Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית הייתי בוחר בקורולה בתור סדאן היברידית ובקונה בתור רכב כביש שטח. נהגתי בכל הדגמים , באלנטרה לא אהבתי את המראה מגדילה ואת איכות החומרים , וגם יש בקונסולה המרכזית חתיכת פלסטיק שמפריעה למרווח רגליים של הנוסע . לטובה מציין את הנוחות נסיעה והמערכת הנעה שטובה משל הקורולה לטעמי. 

 

הקונה החדשה מעולה, אבל לא הכי חסכונית בדלק לעומת האיוניק והאלקטרה אם כי לא בפער והיא משלבת את שפת העיצוב החדשה של יונדאי עם המערכת ההיברידית המוצלחת של האיוניק והאלנטרה.

 

הקורולה רכב שהוא בשל ואיכותי מספיק , מעט רועש אבל הנדסת אנוש מוצלחת וה״שעמום״ שלה הופך אותה במקרה הזה לשילוב של פשטות ואיכות .

 

את הנירו לא מכיר מספיק טוב כדי להעיד , רק מישיבה באולם תצוגה לא התרשמתי במיוחד לעומת המתחרות מבחינת עיצוב פנים ואיכות חומרים.

פורסם
לפני 20 שעות, llaavvii כתב:

ספסל אחורי צפוף עד מאוד בארונה (יותר מהסקאלה).

אכן, אבל הוא לא ציין גודל.

אולי אין לו בעיה של מקום - נוסע לבד או מקסימום 4 איש.

 

סקאלה זה "רכב למדינות מתפתחות", ככה שהולך-על-בטוח וכנראה פחות איכותי בתא הנוסעים מרכב אירופאי.

 

אגב, ההשקה של הדגם היתה -  בפתח תקווה!

פורסם
לפני שעתיים, ntd כתב:

אכן, אבל הוא לא ציין גודל.

בעיקרון אנחנו זוג - הילדים כבר לא בבית, אבל יהיו נכדים...

יכולים להסתדר גם עם רכב קטן יותר, אבל כרגע קצת מעדיף לא לרדת בגודל.

לפני 3 שעות, ntd כתב:

סקאלה זה "רכב למדינות מתפתחות", ככה שהולך-על-בטוח וכנראה פחות איכותי בתא הנוסעים מרכב אירופאי.

אם לרדת בגודל - נראה לי שהבחירה המועדפת הייתה יכולה להיות דווקא קאמיק, ולא סקאלה.

כרגע לא שוקל את זה ברצינות, אבל יכול להיות שאשקול כשאראה את העלויות של המכוניות הסטנדרטיות יותר

לפני 3 שעות, ntd כתב:

אגב, ההשקה של הדגם היתה -  בפתח תקווה!

ללא ספק - עיר ואם (המושבות) עם חשיפה בינלאומית 😉...

 

לפני 15 שעות, nissan1211 כתב:

אישית הייתי בוחר בקורולה בתור סדאן היברידית ובקונה בתור רכב כביש שטח. נהגתי בכל הדגמים , באלנטרה לא אהבתי את המראה מגדילה ואת איכות החומרים , וגם יש בקונסולה המרכזית חתיכת פלסטיק שמפריעה למרווח רגליים של הנוסע . לטובה מציין את הנוחות נסיעה והמערכת הנעה שטובה משל הקורולה לטעמי. 

תודה.

פחות מעוניינים בסדאן, ובאלנטרה אני בעיקר חושש מהגובה הנמוך של המושב (לא חסרים לי כאבי גב).

לפני 15 שעות, nissan1211 כתב:

הקונה החדשה מעולה, אבל לא הכי חסכונית בדלק לעומת האיוניק והאלקטרה אם כי לא בפער והיא משלבת את שפת העיצוב החדשה של יונדאי עם המערכת ההיברידית המוצלחת של האיוניק והאלנטרה.

כרגע זו גם ההעדפה שלי, אבל עדיין מתלבט בעיקר בינה לבין הנירו, שלפחות על הנייר יש לה כמה יתרונות קלים (גם לקונה יתרונות משלה):

בטיחות: 5 כוכבי ריסוק לעומת 4 לקונה, וכרית אוויר נוספת.

מולטימדיה: הבנתי שבנירו יש חיבור אלחוטי לאנדרואיד, לא ברור לי אם בקונה בגירסת הליסינג יש גם.

גלגל ספייר: בקונה אין; אני לא בטוח לגבי הנירו בגרסת הליסינג.

פורסם

הצריכת דלק של קונה יכןלה להיות יותר גרועה מהאלנטרה והאיוניק רק בגלל שהיא מרכב suv.

אולי שדדו לה כמה כס לטובת חיסכון בגזים? 

הקונה אמורה להיות דומה לנירו, אותה מערכת הנעה.

למה לקונה יש רק 4 כוכבים? יש מצב שזה בגלל מערכות התראה?

 

יש הבדלים גדולים באופטימיות של מחשבי הדלק של יונדאי. יש כאלה ממש הזויים, יש כאלה פחות. אצלי זה שיקר באיזה 2 ומשהו קמ לליטר. שמעתי על שקרים של 3 ומשהו קמ לליטר. כלומר, מוציאים חשבוניות ליסינג, על תקופה מספיק ארוכה, בודקים ליטרים לעומת קמ, ומקבלים רכב קוריאני שקרן.

פורסם

למה לך היברידית? היום יש אופציות במחירים נמוכים יותר שפשוט טובות מכל ההיצע ההיברידי העממי.

 

במידה ואכן חייב היברידית - לדעתי האישית הקורולה פחות טובה משמעותית מנירו ואלנטרה.

רכב רועש וחלש.

אם החזרת איוניק - אין מה להשוות כי היא בכלל טובה משתיהן.

 

את הקונה אני לא מכיר, לך תתרשם. לדעתי היא גם זולה יותר ולכן אם תתרשם שהיא מתאימה לכם גם תחסוך בשווי השימוש וגם תקבל רכב גבוה. 

פורסם

היונדאי קונה החדש בהחלט יכול להתאים - זה ג'יפון מרווח וגם היברידי (אם אתה מעדיף היברידי).

מציע שתקבץ רשימה של מועמדים סופיים,  ותיקח לנסיעות מבחן דרך קצין-רכב/ליסינג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...