Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי ויטארה 120 4X4 1600 - שנתון 2016


פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מחפש רכב שני למשפחה.

 

הדרישות שלי הן:

1. בטיחות.
2. שיהיה מקום מאחורה לכיסא תינוק + בוסטר (או עדיף 2 כיסאות תינוק), ללא נוסע נוסף.
תא מטען פונקציונלי שישאר בו מקום אחרי שמכניסים עגלה.
3. אחזקה (טיפולים וחלפים) וביטוח זולים.
 
לא מעניין אותי אותי צריכת דלק או נוחות \ כיף של נהיגה. שיביא אותי ממקום A למקום B כמה שיותר בזול ושיהיה נח עם 2 ילדים קטנים כשאחד תינוק.
 
יש לי אפשרות לקנות ויטרה 4X4 שמור עם ק"מ נמוך בשנתון הנ"ל.
רב  הנסיעות שלי בעיר מקסימום חניית כורכר. 
הם ה-4X4 משפיע לרעה על טיפולים\ביטוח או עלות טסט ?
איך הרכב ביחס לדרישות שלי.
כעקרון חיפשתי מיצבושי ASX או סוזוקי קרוסבר.
 
אשמח לשמוע דיעות
פורסם

ענית לעצמך על השאלה בסעיפים שרשמת.

אין לך שום צורך נוסף בהנעה 4 על 4

שתגרור צריכת דלק גבוה יותר, ויותר בלאי על המכלולים השונים.

הקרוסאובר, יותר גדול, תנסה לחפש אחד עם מנוע 1.4 טורבו.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

תודה על התשובה.

כמה זה יהיה משמעותי באחזקה \ צריכה דלק מול הקרוסובר? זה לא רכב פשוט ואמין בסופו של דבר ?

יש בלאי נוסף מעצם היותו של רכב 4WD גם אם אני לא נוסע בשטח?

פורסם

ייתכן שהבעלים הקודם נהג בשטח....

 

הבעיה היותר גדולה היא שרכבי 4*4 עם יכולות שטח במצב טוב זה עניין לא נפוץ ומבוקש יחסית. לכן המחיר בהתאם.

סוזוקי קרוסאובר נראה לי עדיף בהרבה.

חלק מהם הגיעו עם בעיות בגיר. אם תמנע מהם תקבל רכב אמין ופונקציונלי. 

פורסם

הרכב בעל הנעה קבועה? לא זוכר בדיוק. אבל מניח שכן.

אז כן יותר משקל, עוד זוג סרנים שמסתובב.

המנוע בויטרה זה 1.6, בקרוס זה 1.4 טורבו.

ויהיה יותר חסכוני בגלל התיבה שלו.

לחנות על כורכר, אין לך צורך בהנעה כפולה.

לפני 1 דקה, razi_pazi כתב:

ייתכן שהבעלים הקודם נהג בשטח

בויטרה הזאת, כבר אין הילוך כוח, ומרווח גחון גבוה.

הכי שטח, זה שבילי קק"ל.

קנו אותם בדרך כלל, כי נראו חמוד

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

כשב-2016 חיפשתי רכב בחנתי את הויטארה מול הקרוסאובר - מה שהכריע לטובת הקרוסאובר היה תא מטען עדיף (ומחיר נמוך ב-8,000 ש״ח, אבל לא זה מה שהכריע). הניסיון מאז הוא שתא המטען שלו שימושי מאוד.

החסרון בקרוסאובר עד 2016 הוא תיבת הילוכים שיש עליה ריקול - אז אם תקציבך מכוון לשנים אלה וודא שתיבת ההילוכים תוקנה. אם התקציב מאפשר בחר בדגם 2017 ומעלה עם מנוע 1,400 סמ״ק טורבו שמצוייד בתיבה פלנטרית.

חסרון של כל סוזוקי בשנים אלה הוא העדר מערכות עזר לנהג שהחלו להיות סטנדרד אצל יצרנים אחרים גם בדגמים עממיים ורמות גימור ביניים ואפילו בסיסיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 26 דקות, sperial כתב:

כשב-2016 חיפשתי רכב בחנתי את הויטארה מול הקרוסאובר - מה שהכריע לטובת הקרוסאובר היה תא מטען עדיף (ומחיר נמוך ב-8,000 ש״ח, אבל לא זה מה שהכריע). הניסיון מאז הוא שתא המטען שלו שימושי מאוד.

החסרון בקרוסאובר עד 2016 הוא תיבת הילוכים שיש עליה ריקול - אז אם תקציבך מכוון לשנים אלה וודא שתיבת ההילוכים תוקנה. אם התקציב מאפשר בחר בדגם 2017 ומעלה עם מנוע 1,400 סמ״ק טורבו שמצוייד בתיבה פלנטרית.

חסרון של כל סוזוקי בשנים אלה הוא העדר מערכות עזר לנהג שהחלו להיות סטנדרד אצל יצרנים אחרים גם בדגמים עממיים ורמות גימור ביניים ואפילו בסיסיות.

גם בויטרה 2016 יש תיבת הילוכים בעייתית?

פורסם

לא יש שם פנטרית רגילה, 4 הילוכים.

מה שלא מיטיב עם הדלק.

לא רשמת תקציב,

אבל כמו שרשמו מעלי.

1.4 טורבו, עם פלנטרית 6 הילוכים. בקרוס.

לפני זה הייתה רציפה 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 15 דקות, לירון .ה. כתב:

יש שם פנטרית רגילה, 4 הילוכים

6 הילוכים והיא תיבה מודרנית ומוצלחת (של חברת אייסין).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...