכב)

ובונה אופנועי 'קאסטום' אמיתיים בהשראת (ושימוש בחלקים) של הארלי ואינדיאן.

האופנועים שלו מקוסטמים בהתאם לדרישות הלקוח וכל אחד הוא ייחודי ומיוחד בפני עצמו.

https://forbes.co.il/המקצועות-שנעלמים-מהעולם-יצרן-אופנועי/

 

04.08.2020_-1024x683.jpg

עריכה אחרונה על ידי BoazB11

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...